Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024 15:31

Στα σκαριά οι νέες BMW X3 και iX3

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Οι άνθρωποι της BMW ολοκλήρωσαν τις διαδικασίες εξέλιξης της νέας γενιάς Χ3.

Η BMW X3, το premium SUV μοντέλο της βαυαρικής φίρμας, μπαίνει αισίως στην τέταρτη κατά σειρά γενιά της και θα κατασκευάζεται τόσο σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη iX3.

Από τις εικόνες των δοκιμαστικών μοντέλων της καινούργιας X3 μπορούμε να διακρίνουμε κάποια από τα στοιχεία του αμαξώματός της, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες θα διατίθεται τόσο με το σύστημα υβριδικής διάταξης Plug-in Hybrid όσο και ως M Performance.


Προς το παρόν, δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία που να αφορούν στην καινούργια X3, ωστόσο από την BMW έχει ανακοινωθεί ότι ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας του οχήματος θα είναι μειωμένος, συγκριτικά. Συγκριμένα, θα είναι 0,27 έναντι 0,29 στο τωρινό μοντέλο. Οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες, αναμενόμενα.

Απ’ όσα γνωρίζουμε, το νέο πλαίσιο θα είναι πιο στιβαρό σε σχέση με ό,τι ισχύει στην παρούσα γενιά, το σύστημα διεύθυνσης αμεσότερο και το επίπεδο εξοπλισμού υψηλότερο.

Εκτός από την εκδοχή με τους θερμικούς κινητήρες το νέο SUV μοντέλο θα διατίθεται και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της, την καινούργια iX3, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2025.

Η τελευταία, θα βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα Neue Klasse, αυτή που έχουν δημιουργήσει στη γερμανική εταιρεία κα η οποία θα χρησιμοποιηθεί και για τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Σειρά 3.

Για την αισθητική της, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό της, μας προϊδέασε το πρωτότυπο Vision Neue Klasse X το οποίο παρουσίασε η γερμανική εταιρεία πριν από λίγες εβδομάδες. Το πρόγραμμα εξέλιξής έχει την κωδική ονομασία «NA5» και το αυτοκίνητο θα εισαγάγει μια αναθεωρημένη αισθητική για τα προσεχή μοντέλα της BMW.

Η νέα πλατφόρμα έχει αρχιτεκτονική 800V και οι μπαταρίες που θα διαθέτει έχουν κατά 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και θα παρέχουν κατά 30% μεγαλύτερη αυτονομία, σύμφωνα με όσα είναι γνωστά. Έτσι, η μέση τυποποιημένη αυτονομία αναμένεται να φτάνει τα 800 χλμ.

Το αμάξωμα της καινούργιας iX3 θα είναι προσεγμένο αεροδυναμικά, Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν ως τώρα, η μάσκα δεν θα έχει πολλά ανοίγματα, οι θόλοι των τροχών δεν θα εξέχουν πολύ και η σχεδίαση του πίσω πλαϊνού παραθύρου θα οριστεί κυρίως από τις προσταγές της αεροδυναμικής.

Τα εμπρός φώτα θα είναι LED, ενώ πίσω θα υπάρχουν τεχνολογίας OLED τα οποία θα δημιουργούν την ψευδαίσθηση τρισδιάστατης φωτεινής εικόνας.

Στο εσωτερικό, θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά σε μοντέλο της εταιρείας το σύστημα BMW Panoramic Vision χάρη στο οποίο οι ενδείξεις και οι πληροφορίες για τον οδηγό και τους συνεπιβάτες του προβάλλονται και στη βάση του παρμπρίζ.

Μάλιστα, οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέγουν τη συγκεκριμένη λειτουργία και με την κίνηση του χεριού τους, δίνοντας τη σχετική εντολή. Επίσης, θα υπάρχει και σύστημα Head-Up Display τρισδιάστατης απεικόνισης.

Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις της, η νέα iX3 θα διατίθεται τόσο με έναν ηλεκτροκινητήρα (η οποία ίσως ονομάζεται iX3 40), ενώ η κορυφαία εκδοχή του (ενδεχομένως να ονομάζεται M60 xDrive) θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες και θα αποδίδει περίπου 600 ίππους.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024 10:16

Σχετικά Άρθρα

  • Έτσι θα μοιάζει η επόμενη BMW X3
    Έτσι θα μοιάζει η επόμενη BMW X3

    H επόμενη γενιά της Χ3 θα υιοθετεί φρέσκια σχεδίαση και το κυριότερο, σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση.

    Η τρίτη γενιά της X3 δίνει τη θέση της στη διάδοχό της, η οποία πρόκειται να φέρει μια νέα προοπτική στην κατηγορία των premium compact SUV.
    Οι σχεδιαστές στην ιστοσελίδα Kolesa παρουσίασαν μια ψηφιακή απεικόνιση της επερχόμενης X3, παρέχοντας μια ρεαλιστική εκτίμηση του τι πρόκειται να ακολουθήσει.
    Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, η ολοκαίνουργια BMW X3 παρουσιάζει πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα LED με ανανεωμένα φώτα ημέρας και μια διακριτικά μεγαλύτερη μάσκα, διατηρώντας μια ισορροπημένη αισθητική στο πνεύμα της μάρκας. Ο μπροστινός προφυλακτήρας αποπνέει ένα πιο επιθετικό ύφος, που χαρακτηρίζεται από μια ψηλότερη κεντρική εισαγωγή αέρα και μεγαλύτερους πλευρικούς αεραγωγούς.

    Στο πίσω μέρος, η σχεδιαστική ανανέωση συνεχίζεται, με μικρότερα, αλλά με γνώριμο σχήμα πίσω φώτα και επανατοποθετημένη πινακίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα ένα πιο κομψό προφίλ. Ο συνδυασμός προφυλακτήρα και διαχύτη προσθέτει μια σπορ πινελιά, απηχώντας τη δυναμική σχεδίαση του μπροστινού μέρους του SUV της BMW.

    Η X3 διατηρεί την πλατφόρμα CLAR, αλλά δέχεται σημαντικές βελτιώσεις στο σύστημα ανάρτησης.

    Οι μηχανικοί της BMW ενίσχυσαν το πλαίσιο για βελτιωμένη ακαμψία, το οποίο συμπληρώνεται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και νέας ρύθμισης σύστημα διεύθυνσης, υποσχόμενοι βελτιωμένη οδική συμπεριφορά χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση.

    Στο εσωτερικό, η X3 διαθέτει την πιο πρόσφατη εκδοχή του BMW Drive με Λειτουργικό Σύστημα 9 και ένα ανανεωμένο iDrive Controller, μαζί με προηγμένα χαρακτηριστικά υποβοήθησης οδηγού και καινοτόμες τεχνολογικές παροχές. Ενώ δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη συγκεκριμένες λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης, η BMW έχει επιβεβαιώσει τη ύπαρξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικών και ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

    Θα είναι επίσης διαθέσιμες εκδόσεις ντίζελ, καλύπτοντας τις διαφορετικές προτιμήσεις της αγοράς. Η επίσημη πρεμιέρα της BMW X3 είναι πολύ κοντά, καθώς όπως όλα δείχνουν η εταιρεία έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές και μένουν μόνο οι λεπτομέρειες για το λανσάρισμα στην αγορά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Hλεκτρική η νέα BMW X3 M
    Hλεκτρική η νέα BMW X3 M

    Η BMW σκέφτεται σοβαρά να τοποθετήσει ηλεκτροκινητήρα στην επόμενη γενιά της X3 και πιο συγκεκριμένα στην κορυφαία έκδοση Μ.

    Οι δοκιμές εξέλιξης της νέας BMW X3 έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό και ήδη υπάρχουν οι πρώτες φήμες που ακολουθούν το δημοφιλές SUV της φίρμας του Μονάχου.

    Στην ιστοσελίδα BMWBLOG, η οποία περιέχει πάρα πολλές φορές έγκυρες πληροφορίες για το μέλλον των μοντέλων της Γερμανικής εταιρείας, αναφέρεται χαρακτηριστικά πως όλο και πληθαίνουν οι ενδείξεις πως η επόμενη γενιά της X3, θα έχει στην κορυφή της γκάμας μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή που θα φέρει τα λογότυπα «M».

    Επικαλούμενη ανθρώπους που είναι εξοικειωμένοι με το θέμα, η συγκεκριμένη αναφορά κάνει λόγο για παύση της παραγωγής της X3 M με τον εξακύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης.

    Ο αντικαταστάτης της X3 πιστεύεται ότι θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Neue Klasse και θα παρουσιαστεί επισήμως μέσα στο 2025. Τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα που θα χρησιμοποιούν τη νέα αυτή πλατφόρμα, θα είναι το νέο i3 και το επόμενης γενιάς iX3.

    Το BMWBLOG εικάζει πως η σπορ ηλεκτρική εκδοχή του SUV μοντέλου θα κυκλοφορήσει το 2026 ή το 2027, κάτι που φαίνεται λογικό αν αναλογιστεί κανείς ότι η υπάρχουσα γενιά του μοντέλου θα είναι στην αγορά μέχρι και το 2025. Η ηλεκτρική X3 M λέγεται πως θα είναι η ισχυρότερη Χ3 στην ιστορία του μοντέλου, με μια απόδοση που θα ξεπερνά τους 503 ίππους του υπάρχοντος μοντέλου.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Επίσημη εμφάνιση της ηλεκτρικής BMW iX3
    Επίσημη εμφάνιση της ηλεκτρικής BMW iX3

    Η BMW παρουσίασε την ηλεκτρική iX3, η οποία θα προσφέρει αυτονομία 460 χλμ.

    Σηματοδοτώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης, η BMW παρουσίασε διαδικτυακά την έκδοση παραγωγής της iX3, που αποτελεί ένα πιστό αντίγραφο του πρωτότυπου μοντέλου.


    Βασικά χαρακτηριστικά της iX3 είναι το νέο αεροδυναμικό πακέτο του αμαξώματος, που στόχο έχει την μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος. Μάλιστα ο Βαυαρός κατασκευαστής ανακοινώνει αεροδυναμικό συντελεστή 0,29, κάτι που έχει επιτευχθεί στην τοποθέτηση μίας κλειστής εμπρός γρίλιας, αλλά και των ειδικά σχεδιασμένων ζαντών, που μειώνουν την αντίσταση του αέρα κατά 5%.

    Η BMW iX3 σε σχέση με την X3, στην οποία βασίζεται διαθέτει μικρότερο κατά 7,5 εκατοστά ύψος, ενώ φυσικά δεν υπάρχουν θερμικά σύνολα. Στη θέση τους έχει τοποθετηθεί το πέμπτης γενιάς eDrive ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο βρίσκεται στον πίσω άξονα και αποδίδει 286 ίππους και 400 Nm ροπής. Η ενεργειακή απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης είναι κατά 30% αυξημένη σε σχέση με τα υπάρχοντα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της BMW, όπως και η ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας που φτάνει τις 74 kWh. Η αυτονομία σε πλήρη φόρτιση φτάνει τα 460 km, ενώ ο χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή 150 kW διαρκεί 34 λεπτά (από 0 στο 80%).


    Σύμφωνα με την BMW, η φόρτιση 10 λεπτών χαρίζει 100 χλμ. αυτονομίας. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 km/h. Η νέα iX3 θα συναρμολογείται στη μονάδα Shenyang της Κίνας και θα λανσαριστεί στα τέλη του 2020.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο