Auto Moto

Ράλι Μόντε Κάρλο: Νίκη Οζιέ, τερματισμός για Δριβάκο – Μπαντέ!

Ράλι Μόντε Κάρλο: Νίκη Οζιέ, τερματισμός για Δριβάκο – Μπαντέ!

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιάν Οζιέ ξεκίνησε με το δεξί την φετινή χρονιά όπου καλείται να υπερασπιστεί τον τίτλο που κατέκτησε πέρυσι με το Polo WRC που φέτος εντυπωσιάζει στα χρώματα της Red Bull.

Ο Οζιέ την Παρασκευή είχε μια πολύ ωραία κόντρα με τον θρύλο του WRC και εννιά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ που επέστρεψε για μια εμφάνιση με το Citroen DS3 και την πρώτη μέρα ήταν ανταγωνιστικός μέχρι που έκανε λάθος και χτύπησε σ’ έναν τοίχο. Μετά την σύγκρουση αυτή τα Polo έμειναν χωρίς ανταγωνισμό με τον Οζιέ μπροστά από Λάτβαλα και Μίκελσεν.
 
Από τα Ελληνικά πληρώματα που πήραν εκκίνηση στο Ράλι Μόντε Κάρλο οι Δημήτρης Δριβάκος και Κατερίνα Μπαντέ κατάφεραν ν’ ανέβουν στη ράμπα του τερματισμού μετά από υπερπροσπάθεια τόσων ημερών. Αμφότεροι έχουν εκτός των άλλων εξαιρετική φυσικά κατάσταση ειδικά η συνοδηγός συμμετείχε τον περασμένο Νοέμβριο και στο Μαραθώνιο Αθηνών. Το ελληνικό πλήρωμα συμμετείχε με ένα Civic Type-R της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.



Στη ράμπα του τερματισμού ο οδηγός του Civic Type-R Δημήτρης Δριβάκος δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφέραμε με τη συνοδηγό μου Κατερίνα Μπαντέ να ανεβούμε στη ράμπα του τερματισμού του πρώτου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Το αυτοκίνητο μας κινήθηκε απροβλημάτιστα σε όλες τις ειδικές διαδρομές ήταν καλοστημένο και δεν παρουσίασε κανένα τεχνικό πρόβλημα. Το μόνο που χρειάστηκε να αλλάξουμε ήταν για καθαρά προοληπτικούς λόγους τα λιπαντικά του. Ο αγώνας αποδείχθηκε γι΄ άλλη μία φορά εξαιρετικά δύσκολος εξαιτίας κυρίως των μεγάλων αλλαγών στις καιρικές συνθήκες, που έκρυβαν πολλές παγίδες και καθιστούσαν πολύ δύσκολη τη σωστή επιλογή ελαστικών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη συνοδηγό μου για τη σωστή καθοδήγηση που μου προσέφερε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα καθώς επίσης τους χορηγούς που μας στήριξαν».

Εικόνα στο ilialive.gr

Οι Δημήτρης Δριβάκος - Κατερίνα Μπαντέ στη ράμπα του τερματισμού.


Το ελληνικό πλήρωμα μετά από τέσσερεις ημέρες αγώνα τερμάτισε
στην 72η θέση του αγώνα με συνολικό χρόνο 5 ώρες, 02’,28’’,09. Δέκα θέσεις πιο πάνω στην 62η θέση τερμάτισε ένας ακόμη Έλληνας ο Νικόλαος Παυλίδης με συνοδηγό το Ιρλανδό Άλαν Χάριμαν με Citroen DS3. Τα 78 από τα 94 πληρώματα που κατάφεραν να δουν την καρό σημαία του τερματισμού κάλυψαν συνολικά 15 ειδικές διαδρομές μήκους 355,48 χιλιομέτρων ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα ήταν 1.403,08 χιλιόμετρα.

Για περισσότερα στοιχεία γύρω από τον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι δείτε εδώ.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup