Στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Outback στη Σλοβενία, φθάσαμε μέχρι την Ιταλία και την Τεργέστη για να οδηγήσουμε το Forester.
Σε ένα λόφο λίγο έξω από την πανέμορφη πόλη, έχει σχεδιαστεί μία off road πίστα με διάφορα επίπεδα δυσκολίας. Οδήγησαμε εκεί το Subaru Forester, ώστε να διαπιστώσουμε πώς συνεργάζονται ο 2λιτρος boxer diesel με το κιβώτιο Lineartronic CVT και το σύστημα X-Mode.
Το Forester MY2015 θα βρίσκεται στις εκθέσεις της Subaru τον Απρίλιο, ενώ η ανακοίνωση των τιμών πώλησής του θα γίνει μέσα στα ερχόμενα 24ωρα. Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές στην καμπίνα των επιβατών και τον πλουσιότερο εξοπλισμό, η ουσιαστική αναβάθμιση του μεσαίου SUV είναι η προσθήκη του κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων στον 4κύλινδρο boxer πετρελαιοκινητήρα των 1.998 cc.
Όπως στην περίπτωση του Outback, έτσι και στο Forester το «δίδυμο» 2.0 Diesel – Lineartronic αναδεικνύει το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και φαντάζει ως η ιδανική επιλογή. Το Symmetrical-AWD συνεπικουρείται από το σύστημα X-Mode που επεμβαίνει στον κινητήρα και την τετρακίνηση, αυξάνοντας τα περιθώρια πρόσφυσης. Η λειτουργία Hill Descent Control πιστοποίησε την αναγκαιότητα ύπαρξής της, διατηρώντας σταθερά χαμηλή ταχύτητα σε κατηφόρες με μεγάλη κλίση. Παρά το γεγονός ότι το Forester έφερε χειμερινά μεν ελαστικά αλλά όχι για extreme off road, περάσαμε από λασπωμένα σημεία χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, ενώ η απόσταση των 22 cm από το έδαφος απέτρεψε οποιαδήποτε επαφή με πέτρες.
Ο 2λιτρος diesel αποδίδει στο Forester ισχύ 147 PS, ενώ η μέγιστη ροπή των 35,7 kgm είναι διαθέσιμη από τις 1.600 έως τις 2.400 rpm. Για την έκδοση με το κιβώτιο Lineartronic, η Subaru ανακοινώνει μέση κατανάλωση 6,3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 163 g/km.