Δευτέρα, 08 Ιουλίου 2024 15:39

Το μελλοντικό SUV της McLaren

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η βρετανική εταιρεία «δανείζεται» την τεχνογνωσία της βαυαρικής αυτοκινητοβιομηχανίας BMW προκειμένου να επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Η McLaren έπρεπε να πουλήσει το τμήμα Εφαρμοσμένων Τεχνολογιών το 2020 και τα κεντρικά της γραφεία, ένα χρόνο αργότερα, για να παραμείνει οικονομικά σταθερή. Το Mumtalakat, το οποίο είναι το κρατικό επενδυτικό ταμείο του Μπαχρέιν, ελέγχει τον Όμιλο McLaren από τον Μάρτιο του 2024
Στο πλαίσιο αυτής της νέας οικονομικής σταθερότητας, η βρετανική εταιρεία στοχεύει να αναπτύξει ένα μεγάλο SUV επιδόσεων, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα και την τεχνογνωσία της BMW, όπου τουλάχιστον αναφέρουν διεθνή μέσα ενημέρωσης.
Αυτή δεν θα ήταν η πρώτη συνεργασία της McLaren με τη βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία. Όσοι φίλοι του αυτοκινήτου πρόλαβαν τηλεοπτικές εκπομπές στη δεκαετία του 1990, τότε σίγουρα θυμούνται ότι η F1 του Gordon Murray, διέθετε έναν υπέροχο V12 που αναπτύχθηκε από την M-Performance.



Το τμήμα McLaren Cars, μετατράπηκε σε McLaren Automotive πριν από την εισαγωγή την MP4-12C. Εκτός από τον V6 120 μοιρών του Artura και τον V10 με υψηλές στροφές του Solus GT, όλα τα βρετανικά supercars διαθέτουν κινητήρες V8 που προέρχονται από την αρχιτεκτονική του κινητήρα της Nissan.

Ένα μελλοντικό SUV βασισμένο στην αρχιτεκτονική (CLAR) της BMW XM, δεν θα αποτελούσε μεγάλη έκπληξη. Ομοίως, και αν οι Βρετανοί συνδύαζαν τον V8 με το plug-in υβριδικό σύστημα του γερμανικού SUV.

Ο χρόνος μένει να επιβεβαιώσει ή να καταρρίψει αυτά τα σενάρια, αυτά οι ψηφιακοί καλλιτέχνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν μπορούν να περιμένουν, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τις εικόνες.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 08 Ιουλίου 2024 10:24

Σχετικά Άρθρα

  • Στα σκαριά ένα μεγάλο SUV της Alfa Romeo
    Στα σκαριά ένα μεγάλο SUV της Alfa Romeo

    Η Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού αποτέλεσε μια καλή αφορμή για την Alfa Romeo να φανερώσει κάποια από τα μελλοντικά σχέδιά της.

    Για δεκαετίες, η Alfa Romeo απουσιάζει από την αγορά των ΗΠΑ, παρά τα αρκετά σχέδια με στόχο την επιστροφή της, που δυστυχώς για τους φίλους της αυτοκίνησης κανένα από αυτά δεν υλοποιήθηκε. Τώρα, όμως αυτό ίσως γίνει πράξη.

    Στο Παρίσι, ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό, ο απερχόμενος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, επιβεβαίωσε ότι έχουν αρχίσει τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου το οποίο θα μπορούσε να πωλείται και στις ΗΠΑ.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Μέσου Ενημέρωσης, αυτό πιθανότατα θα είναι ένα πολυτελές SUV το οποίο θα ανταγωνίζεται μοντέλα όπως τις BMW iX και Porsche Cayenne.

    O Ιμπαρατό είπε ότι η οριστική απόφαση θα ληφθεί από τον Σάντο Φιτσίλι, τον άνθρωπο που θα τον διαδεχτεί στη θέση του. Όπως είπε: «Μπορεί να σκεφτεί αυτή την πρόταση για την κατηγορία E τους επόμενους μήνες».

    Το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί το 2027 και θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis. Θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε εξηλεκτρισμένα όσο και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Ιμπαρατό δήλωσε επίσης ότι οι καινούργιες Stelvio (που θα παρουσιαστεί το 2025) και Giulia (θα παρουσιαστεί το 2026) θα βασίζονται σε αυτή την πλατφόρμα και «θα προστατεύσουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου της Alfa Romeo».

    Επίσης, δήλωσε ότι τα δύο μοντέλα έχουν αποκαλυφθεί σε επιλεγμένους πελάτες της ιταλικής εταιρείας σε χώρες όπως η Ιταλία, η Γερμανία και οι ΗΠΑ και η αντίδρασή τους όταν τα είδαν ήταν άκρως θετική.

    Τέλος, είπε ότι η απόδοσή τους θα είναι πολύ εντυπωσιακή και ότι η Alfa Romeo δεν επιδιώκει όγκο πωλήσεων αλλά κερδοφορία και θα προσπαθήσει να έχει υψηλό περιθώριο κέρδους σε κάθε αυτοκίνητό της.
    Πηγή: Protothema.gr
  • ΗΠΑ: 20χρονος YouTuber διέλυσε McLaren $200.000 σε live streaming - Κοίταζε το κινητό του ενώ οδηγούσε υπό βροχή
    ΗΠΑ: 20χρονος YouTuber διέλυσε McLaren $200.000 σε live streaming - Κοίταζε το κινητό του ενώ οδηγούσε υπό βροχή

    «Όλα τα χρήματά μου πήγαν χαμένα» ήταν το παράπονο του Τζακ Ντόχερτι μετά το τροχαίο

    Τροχαίο ατύχημα με McLaren αξίας 200.000 δολαρίων ενώ έκανε live streaming είχε ο 20χρονος YouTuber Τζακ Ντόχερτι.
    Όπως φαίνεται στο βίντεο, αν και οδηγούσε υπό βροχή, ο 20χρονος κοιτούσε το κινητό του τηλέφωνο με αποτέλεσμα όταν έχασε τον έλεγχο του supercar που οδηγούσε, αυτό να καταλήξει στις προστατευτικές μπαριέρες και να υποστεί σημαντικές ζημιές.
    Στο βίντεο ακούγονται στη συνέχεια οι φωνές πόνου του συνοδηγού του 20χρονου YouTuber μετά το ατύχημα που σημειώθηκε σε αυτοκινητόδρομο στο Μαϊάμι το πρωί του Σαββάτου.
    Όταν, δε, ο Ντόχερτι κατάφερε να βγει από το αυτοκίνητο, ήταν απογοητευμένος από το θέαμα. «Όλα τα χρήματά μου πήγαν χαμένα» ακούγεται να λέει ο 20χρονος.
    Ο Ντόχερτι είχε αγοράσει την McLaren στα τέλη του 2023 δίνοντας, τότε 202.850 δολάρια.

    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Sportskeeda, το ατύχημα του YouTuber είδαν σε live streaming περίπου 185,000 άτομα.

    Όπως μετέδωσε το ΤΜΖ, o εικονολήπτης του Ντόχερτι τραυματίστηκε ελαφρά και χρειάστηκε να του γίνουν ράμματα στο νοσοκομείο στο οποίο μεταφέρθηκε για προληπτικούς λόγους.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Εξατομικεύοντας την McLaren 750S Artura
    Εξατομικεύοντας την McLaren 750S Artura

    To τμήμα MSO (McLaren Special Operations) εξατομικεύει τα μοντέλα της βρετανικής εταιρείας όπως επιθυμούν οι πελάτες της, κάτι που συμβαίνει και με την 750S Artura.

    Η 750S Artura είναι ένα από τα πιο τυπικά μοντέλα της McLaren προσφέροντας ένα σχετικά ελαφρύ σε βάρος αμάξωμα και παράλληλα χωρίς να διαθέτει πολλά ηλεκτρονικά συστήματα που αφαιρούν την οδηγική απόλαυση.

    Η βρετανική εταιρεία έχει ιδρύσει από το 2011 το τμήμα «McLaren Special Operations», ή αλλιώς MSO, το οποίο έχει ως σκοπό να δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να διαθέτει το αυτοκίνητό τους με στοιχεία εξοπλισμού που οι ίδιοι επιλεγούν.

    Τελευταίο της δημιούργημα είναι η 750S Artura, με τα αντίστοιχα εξοπλιστικά στοιχεία που δίνουν τη δυνατότητα εξατομίκευσης του οχήματος. Αυτό ισχύει τόσο για την Coupe όσο και για τη Spider εκδοχή του μοντέλου και θα είναι διαθέσιμα για τα μοντέλα του 2025.
    Όπως ανακοινώθηκε από τη McLaren τα νέα MSO Contrast Packs συνδυάζουν ειδικά χρώματα βαφής για το αμάξωμα, την προσθήκη επιπλέον στοιχείων σε αυτό όπως και την επιλογή αντίστοιχου εξοπλισμού για το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

    Συνολικά, υπάρχουν 12 προκαθορισμένα πακέτα επιλογών. Για παράδειγμα, το Contrast Pack 1 προσφέρει χρώματα αμαξώματος που δεν είναι διαθέσιμα στις «απλές» εκδόσεις της 750S Artura, όπως και διαφορετικού χρώματος στα καπάκια για τις δαγκάνες του συστήματος πέδησης.


    Το Contrast Pack 2 προσφέρει εσωτερική επένδυση από Alcantara σε Carbon Black, πολύχρωμες εσωτερικές πινελιές και διαφορετικό μοτίβο στα προσκέφαλα που είτε είναι ίδιου χρώματος με το αμάξωμα είτε τέτοιο που να κάνει αντίθεση με αυτό.
    Ο Τζόρτζ Μπίγκς, Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ του Βρετανού κατασκευαστή, δήλωσε σχετικά: «Στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του, η 750S έχει σημειώσει τεράστια επιτυχία. Η ενθουσιώδης υποδοχή από τα ΜΜΕ που την οδήγησαν και από τους πελάτες ξεπέρασε κάθε προσδοκία.


    »Οι βελτιώσεις για το 2025, με νέες επιλογές από τη McLaren Special Operations, εξασφαλίζουν ότι παραμένει ένα supercar που ορίζει τα πρότυπα, με αποκλειστικότητα και εξαιρετική τεχνολογική δεξιοτεχνία. Η νέα Artura Spider και Coupe -όπως και η νέα GTS- αποτελούν κεντρικό μοντέλο της γκάμας μας και μια ενισχυμένη σειρά οχημάτων της McLaren που είναι πιο συναρπαστική από ποτέ», κατέληξε.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία εξωτική McLaren Artura
    Μία εξωτική McLaren Artura

    Η Novitec παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα, μία αναβαθμισμένη εκδοχή της McLaren Artura.

    H McLaren Artura αποτελεί μία από τις πιο προσιτές επιλογές στη γκάμα μοντέλων του Βρετανού κατασκευαστή, χωρίς βέβαια να υπολείπεται ιπποδύναμης και επιδόσεων, που αποτελούν δύο από τα βασικά χαρακτηριστικά της.

    Ο βελτιωτικός οίκος της Novitec, ωστόσο, το πήγε ένα βήμα παραπέρα και προχώρησε σε ορισμένες υπερβολές πάνω στην Artura.


    Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει στο κιτ βελτίωσης της εταιρείας είναι η ευμεγέθης αεροτομή, σχεδιαστικής φιλοσοφίας whale-tail, που χαρίζει στην Artura αισθητική από hypercar.

    Το αμάξωμα είναι από ανθρακονήματα και περιλαμβάνει ένα έντονο splitter, νέο καπό, ασορτί flaps, μεγάλα και ενισχυμένα μαρσπιέ και έξτρα αεροδυναμικά βοηθήματα στον πίσω προφυλακτήρα.

    Το εσωτερικό είναι επίσης αναβαθμισμένο, με δερμάτινες επενδύσεις, με το ταμπλό να είναι από Alcantara, το χρώμα του οποίου επιλέγει ο πελάτης.
    Η βελτιωμένη McLaren Artura στέκεται πάνω σε ζάντες της Vossen, οι οποίες έχουν διάμετρο 19 ίντσες εμπρός και 20 πίσω. Επίσης, το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο κατά 20 χιλιοστά, χάρη στα σπορ ελατήρια της Novitec.

    Πέραν όμως της αισθητικής και της αεροδυναμικής απόδοσης, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος φρόντισε και για έναν πιο δυναμικό ήχο της εξάτμισης. Για αυτό, τοποθέτησε μία εξάτμιση υψηλής απόδοσης από ανοξείδωτο ατσάλι, ενώ προαιρετικά διατίθενται και χρυσές απολήξεις.

    Η αναβαθμισμένη εξάτμιση δεν κάνει μόνο πιο μπάσο και πιο δυναμικό τον ήχο, αλλά αυξάνει και την ιπποδύναμη του κινητήρα. Συγκεκριμένα, ο twin-turbo V6 των 3,0 λίτρων αποδίδει πλέον 35 ίππους παραπάνω, φτάνοντας συνδυαστικά με το plug-in υβριδικό σύστημα τους 735.

    Η Novitec διαθέτει το κιτ και κάθε μέρος ξεχωριστά για τη McLaren Artura, ωστόσο δεν έχει ακόμα ανακοινώσει τιμές.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία McLaren σε δύο τροχούς
    Μία McLaren σε δύο τροχούς

    Η Pure Electric σε συνεργασία με την McLaren λανσάρει ένα ηλεκτρικό πατίνι με αισθητικές ιδιαιτερότητες.

    Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία Pure Electric, που ανήκει στον πατέρα του Λάντο Νόρις, Άνταμ Νόρις, έχει αφοσιωθεί στην κατασκευή ηλεκτρικών πατινιών που συνδυάζουν πρακτικότητα και ευελιξία στην πόλη.

    Έτσι, εξέλιξε μερικά μοντέλα, με αυτά της σειράς Advanced να αποτελούν τη ναυαρχίδα της γκάμας. Ξεχωρίζονται από τρεις εκδόσεις, δύο Advanced και μία που λέγεται Flex. Στην τελευταία, το πατίνι διπλώνεται και σε αυτή βασίστηκε η δημιουργία του Pure x McLaren.


    Τα συγκεκριμένα πατίνια τα οδηγεί και τα προωθεί ο οδηγός της McLaren F1, Λάντο Νόρις και η Pure Electric αναφέρει ότι αποτελούν την επόμενη γενιά των e-scooter.

    Αναφορικά με τη συμμετοχή της McLaren Automotive στο πρότζεκτ, προσφέρει τα χρώματα, το όνομα και τον Λάντο Νόρις. Συνεπώς, το πατίνι δε διαφέρει καθόλου ως προς τα μηχανικά και λειτουργικά μέρη του συγκριτικά με την αρχική έκδοση Advanced.

    Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το Pure x McLaren διατίθεται σε τρία διαφορετικά χρώματα: Papaya, Black και Senna. Το πρώτο έχει το χαρακτηριστικό πορτοκαλί της McLaren, το Black έχει παρθεί από το επίσης χαρακτηριστικό μαύρο μοντέλων όπως η Artura και το Senna έχει τα χρώματα του κράνους του θρυλικού Βραζιλιάνου οδηγού.

    Η έκδοση McLaren του e-scooter έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 500 W ενσωματωμένο πίσω, με μέγιστη ισχύ τα 710 W. Ωστόσο, η τελική του περιορίζεται στα 25 χλμ./ ώρα λόγω της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

    Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 432 Wh και εξασφαλίζει περίπου 50 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία φόρτιση. Τα προφίλ οδήγησης είναι τρία, επομένως η τιμή αυτονομίας που έχει δοθεί λογικά αφορά την πιο οικονομική οδήγηση.

    Από τεχνολογία και εξοπλισμό το e-scooter με «άρωμα» McLaren διαθέτει το σύστημα Pure Control Steering το οποίο αφότου έχεις στρίψει, γυρνάει το τιμόνι στην αρχική του θέση, εξασφαλίζοντας μέγιστη εργονομία.

    Το νέο ηλεκτρικό πατίνι της Pure Electric σταματάει χάρη σε ένα ταμπούρο μπροστά και ένα ηλεκτρονικό φρένο πίσω, ενώ επίσης εντοπίζεται πολύ εύκολα τη νύχτα χάρη στα έντονα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, συν τα φλας που βρίσκονται στο τιμόνι.
    Η θέση οδήγησης το κάνει επίσης να ξεχωρίζει μέσα στον τεράστιο ανταγωνισμό, αφού έρχεται με μαρσπιέ δεξιά-αριστερά, ώστε ο αναβάτης να τοποθετεί τα πόδια του απλωτά και άνετα. Έτσι, μεγιστοποιείται η ασφάλεια και η αυτοπεποίθηση που νιώθει οδηγώντας.

    Τα tubeless ελαστικά του Pure x McLaren τοποθετούνται σε 10 ιντσών τροχούς και το σύνολο αντέχει έως 120 κιλά βάρος. Η συνδεσιμότητα μέσω εφαρμογής λειτουργεί ως αντικλεπτικό, καθότι ο χρήστης μπορεί να ορίσει PIN για να ξεκλειδώσει το δίτροχο όχημα.

    Στη Μεγάλη Βρετανία, το Pure x McLaren έχει ήδη λανσαριστεί, με τις εκδόσεις Papaya και Black να πωλούνται έναντι 899 λιρών, την ώρα που η Senna είναι περιορισμένης παραγωγής και κοστίζει 1.200 λίρες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Huawei ετοιμάζει πολυτελές ηλεκτρικό coupe SUV
    Η Huawei ετοιμάζει πολυτελές ηλεκτρικό coupe SUV

    Μέσω της θυγατρικής της εταιρίας Luxeed η Huawei παρουσίασε το R7, ένα coupe SUV που δείχνει άμεσα ανταγωνιστικό του Model Y.

    Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες ιδρύονται με απίστευτο ρυθμό και η Luxeed είναι ακόμη μία θυγατρική της Huawei η οποία παρουσίασε επίσημα το Luxeed R7, ένα καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV με coupe αμάξωμα το οποίο βασίζεται στο Huawei SU7
    Η Luxeed προορίζεται να κατασκευάζει πολυτελή ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Το R7, το πρώτο μοντέλο της, βασίζεται στο SU7 ενώ το γράμμα «R» προέρχεται από την αγγλική λέξη «revolution».
    Το μήκος του Luxeed R7 είναι 4.956 χλστμ., το πλάτος του 1.981 χλστμ., το ύψος του 1.634 χλστμ. και το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.950 χλστμ. Η αρχιτεκτονική του είναι 800 Volt με μπαταρίες ιόντων λιθίου 82 kWh και 100 kWh. Στην πρώτη περίπτωση, η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία του αυτοκινήτου είναι 705 χλμ. (κατά το κινεζικό πρότυπο CLTC) και στη δεύτερη φτάνει τα 855 χλμ. (κατά το κινεζικό πρότυπο CLTC)
    Το R7 θα διατίθεται τόσο με έναν ηλεκτροκινητήρα, όσο και με δύο. Στην πρώτη περίπτωση ο σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη αποδίδει 292 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς. Στη δεύτερη, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς των δύο ηλεκτρομοτέρ φτάνει τους 496 ίππους. Σε αυτή, το εμπρός είναι ασύγχρονο.

    H Luxeed ανακοινώνει ότι η έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ αυτή με τους δύο σε 3,3 δευτερόλεπτα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Mε DNA της Renault το ηλεκτρικό Mitsubishi
    Mε DNA της Renault το ηλεκτρικό Mitsubishi

    Η Mitsubishi είναι έτοιμη να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο δανείζεται την τεχνολογία του από τη Renault

    Η Mitsubishi δημοσιοποίησε πολύ πρόσφατα μία teaser φωτογραφία η οποία προετοιμάζει το κοινό για τον ερχομό του νέου της SUV στην Ευρώπη το 2025. Η εικόνα και ορισμένες δηλώσεις προδίδουν πολλά.

    Μοιάζει πολύ με το Renault Scenic E-Tech και δεν πρέπει να μας παραξενεύει που και το αντίστοιχο μοντέλο της Mitsubishi θα κατασκευάζεται, όπως και το Scenic, στη Γαλλία. Και αυτό γιατί η ιαπωνική εταιρεία, ως μέλος της συμμαχίας Renault- Nissan βασίζεται σε αυτήν προκειμένου να δραστηριοποιηθεί εκ νέου στην ευρωπαϊκή αγορά και να ισχυροποιήσει την γκάμα που διαθέτει στη Γηραιά Ήπειρο.

    Το ότι το ηλεκτρικό SUV της Mitsubishi θα βασιστεί στο Scenic δεν είναι ένα συμπέρασμα που βγαίνει μόνο από τη φωτογραφία και όσα έχουν διαρρεύσει. Τα Mitsubishi Colt και ASX βασίζονται, αντίστοιχα, στα Renault Clio και Captur

    Ο CEO του ομίλου Renault, Λούκα ντε Μέο επιβεβαίωσε όσα γράφονται τον περασμένο Νοέμβριο, όταν είπε ότι στο εργοστάσιο στην πόλη Ντουαΐ της Γαλλίας θα κατασκευαστεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό κόμπακτ SUV της Mitsubishi. Μάλιστα, η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί θα είναι 100% της Renault, η AmpR Medium.

    Όσον αφορά τη teaser φωτογραφία που δημοσιοποίησαν οι Ιάπωνες, προδίδει πως, αν όχι κλώνος, θα είναι ένα «αδερφάκι» του Scenic E-Tech. Οι διαφορές τους θα εστιάζονται τόσο στο εμπρός και όσο και στο πίσω μέρος, καθώς η Mitsubishi θα θέλει να το προσαρμόσει στη δική της οικογενειακή ταυτότητα και στυλ. Πιθανολογούμε ότι το επερχόμενο SUV θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Eclipse Cross στην ευρωπαϊκή αγορά, με το δεύτερο να διατίθεται σε έκδοση plug-in hybrid. Το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Mitsubishi αναμένεται επίσημα το 2025.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ιδού η νέα McLaren
    Ιδού η νέα McLaren

    Η McLaren λανσάρει το νέο της μοντέλο GTS, που συνδυάζει επιδόσεις και πρακτικότητα.

    Η McLaren δημιουργεί την GTS, ένα μοντέλο που έρχεται να αντικαταστήσει την GT και το οποίο συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις και την φιλικότητα προς τον οδηγό, προκειμένου αυτός να την απολαμβάνει στο σύνολο των δραστηριοτήτων του.

    Η νέα McLaren GTS διατηρεί εν πολύς τα βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που αντικαθιστά ωστόσο είναι ακόμα πιο ισχυρή και παράλληλα έχει γίνει πιο πρακτική. Το πρώτο πράγμα που την διαφοροποιεί είναι ο V8 twin-turbo κινητήρας των 4,0 λίτρων, ο οποίος πλέον αποδίδει 635 ίππους, 15 ίππους περισσότερους από την GT.

    Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο που φρόντισε η McLaren είναι το βάρος, με την GTS να είναι σχεδόν 10 κιλά ελαφρύτερη από την GT φτάνοντας πλέον τα 1.519 κιλά. Αυτό μεταφράζεται σε ακόμα καλύτερες επιδόσεις με το 0-200 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 327 χλμ./ώρα.

    Εκτός από τις επιδόσεις, η νέα McLaren GTS είναι καλύτερη στην εργονομία και την άνεση. Το αυτοκίνητο μπορεί να έχει επιδόσεις supercar, αλλά έχει την άνεση ενός GT χάρη στο ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο από ανθρακονήματα και τις ενεργητικές αναρτήσεις. Ένα σημαντικό στοιχείο είναι το σύστημα αύξησης του ύψους από το έδαφος είναι πολύ πιο άμεσο καθώς σε μόλις 4 δευτερόλεπτα το αυτοκίνητο μπορεί από τέρμα κάτω να πάει φτάσει στο μέγιστο ύψος από το έδαφος, που φτάνει τα 20 χλστ.

    Επιπλέον, η McLaren έχει φροντίσει να δημιουργήσει ένα ικανό χώρο αποθήκευσης και να προσθέσει στην GTS όλα τα σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας και άνεσης προκειμένου ο οδηγός να απολαύσει το αυτοκίνητο σε καθημερνή βάση, αλλά και σε ταξίδια. Η νέα McLaren GTS αναμένεται να είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2024.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο