Δευτέρα, 20 Μαϊος 2024 15:28

Επιβλητικό τo νέο pick up της BYD

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Με το Shark, η BYD βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας των pick up.

Η BYD δείχνει να μπαίνει για τα καλά στις μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη, με τελευταία της «επέλαση» την Αμερική και συγκεκριμένα το Μεξικό, όπου πρόσφατα παρουσίασε το pick up μοντέλο Shark PHEV.

Ως γνωστόν, στις ΗΠΑ και το Μεξικό, τα pick up αποτελούν την δημοφιλέστερη κατηγορία αυτοκινήτου. Για αυτό στις ταξινομήσεις, εταιρείς όπως η Chevrolet και η Ford κυριαρχούν, με μοντέλα όπως το Silverado και το F-150, αντίστοιχα.

Εκεί ακριβώς χτυπάει τώρα η BYD. Ο κινεζικός κολοσσός παρουσίασε το Shark στο Μεξικό, προκαλώντας πληθώρα εντυπώσεων. Ξεκινώντας με τη σχεδίαση, είναι εμφανές ότι το BYD Shark έχει δανειστεί στοιχεία από το Ford F-150 Lightning. Η γρίλια προεξέχει έντονα, προβάλλοντας το σήμα της μάρκας με μεγάλα γράμματα και συνοδεύεται από κάθετης σχεδίασης προβολείς LED δεξιά και αριστερά.

Δεν λείπουν και τα ποιοτικά πλαστικά για να συμπληρωθεί η μάσκα, ενώ η σχάρα στην οροφή έρχεται στον στάνταρ εξοπλισμό Το πίσω μέρος δανείζεται επίσης στοιχεία από διακεκριμένα αμερικανικά pick up, με τα φωτιστικά σώματα να έχουν και εκεί κάθετη σχεδίαση.

Ως προς τις διαστάσεις του μεσαίου pick up της BYD, είναι 5,45 μέτρα μήκος, 1,97 μέτρα πλάτος και 1,92 μέτρα ύψος. Τα νούμερα αυτά αποδεικνύουν ότι το αμάξωμα είναι για περίπου 81 χιλιοστά μεγαλύτερο από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Τέλος, το σύνολο στέκεται σε τροχούς 18 ιντσών.

Σχετικά με το εσωτερικό, εμπεριέχει όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες που έχουμε ήδη δει στα BYD Seal και Atto 3 και με το παραπάνω. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι στις 10,25 ίντσες και η περιστρεφόμενη κατά 90 μοίρες οθόνη πολυμέσων στις 12,8 ίντσες.

Ο χρήστης έχει επίσης τη δυνατότητα σύνδεσης με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ δεν λείπει η προηγμένη τεχνολογία των φωνητικών εντολών, με το αυτοκίνητο να αντιλαμβάνεται εύκολα ακόμα και τη φυσική ροή του λόγου.

Από άλλα χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην εργονομία, το BYD Shark έρχεται με ψηφιακό κλειδί και ασύρματη θέση φόρτισης κινητού ισχύος 50W. Επίσης, το head-up display έχει 12 ιντσών διαγώνιο, ενώ η οθόνη πολυμέσων σε συνδυασμό με τους αισθητήρες παρέχει στον οδηγό θέαση 360 μοιρών.

Τα συστήματα υποβοήθησης είναι τελευταίας τεχνολογίας και έρχονται να προστεθούν στην ήδη απρόσκοπτη εργονομία, ακριβώς όπως στα BYD Seal και Atto 3.

Η BYD δεν μοιράστηκε πολλές πληροφορίες σχετικά με το υβριδικό σύστημα, αλλά όλα δείχνουν ότι το νέο της pickup θα έχει έναν 1.500άρη turbo κινητήρα με συνολική απόδοση πάνω από 435 ίππους και θα ολοκληρώνει το «0-100 χλμ./ώρα» σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Όμως, ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι η μπαταρία του Shark θα εξασφαλίζει 100 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, βάσει κύκλου NEDC. Η οποία μπαταρία θα μπορεί να φορτιστεί από το 30 στο 80% μέσα σε μόνο 20 λεπτά.

Η BYD υπόσχεται ότι το pick up της αντέχει έως 835 κιλά βάρος και μπορεί να ρυμουλκήσει έως 2,5 τόνους. Σε αυτές τις δυνατότητες σημαντικός αρωγός είναι η ανεξάρτητη εμπρός και πίσω ανάρτηση.

Θα γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες, όταν η BYD λανσάρει επίσημα το Shark στο Μεξικό, με την τιμή να είναι λίγο κάτω από τις 50.000 ευρώ.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 20 Μαϊος 2024 10:20

Σχετικά Άρθρα

  • Νέο BYD Dolphin με τεχνολογία από την… Porsche
    Νέο BYD Dolphin με τεχνολογία από την… Porsche

    Το Dolphin είναι το πρώτο ηλεκτρικό compact μοντέλο της BYD, που θα προσφέρει τεχνολογία 800V. Θα είναι όμως αξιόπιστο;

    Η κινέζικη BYD κάνει αυτό που κάνει καλά: Να αντιγράφει οτιδήποτε είναι άξιο… αντιγραφής! Αυτό μπορεί να είναι από σχεδιαστικής σκοπιάς, αλλά και τεχνολογικής. Μιλώντας για αντιγραφές, η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο compact μοντέλο στη Σαγκάη με ονομασία “Dolphin” (ναι, έτσι το βαφτισαν).

    Το Dolphin, το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένας αισθητικός συνδυασμός από πολλά μοντέλα διαφορετικών εταιρειών, αποτελεί το πρώτο μοντέλο της φίρμας που φέρει τεχνολογία 800V. Να σημειώσουμε ότι αυτή την τεχνολογία διαθέτει η Porsche Taycan και το Audi e-Tron GT μιας και βασίζονται στην ίδια J1 πλατφόρμα.

    Ουσιαστικά αυτό μεταφράζεται σε ταχύτατες φορτίσεις της μπαταρίας, επομένως και μικρές -χρονικά- στάσεις σε σταθμούς φόρτισης.

    Η BYD αναφέρει ότι η ηλεκτρική αυτονομία του Dolphin θα αγγίζει 1.000 χιλιόμετρα και θα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 70 kW. Η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει ένα… μυστικό, ωστόσο η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα.

    Το μήκος του κινέζικου μοντέλου είναι 4 μέτρα και το πλάτος και το ύψος ανέρχονται σε 1,8 μέτρα και 1,6 μέτρα αντίστοιχα. Για το αν τελικά το BYD Dolphin περάσει στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου, είναι ακόμα άγνωστο, αλλά μην περιμένετε και πάνω σε… αναμμένα κάρβουνα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η κινέζικη BYD εκτόξευσε τα κέρδη της πουλώντας μάσκες
    Η κινέζικη BYD εκτόξευσε τα κέρδη της πουλώντας μάσκες

    Εκθετική αύξηση των κερδών της το 2020 είδε η κινέζικη εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD χάρη στην απόφασή της να ασχοληθεί παράλληλα με την παραγωγή προστατευτικών μασκών.

    Παρά την εστίασή της στα ηλεκτρικά οχήματα η BYD εκμεταλλεύτηκε με τον ιδανικό τρόπο τις ευκαιρίες που δημιούργησε η πανδημία της Covid-19 η οποία σίγουρα έπληξε τον χώρο του αυτοκινήτου αλλά έδωσε σημαντική ώθηση σε άλλες παραγωγικές δραστηριότητες.
    Στην παρουσίαση των οικονομικών στοιχείων του 2020 η BYD ανακοίνωσε καθαρά κέρδη που ξεπερνούν τα 643 εκατομμύρια δολάρια, κάτι που σημαίνει αύξηση κατά 245 εκατομμύρια σε σχέση με το 2019. Το ιδιαίτερο στοιχείο σε αυτή τη θεαματική αύξηση των κερδών αφορά τον τρόπο με τον οποίο επιτεύχθηκε καθώς δεν οφείλεται στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά στην παραγωγή και διάθεση προστατευτικών μασκών.

    Σύμφωνα με επίσημες πηγές στην κορύφωση της παραγωγικής διαδικασίας η εταιρία είχε την δυνατότητα παραγωγής 50 εκατομμυρίων μασκών καθημερινά. Οι πωλήσεις μασκών που μέχρι σήμερα παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα κατάφεραν όχι απλώς να ισορροπήσουν αλλά και να ανατρέψουν τις απώλειες από την πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων. Η BYD είδε τα ποσοστά της να μειώνονται κατά 7,5 τοις εκατό όταν το σύνολο των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Κίνα το 2020 σημείωσε μείωση 1,9 τοις εκατό.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς