Όταν η Bugatti παρουσίασε την Chiron το 2016, πολλοί υπέθεσαν ότι ήταν θέμα χρόνου να λανσαριστεί μια ανοικτή έκδοση, η οποία θα ακολουθούσε αντίστοιχα τα βήματα της Veyron Grand Sport.
Ωστόσο, η γαλλική εταιρεία δεν σκόπευε ποτέ να πουλήσει την Chiron ως «κάμπριο» και μόλις ήρθε η ιδέα, η απόφαση για το ένδοξο φινάλε του εν λόγω hypercar, είχε ήδη ληφθεί. Η Chiron, όμως, αφήνει μια πολύ σπουδαία κληρονομιά, καθώς αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για μία από τις πιο συναρπαστικές Bugatti, όλων των εποχών.
Η ανοιχτή Mistral, παίρνει το όνομά της από τον δυνατό αέρα που φυσά στη Νότιο Γαλλία και είναι ένα όνομα που έχουμε ξανασυναντήσει παλαιότερα σε αυτοκίνητο της Maserati. Είναι το πρώτο roadster της εταιρείας από την εποχή της Veyron Grand Sport Vitesse, η οποία ήταν σε παραγωγή μέχρι το 2015.
Η καρδιά του hypercar είναι ο τετραπλά υπερτροφοδοτούμενος W16 της Bugatti, χωρητικότητας 8,0 λίτρων, που αποδίδει 1.600 ίππους και 1.600 Nm ροπής σε αυτές τις προδιαγραφές.
Τα κάμπριο βρίσκονται συνήθως σε μειονεκτική θέση, σε σχέση με τα μοντέλα με σκληρή οροφή στα οποία βασίζονται, αλλά η Bugatti δεν ήθελε να συμβεί αυτό με την W16 Mistral.
Ως εκ τούτου, οι μηχανικοί έχουν χρησιμοποιήσει νέα σύνθετα υλικά, εξαιρετικά υψηλής απόδοσης στην κατασκευή της, για να ελαχιστοποιήσουν το βάρος και να αυξήσουν την ακαμψία.
Πέραν των κορυφαίων υλικών και των ενισχυμένων συστημάτων ασφαλείας, το υπεραυτοκίνητο των 5 εκατομμυρίων ευρώ, διαθέτει εξατομικευμένο ηχοσύστημα και ειδικής επεξεργασίας δέρματα στο σαλόνι, προκειμένου να αντέχουν στην έκθεση στον ήλιο ή σε άλλες καιρικές συνθήκες.
Μόλις 99 εκλεκτοί πελάτες της μάρκας, θα έχουν το προνόμιο να αποκτήσουν το πανέμορφο αυτό roadster.