Σάββατο, 08 Ιουνίου 2024 16:04

Απόσυρση 2.000 ευρώ για παλιά ΙΧ για λίγους με μία «ακριβή» προϋπόθεση

Γράφτηκε από την
Ad Slot
Επιδότηση 9.000 ευρώ παρέχει το νέο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα, παρέχεται επιδότηση 2.000 ευρώ για απόσυρση των παλαιών ΙΧ.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά εφόσον κάποιον θέλει να αγοράσει ηλεκτρικό ΙΧ και αποσύρει το δικό του όχημα θα λάβει έξτρα επιδότηση 2.000 ευρώ.
Έξτρα επιδότηση 2.000 ευρώ προβλέπει το νέο Κινούμαι Ηλεκτρικά για όσους αποσύρουν το παλιό ΙΧ τους και ταυτόχρονα προχωρήσουν στην αγορά νέου ηλεκτρικού οχήματος.

Στην ουσία όμως αφορά ελάχιστους ιδιοκτήτες ΙΧ καθώς η αγορά ενός ηλεκτρικού ΙΧ είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα. Ταυτόχρονα, σε αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων προχωρούν κυρίως όσοι διαμένουν σε μονοκατοικίες καθώς η φόρτιση των ΙΧ τους είναι εύκολη υπόθεση. Για τις πολυκατοικίες είναι πιο δύσκολο καθώς θα πρέπει να διαθέτουν θέση πάρκινγκ και να έχουν εγκαταστήσει σταθμό φόρτισης.

Όσοι μένουν σε πολυκατοικίες, δεν έχουν θέση πάρκινγκ και προχωρήσουν σε αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα πρέπει να το φορτίζουν σε εξωτερικούς σταθμούς φόρτισης και δεν είναι και... πάρα πολλοί εντός της Αττικής. Το ίδιο ισχύει και στην επαρχία.

Κατά την παρουσίαση του προγράμματος από τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα τονίστηκε πως «Κύριο χαρακτηριστικό του νέου Προγράμματος είναι η εισαγωγή αυξημένης ανώτατης επιδότησης για φυσικά πρόσωπα, από 8.000 ευρώ, που ήταν ο προηγούμενος Κύκλος, στις 9.000 ευρώ. Αυτή η επιδότηση, εάν συνδυαστεί και με την αύξηση της επιστροφής για απόσυρση παλαιού οχήματος, από τα 1.000 ευρώ που ήταν ο προηγούμενος κύκλος, στις 2.000 ευρώ, αθροίζει στις 11.000 ευρώ.

Η επιδότηση προσαυξάνεται για εκείνους τους συμπατριώτες μας που έχουν ανάγκη μεγαλύτερης στήριξης της Πολιτείας, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, οι πολύτεκνοι, καθώς και οι νέοι, έως 29 ετών. Για τα νομικά πρόσωπα, μειώνεται το ύψος της επιδότησης κατά 2.000 ευρώ, ώστε να καλυφθεί μεγαλύτερο ποσοστό της αυξημένης ζήτησης».

Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, ανέφερε, ότι: «Στη σχεδίαση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», αξιοποιήσαμε την εμπειρία των δυο προηγούμενων προγραμμάτων και έτσι απλοποιούμε τις διαδικασίες προς όφελος των πολιτών. Ο πολίτης αφού ολοκληρώσει την αγορά, υποβάλλει στη σχετική πλατφόρμα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μαζί με το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς και επιδοτείται.

Τα 33 εκατ. ευρώ του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», θα είναι διαθέσιμα για τους επόμενους 10 μήνες. Ο πολίτης μπορεί να λάβει επιδότηση, για το 30% της Λιανικής Τιμής προ Φόρων του οχήματος και μέχρι ύψους 9.000 ευρώ – από 8.000 που ήταν στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» – για να αποκτήσει ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που είναι πιο ασφαλές, πιο αποδοτικό και ρυπαίνει ελάχιστα ως καθόλου.

Επιπλέον, μπορεί να λάβει διπλάσια επιδότηση απόσυρσης σε σχέση με πριν, ύψους 2.000 ευρώ, αποσύροντας το παλιό του αυτοκίνητο αν αυτό έχει ταξινομηθεί πριν το 2010. Για ειδικές κατηγορίες προβλέπονται επιπλέον επιδοτήσεις», όπως διευκρίνισε η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών: «Για συμπολίτες μας ΑμεΑ, το ύψος της επιπλέον επιδότησης, φτάνει τα 1.000 ευρώ.

Για συμπολίτες μας νέους, με ηλικία έως 29 ετών επίσης υπάρχει επιπλέον επιδότηση, 1.000 ευρώ. Για πολύτεκνες οικογένειες η επιδότηση ανέρχεται σε 1.000 ευρώ ανά εξαρτώμενο τέκνο από το τρίτο και πάνω και μπορεί να φτάσει τα 4.000 ευρώ επιπλέον, συνολικά. Τέλος, επιδοτείται και η τοποθέτηση φορτιστή με 500 ευρώ».

Η κυρία Αλεξοπούλου τόνισε την σημασία επιδότησης των ηλεκτρικών ποδηλάτων, καθώς «αποτελούν μέρος της μικροκινητικότητας, η οποία είναι δομικό στοιχείο της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, στην οποία επενδύουμε ως Κυβέρνηση. Το ύψος της επιδότησης για ηλεκτρικά ποδήλατα μέσω του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», παραμένει ίδιο με αυτό του β’ κύκλου (40% της Λιανικής Τιμής προ Φόρων και έως 800 ευρώ). Υπάρχουν επιπλέον επιδοτήσεις για πολύτεκνους και ΑμεΑ ύψους 500 ευρώ».

Πηγή: dnews.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 08 Ιουνίου 2024 12:21

Σχετικά Άρθρα

  • Πώς οι κλέφτες παίρνουν ένα αυτοκίνητο μέσα σε δύο λεπτά
    Πώς οι κλέφτες παίρνουν ένα αυτοκίνητο μέσα σε δύο λεπτά

    Οι κλέφτες αυτοκινήτων αξιοποιούν την τεχνολογία αιχμής για να παρακάμψουν τα συστήματα ασφαλείας, θέτοντας σε κίνδυνο τα οχήματά μας

    Nέες μεθόδους κλοπής έχουν ανακαλύψει οι κλέφτες αυτοκινήτων αφού πλέον μπορούν να παρακάμψουν τα συστήματα ασφαλείας, θέτοντας σε κίνδυνο τα οχήματά μας.

    Η τεχνολογική πρόοδος δεν φέρνει μόνο ευκολίες και καινοτομίες στην καθημερινότητά μας, αλλά επιτρέπει δυστυχώς και στους κλέφτες να αναπτύσσουν νέες τεχνικές που τους επιτρέπουν να πραγματοποιούν τις παράνομες πράξεις τους πιο γρήγορα, ευκολότερα και αθόρυβα.

    Η νέα μέθοδος είναι βασισμένη στην τεχνολογία αιχμής, που επιτρέπει στους κλέφτες να παρακάμψουν τα συστήματα ασφαλείας σε λιγότερο από δύο λεπτά, χωρίς καν να χρειάζονται το κλειδί του αυτοκινήτου.

    Πρόκειται για ένα φαινομενικά αθώο ηχείο Bluetooth. Όμως στην πραγματικότητα, αποτελεί ένα εξελιγμένο εργαλείο για την εκτέλεση επιθέσεων έγχυσης CAN. Το CAN είναι το νευρικό σύστημα του αυτοκινήτου, ένα εσωτερικό δίκτυο επικοινωνίας που συνδέει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος, όπως τον κινητήρα, τα φρένα, τα φώτα και το κεντρικό κλείδωμα.

    Οι κλέφτες, εκμεταλλευόμενοι αυτή την τεχνολογία, καταφέρνουν να διεισδύσουν στο δίκτυο CAN μέσω του ψεύτικου ηχείου Bluetooth, «εγχέοντας» ψευδή μηνύματα που ξεγελούν το σύστημα. Έτσι, το αυτοκίνητο «πιστεύει» ότι έχει εισαχθεί το σωστό κλειδί, επιτρέποντας το ξεκλείδωμα και την εκκίνηση του κινητήρα.

