Το ανανεωμένο Juke αποκτά την έκδοση RS με τη φροντίδα της Nismo και κινητήρα το γνωστό 1.6 turbo. Οι πληροφορίες του NewsAuto.gr αναφέρουν ότι το sport crossover της Nissan θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας προς τα τέλη Φεβρουαρίου, δύο μήνες μετά την πρεμιέρα του σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ο 1.6 DIG T αποδίδει στο Nismo RS 218 PS, δηλαδή 18 PS περισσότερα από το «απλό» Juke Nismo και συνεργάζεται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο είτε με το Xtronic, για το οποίο υπάρχει δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας (με 8 σχέσεις).
Πρόκειται για την πιο ισχυρή παραλλαγή του μικρού ιαπωνικού crossover, αν εξαιρέσουμε φυσικά το περιορισμένης παραγωγής, υπερβολικής δύναμης (553 PS) και εξωφρενικής τιμής (500.000 ευρώ) Juke-R. Το Juke Nismo RS κυκλοφορεί τόσο σε προσθιοκίνητη όσο και σε τετρακίνητη έκδοση, με τη ροπή στην πρώτη περίπτωση (και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) ανεβαίνει από τα 25,5 στα 28,5 kgm. Προκειμένου να περνά ομαλά στο δρόμο η ροπή, το προσθιοκίνητο Juke Nismo RS εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD).
Για το τετρακίνητο Nismo RS (στην αγορά της Γαλλίας κοστίζει επιπλέον 2.800 ευρώ) η Nissan προσφέρει το σύστημα Torque Vectoring, το οποίο έχει ως αποστολή να περιορίζει το φαινόμενο της υποστροφής. Οι επεμβάσεις των μηχανικών της Nismo περιλαμβάνουν πιο επιθετικό στήσιμο, ισχυρότερα φρένα, αεροδυναμικό πακέτο. Στην καμπίνα των επιβατών συναντάμε μπάκετ καθίσματα της Recaro (δυστυχώς στον προαιρετικό εξοπλισμό), τιμόνι ντυμένο με αλκαντάρα και άλλες λεπτομέρειες.
Η παλέτα των χρωμάτων περιλαμβάνει το εικονιζόμενο λευκό, το μαύρο και το γκρι, ενώ οι τροχοί έχουν διάμετρο 18 ιντσών. Και βέβαια η προσθιοκίνητη έκδοση προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από το προηγούμενο μοντέλο (στα 354 lt). Η τιμή πώλησής του στην Ελλάδα αναμένεται να γίνει γνωστή τις προσεχείς εβδομάδες, καθώς θα πλησιάζουμε στο λανσάρισμά του.