    Η όλη διαδικασία είναι τρομακτικά γρήγορη, διαρκεί μόλις δύο λεπτά, καθιστώντας την ανίχνευση και την πρόληψη της κλοπής εξαιρετικά δύσκολη. Επιπλέον, η μέθοδος αυτή είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική, καθώς το δίκτυο CAN είναι υπεύθυνο για την επικοινωνία μεταξύ όλων των ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου του οχήματος. Με την αποστολή μηνυμάτων απευθείας σε αυτό το δίκτυο, οι κλέφτες μπορούν να παρακάμψουν σχεδόν όλα τα μέτρα ασφαλείας που έχουν εφαρμόσει οι κατασκευαστές αυτοκινήτων.

    Την απαραίτητη πρόσβαση στην καλωδίωση ώστε να εκτελέσουν την επίθεση στο δίκτυο CAN, την παίρνουν είτε ανοίγοντας το καπό, είτε μέσω των προβολέων, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις «μπήκαν» στο σύστημα αφαιρώντας τα πίσω φώτα.

    Δυστυχώς, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη λύση για την αντιμετώπιση αυτού του είδους κλοπών. Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καλούνται να λάβουν τα μέτρα τους, παρκάροντας σε ασφαλή μέρη, όπως κλειστά γκαράζ, και εξετάζοντας τη χρήση πρόσθετων συσκευών ασφαλείας που θα μπορούσαν να αποτρέψουν τους επίδοξους κλέφτες.

    Η νέα αυτή μέθοδος κλοπής αυτοκινήτων αναδεικνύει για ακόμη μια φορά την ανάγκη για συνεχή επαγρύπνηση και προσαρμογή στις νέες τεχνολογικές προκλήσεις. Είναι σημαντικό να ενημερωνόμαστε για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της ασφάλειας των οχημάτων και να λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της περιουσίας μας.

    Πηγή: newsbomb.gr

  • Καλαμάτα: Έσπασαν αυτοκίνητο με βαριοπούλα και τραυμάτισαν γυναίκα με μωρό
    Καλαμάτα: Έσπασαν αυτοκίνητο με βαριοπούλα και τραυμάτισαν γυναίκα με μωρό

    Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στην Καλαμάτα, όταν σε ένα όχημα στο οποίο επέβαινε ένα ζευγάρι μαζί με το 11 μηνών βρέφος τους στο ύψος του Δημαρχείου Καλαμάτας και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά η νεαρή μητέρα.

    Σύμφωνα με το protothema.gr, όλα έγιναν μέρα- μεσημέρι της Τρίτης, όταν ένα όχημα στο οποίο επέβαιναν τρεις Ρομά έκλεισε τον δρόμο σε αυτό του ζευγαριού των ομοφύλων τους και οι δυο από τους επιβάτες άρχισαν να το χτυπούν άγρια με μια βαριοπούλα προκαλώντας φθορές.

    Η τρομοκρατημένη μητέρα πήρε το μωρό στην αγκαλιά της και βγήκε στον δρόμο ζητώντας βοήθεια. Όμως, ο τρίτος Ρομά έβαλε μπροστά το αυτοκίνητό του και την χτύπησε σωριάζοντάς την στο έδαφος!

    Οι δράστες μπήκαν βιαστικά στο αυτοκίνητο και τράπηκαν σε φυγή προς άγνωστη κατεύθυνση, καταφέρνοντας να εξαφανιστούν παρά το γεγονός ότι οι άνδρες της Αστυνομία ξεκίνησαν άμεσα αναζητήσεις. Οι έρευνες για τον εντοπισμό τους συνεχίζονται, ενώ η τραυματισμένη γυναίκα διακομίστηκε στο νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου διαπιστώθηκε ότι έχει υποστεί κάταγμα στο πόδι.

    Πηγή: Gargalianoionline.gr

  • Σοκ στον Τύρναβο: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ
    Σοκ στον Τύρναβο: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ

    Ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε σε γειτονιά του Τυρνάβου, όταν μια γυναίκα, συνοδευόμενη από το μικρό παιδί της, άρχισε να ουρλιάζει στην μέση του δρόμου ζητώντας βοήθεια.

    Σύμφωνα με μαρτυρίες, η γυναίκα εξήγησε στους γείτονες, που βγήκαν έντρομοι να βοηθήσουν ακούγοντας τις φωνές της γυναίκας και του παιδιού, ότι ο σύζυγός της την κυνηγούσε, την χτυπούσε, και προσπάθησε να την πατήσει με το αυτοκίνητό του.

    Αναζητείται από τις Αρχές ο δράστης στον Τύρναβο

    Όπως αναφέρουν πληροφορίες του tirnavospress.gr, οι κάτοικοι της περιοχής ανταποκρίθηκαν άμεσα, προσφέροντας βοήθεια και ειδοποιώντας τις αρχές. Η αστυνομία έφτασε στο σημείο, παρέλαβε τη γυναίκα και το παιδί της, και τους μετέφερε στο τμήμα για την ασφάλεια τους. Ο σύζυγος, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε εγκαταλείψει το σημείο πριν την άφιξη των Αρχών.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Οι 5 επικίνδυνες ζημιές στο αυτοκίνητο όταν πέφτει σε λακκούβα
    Οι 5 επικίνδυνες ζημιές στο αυτοκίνητο όταν πέφτει σε λακκούβα

    Οι ζημιές σε ελαστικά και ζάντες από τις λακκούβες. Τι μπορεί να πάθουν οι αναρτήσεις και η εξάτμιση.

    Καθημερινό «πονοκέφαλο» αποτελούν για τους οδηγούς οι λακκούβες, οι οποίες άλλωστε είναι ένα από τα μεγαλύτερα και διαχρονικά προβλήματα των ελληνικών δρόμων.

    Μάλιστα, το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο τον χειμώνα, καθώς τα νερά από τις βροχές ή ο πάγος επιδεινώνουν την ήδη βεβαρυμμένη κατάσταση. Συνήθως οι λακκούβες ξεκινούν από μικρές τρύπες στο οδόστρωμα και καταλήγουν να είναι μεγάλες και επικίνδυνες, οι οποίες χαλούν σημαντικά μέρη της ανάρτησης και των τροχών σε ένα αυτοκίνητο.

    Οι ζημιές σε ελαστικά και ζάντες από τις λακκούβες

    Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να προκαλέσει ζημιά στα ελαστικά, σχίζοντάς τα ή μετά από μεγάλη επιβάρυνση να μην μπορούν αυτά να κρατούν μια συγκεκριμένη πίεση. Τα ελαστικά που είναι περισσότερο επιρρεπή στις κακοτεχνίες του δρόμου είναι αυτά που έχουν χαμηλό προφίλ. Μπορεί να δημιουργηθεί εξόγκωμα στο προφίλ του ελαστικού πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα. Το εξόγκωμα είναι ένδειξη ότι έχει σπάσει το ενισχυτικό πλέγμα που βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος του ελαστικού, με αποτέλεσμα να μειωθεί η αντοχή του. Μια άλλη συνέπεια είναι να βγει μέρος του πέλματος από τον βασικό κορμό του ελαστικού.

    Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να στραβώσει ή ακόμα και να σπάσει τη ζάντα. Ειδικά αν αυτή είναι μεγάλης διαμέτρου, όπως για παράδειγμα άνω από 17 ίντσες. Στην καλύτερη περίπτωση, αυτό που μπορεί να συμβεί είναι ένα ράγισμα στη ζάντα το οποίο όμως, είναι πιθανό να μην αντιληφθεί ο οδηγός κατευθείαν, κυρίως επειδή δεν θα είναι ορατό. Αν μετά από ώρες ή την επόμενη ημέρα παρατηρήσει ο οδηγός ότι το ελαστικό της συγκεκριμένης ζάντας έχει χάσει αέρα, τότε θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα σε κάποιο εξειδικευμένο βουλκανιζατέρ, ώστε να γίνει η ανάλογη διάγνωση και η επιδιόρθωση της ζάντας. Τα ελαστικά τεχνολογίας run flat επειδή είναι πιο σκληρά σε σχέση με τα συμβατικά, είναι πιθανό σε μια λακκούβα να επιβαρύνουν τη ζάντα πολύ περισσότερο από ένα συμβατικό ελαστικό, ειδικά αν η ζάντα είναι μεγάλης διαμέτρου.

    Τι μπορεί να πάθουν οι αναρτήσεις και η εξάτμιση

    Το σύστημα αναρτήσεων του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να προσφέρει ομαλή κύλιση σε κάθε είδους οδόστρωμα. Όμως μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να την καταπονήσει σε μεγάλο βαθμό, ώστε να χάσει την ευθυγράμμισή της, να σπάσει τα ακρόμπαρα ή να σκάσει λόγω μεγάλης καταπόνησης κάποιο αμορτισέρ. Αν το αυτοκίνητο χάσει την ευθυγράμμισή του, ο οδηγός θα παρατηρήσει ότι το τιμόνι θα βρίσκεται εκτός κέντρου, το αυτοκίνητο θα κλίνει μονίμως προς μια κατεύθυνση, θα χάσει τη σταθερότητα στις στροφές και τα ελαστικά θα φθείρονται ανομοιόμορφα.

    Οι βαθιές λακκούβες μπορούν να προκαλέσουν βαθουλώματα και τρύπες στο σύστημα εξάτμισης όπως τις σωληνώσεις ή τον καταλύτη. Αυτό συμβαίνει γιατί το σύστημα εξάτμισης βρίσκεται εκτεθειμένο κάτω από το αυτοκίνητο, πολλές φορές χωρίς κάποιο προστατευτικό κάλυμμα.

    Τέλος, μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να φθείρει ή να σπάσει έναν χαμηλό προφυλακτήρα κυρίως όταν πρόκειται για σπορ όχημα. Αν και αυτού του τύπου η ζημιά είναι συνήθως αισθητική και δεν επηρεάζει την ασφάλεια ή τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, είναι κάτι το οποίο οι οδηγοί θα πρέπει να προσέχουν διότι το κόστος επισκευής δεν είναι αμελητέο.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik
  • Κατήγγειλε ότι του έκλεψαν το αμάξι για να πάρει την αποζημίωση – Συνελήφθη 37χρονος στο Ηράκλειο
    Κατήγγειλε ότι του έκλεψαν το αμάξι για να πάρει την αποζημίωση – Συνελήφθη 37χρονος στο Ηράκλειο

    Οι αστυνομικοί μετά από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσαν πως δεν πρόκειται για κλοπή αλλά ο ίδιος το είχε σχεδιάσει αυτό προκειμένου να εξαπατήσει την ασφαλιστική εταιρία που είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητό του ώστε να λάβει την αποζημίωση για μερική ή ολική κλοπή

    Ένας 37χρονος βρίσκεται στα χέρια των αρχών καθώς επιχείρησε να εξαπατήσει την ασφαλιστική του με ψευδή καταγγελία για κλοπή αυτοκινήτου.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, όλα ξεκίνησαν στις 8 Οκτωβρίου όταν ο 37χρονος πήγε στο αστυνομικό μέγαρο Ηρακλείου και κατέθεσε ότι άγνωστοι του έκλεψαν το αγροτικό όχημά του, αξίας 30.000 ευρώ.
    Ο ίδιος, στις 12 Οκτωβρίου, προχώρησε σε συμπληρωματική κατάθεση λέγοντας πως τελικά βρήκε το αυτοκίνητό του αλλά όπως κατήγγειλε του είχαν αφαιρέσει την καρότσα, το καπό και την πόρτα του οδηγού.
    Οι αστυνομικοί μετά από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσαν πως δεν πρόκειται για κλοπή αλλά ο ίδιος το είχε σχεδιάσει αυτό προκειμένου να εξαπατήσει την ασφαλιστική εταιρία που είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητό του ώστε να λάβει την αποζημίωση για μερική ή ολική κλοπή.

    Οι αρχές μετά τα στοιχεία που συνέλεξαν συνέλαβαν τον 37χρονο ο οποίος πλέον βρίσκεται αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη με τη κατηγορία της κατάθεσης ψευδών στοιχείων.

    Πηγή: Cretapost.gr - Protothema.gr
  • Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)
    Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)

    Ολοκληρώνεται αυτή την ώρα η ανάσυρση του αυτοκινήτου που νωρίτερα το απόγευμα έπεσε μέσα στο λιμάνι της Κυλλήνης.

    Το όχημα ήταν σταθμευμένο κοντά στο αλιευτικό καταφύγιο και "κύλησε" προς τη θάλασσα καταλήγοντας σε αυτή.

    Επειδή δεν ήταν σαφές αν υπήρχαν άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση από τους περίοικους και το Λιμεναρχείο Κυλλήνης, αλλά και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

    Άμεσα έπεσε μέσα στο νερό ο δύτης Γιώργος Δραγώνας, για να εντοπίσει και να ελέγξει το όχημα.

    Όπως αποδείχθηκε σε αυτό δεν υπήρχαν επιβάτες, ενώ η ιδιοκτήτρια εμφανίστηκε σχεδόν την ίδια ώρα, λέγοντας πως το είχε σταθμεύσει κανονικά στο σημείο.

    Η ιδιοκτήτρια και μια φίλη της επέβαιναν στο αυτοκίνητο και σύμφωνα με πληροφορίες στάθμευσαν και κατέβηκαν για να αγοράσουν τα εισιτήρια τους.

    Τότε το αυτοκίνητο κινήθηκε μόνο του, πέφτοντας στη θάλασσα καταλήγοντας σε απόσταση 30 μέτρων από το ντόκο του λιμανιού σε βάθος πέντε μέτρων...

    Δείτε φωτογραφίες και video:

    Killini auto anelkisi 2

    Killini auto anelkisi 3

    Killini auto anelkisi 5

    Killini auto anelkisi 6

    Killini auto anelkisi 7

    Killini auto anelkisi 8

  • Τραγωδία στη Λάρισα: Βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητο - «Έσβησε» στο τιμόνι
    Τραγωδία στη Λάρισα: Βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητο - «Έσβησε» στο τιμόνι

    Τραγωδία στη Λάρισα, το πρωί του Σαββάτου, καθώς ένας 60χρονος άνδρας, μετά τις 9.30 το πρωί, άφησε την τελευταία του πνοή στο αυτοκίνητό του, σύμφωνα με πληροφορίες από παθολογικά αίτια, στην περιοχή της Ανθούπολης.

    Όπως αναφέρει το larissanet.gr, στο σημείο έσπευσε όχημα του ΕΚΑΒ μετά από κλήση – πιθανότατα του ίδιου του άνδρα – τον οποίο και μετέφεραν στο εφημερεύον Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της πόλης για τις πρώτες βοήθειες, αλλά ήταν ήδη αργά.

    Πηγή: newsbomb.gr

  • Ναδάλ: Η καριέρα του Ισπανού σε ένα βίντεο - Τα 22 Grand Slam, η κυριαρχία στο Roland Garros και οι 1000 νίκες
    Ναδάλ: Η καριέρα του Ισπανού σε ένα βίντεο - Τα 22 Grand Slam, η κυριαρχία στο Roland Garros και οι 1000 νίκες

    Ο Ράφα Ναδάλ ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την ενεργό δράση αφήνοντας πίσω του μια καριέρα με δεκάδες ρεκόρ

    Τον αποκαλούν «βασιλιά του χώματος» και δεν έχουν άδικο.
    Κάποτε «βασίλευε» ο Μπιορν Μποργκ αλλά με την εμφάνιση του Ράφα Ναδάλ όλα τελείωσαν. Ο Σουηδός δεν ξεχάστηκε αλλά ξεπεράστηκε. Ο Ράφα Ναδάλ έφτασε τα 14 Roland Garros έχοντας μόλις 4 ήττες. Ο Ισπανός κέρδισε χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στο απλό και στο διπλό.
    Έγινε ο πρώτος τενίστας που έφτασε στα 22 Grand Slam. Ο τρίτος με 1000 + νίκες καριέρας. Κέρδισε 92 τίτλους, έμεινε εκατοντάδες εβδομάδες στο Νο1.

    Είχε δεκάδες σοβαρούς τραυματισμούς. Τον αποκάλεσαν, όχι τυχαία «ρομπότ». Είναι από τους λίγους τενίστες που κατέκτησαν και τα 4 Grand Slam

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς