Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2024 15:23

Στα σκαριά το Hyundai IONIQ 7

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Hyundai αναφέρει ότι μέσα στο 2024 θα παρουσιαστεί και επίσημα το νέο IONIQ 7.

Η Hyundai έχει εξελιχθεί σε έναν από τους καλύτερους κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων και η δραστηριότητά της συνεχίζεται με εντατικό ρυθμό και με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Στα σχέδια των στελεχών της νοτιοκορεάτικης εταιρείας περιλαμβάνεται και η δημιουργία ενός μεγάλου 7θέσιου οικογενειακού μοντέλου. Οι δοκιμές εξέλιξής του βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο και η επίσημη παρουσίασή του αναμένεται να γίνει εντός της χρονιάς, όπως έχει ανακοινωθεί.

Αυτό θα είναι το IONIQ 7, όπως αναμένεται να ονομαστεί, αν και από τη Hyundai δεν επιβεβαιώνεται αλλά ούτε διαψεύδεται αυτό. Το νέο μοντέλο θα είναι το αντίστοιχο του KIA EV9.

Την πρώτη εικόνα γι’ αυτό την είδαμε το 2021 όταν παρουσιάστηκε το πρωτότυπο Seven. Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ωστόσο είναι γνωστό ότι το νέο IONIQ 7 θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, δηλαδή σε αυτή που χρησιμοποιήθηκε στο KIA.


Θυμίζουμε ότι το EV9 διατίθεται τόσο σε δικίνητη έκδοση με μέγιστη ισχύ 218 ίππους, όσο και σε τετρακίνητη, στην οποία η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του φτάνει τους 385 ίππους.

Πέραν αυτών o Όμιλος Hyundai εξελίσσει και ακόμα μία ισχυρότερη έκδοση που θα έχει μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοση που θα φτάνει τους 585 ίππους και η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στις αρχές του 2025. Πιθανόν και το IONIQ 7 να διατίθεται σε αυτή επίσης.


Τέλος, αναφορικά με τις μπαταρίες του, το νέο μοντέλο της Hyundai θα διαθέτει αυτές των 99,8 kWh ενώ θα είναι διαθέσιμο και με αυτές των 84 kWh που τοποθετούνται ήδη στο IONIQ 5 N.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2024 10:44

Σχετικά Άρθρα

  • Η Hyundai εξελίσσει μπαταρίες στερεού τύπου
    Η Hyundai εξελίσσει μπαταρίες στερεού τύπου

    Η Hyundai βρήκε λύση στο να ξεπεράσει τα όποια προβλήματα παρουσιάζουν οι μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη.

    Οι άνθρωποι της Hyundai κατέθεσαν αίτηση κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας για ένα σύστημα, το οποίο θα διατηρεί σε σταθερές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας τον χώρο του οχήματος στον οποίο βρίσκονται οι συσσωρευτές στερεού ηλεκτρολύτη.
    Όπως είναι γνωστό, οι μπαταρίες αυτού του τύπου φαντάζουν ως μια πολύ καλή λύση για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα τις χρησιμοποιούν. Είναι μικρότερες σε διαστάσεις και βάρος από αυτές που χρησιμοποιούνται τώρα, παρέχοντας σημαντικά αυξημένη αυτονομία, ενώ φορτίζουν και πιο γρήγορα.


    Όμως, είναι γνωστό επίσης ότι υπάρχει πρόβλημα με την αντοχή του ηλεκτρολύτη που εμπεριέχουν, στον οποίο δημιουργούνται μικρορωγμές εξαιτίας της αυξημένης θερμοκρασίας κατά τη λειτουργία τους. Έτσι, δεν έχουν αντοχή στον χρόνο.
    Η πατέντα της Hyundai σημαίνει ότι αυτοί θα εμπεριέχονται σε έναν ερμητικά κλειστό περίβλημα το οποίο θα μένει ανεπηρέαστο από την εξωτερική θερμοκρασία και υγρασία αλλά και από τη θερμότητα που αναπτύσσεται στις μπαταρίες κατά τη φόρτισή τους.

    Το κείμενο και τα σκίτσα που συνοδεύουν την αίτηση κατοχύρωσης της πατέντας από τη Hyundai δεν περιλαμβάνουν λεπτομέρειες για το σύστημα που προκρίνει η εταιρεία, κάτι που είναι λογικό και θεμιτό.

    Ωστόσο, περιγράφεται ένας μηχανισμός ο οποίος διατηρεί την πίεση ισοσταθμικά στο εσωτερικό του χώρου με τη χρήση υγρού. Φυσικά, υπάρχουν οι αισθητήρες που παρακολουθούν διαρκώς τις εντός συνθήκες και δίνουν τις κατάλληλες εντολές στο σύστημα, καθώς και θερμοστάτης.


    Όπως αναφέρθηκε, η πίεση και η θερμοκρασία θα παραμένουν σταθερές σε καθένα από τα κελιά που συνιστούν την μπαταρία σταθερού ηλεκτρολύτη. Αυτό θα γίνεται και ανεξαρτήτως του ταχυφορτιστή που θα χρησιμοποιείται για την πλήρωσή τους με ενέργεια κάθε φορά.

    Πάντως, στη Hyundai έχουν αρχίσει να εξελίσσουν και μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου για τη χρήση τους το συντομότερο δυνατόν στα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τόσο αυτής όσο και της Kia.

    Οι συσσωρευτές στερεού τύπου μπορεί να θεωρούνται η καλύτερη λύση για τα BEV ηλεκτρικά, όμως είναι μια τεχνολογία η οποία έχει χρόνια εξέλιξης ακόμα μέχρι να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στον κλάδο στης αυτοκινητοβιομηχανίας.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Hyundai Ioniq 5 N πρωταγωνιστής στην «Πράσινη Κόλαση»
    To Hyundai Ioniq 5 N πρωταγωνιστής στην «Πράσινη Κόλαση»

    Το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της Hyundai δείχνει τις δυνατότητές του στη διάσημη πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

    Οι άνθρωποι της Hyundai κάθε φορά που αναφέρονται στην έκδοση N του ηλεκτρικού Ioniq 5 φροντίζουν να υπενθυμίσουν σε όλους ότι το αυτοκίνητα έχει έναν ξεκάθαρο σπορ προσανατολισμό με μεγάλες δυνατότητες να κινηθεί πολύ γρήγορα σε κάποια πίστα.
    Μάλιστα δε χάνουν ευκαιρία να επιδεικνύουν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου βάζοντάς το χωρίς δεύτερη σκέψη σε δύσκολες ανταγωνιστικές συνθήκες.


    Η πιο πρόσφατη εμφάνιση του Hyundai Ioniq 5 N έγινε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, γνωστή και ως «Πράσινη Κόλαση», μετά από πρωτοβουλία γερμανικού μέσου ενημέρωσης.

    Το μοναδικό πράγμα που ήταν διαφορετικό από τη στάνταρ έκδοση ήταν τα ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, με το Hyundai να είναι πραγματικά εντυπωσιακό και να συμπεριφέρεται εξαιρετικά στις απαιτητικές καμπές της πίστας.

    Το Hyundai Ioniq 5 N χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 601 ίππους οι οποίοι με τη χρήση N Grin Mode ανεβαίνουν στους 641 ίππους. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 84 kWh και είναι ικανή να ολοκληρώσει δύο γύρους στο Νίρμπουργκρινγκ σε πλήρη ταχύτητα.

    Τέλος να αναφερθεί ότι ο χρόνος που σημείωσε το κορεάτικο μοντέλο (7:45.59) ήταν παρόμοιος με τη Mercedes-AMG E 63S 4Matic+.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά το Hyundai IONIQ 6 N
    Στα σκαριά το Hyundai IONIQ 6 N

    Η Hyundai ετοιμάζει την κορυφαία έκδοση του IONIQ 6, σε συνεργασία με το τμήμα N Division.</h3

    Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του IONIQ 5 N, n Hyundai δεν επαναπαύεται, με τα στελέχη της να εργάζονται σε εντατικούς ρυθμούς πάνω σε ένα καινούργιο μέλος της οικογένειας «N» που όπως αναφέρουν οι φήμες θα είναι και το ισχυρότερο της γκάμας.

    Αναφερόμαστε στο νέο ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6 N που αναμένεται να έχει το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης της κίνησης που έχει τοποθετηθεί μέχρι τώρα σε μοντέλο της κορεατικής εταιρείας. Όπως τονίζουν τα δημοσιεύματα, θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 640 ίππων και 740 Nm ροπής με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς.

    Βάση των παραπάνω, αντίστοιχες θα είναι και οι επιδόσεις, με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 3,2 δευτερόλεπτα. Βάση για το νέο IONIQ 6 N αποτελεί το RN22e, το πρωτότυπο μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2022 και είχε απόδοση 577 ίππους.

    Μέχρι τώρα η Hyundai έχει παρουσιάσει επτά μοντέλα που φέρουν το λογότυπο «N», από τα οποία μόνο το ένα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, το IONIQ 5 N.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Έρχεται το Hyundai Ioniq 7
    Έρχεται το Hyundai Ioniq 7

    H Hyundai συνεχίζει τη διεύρυνση της ηλεκτρικής οικογένειας Ioniq προσθέτοντας σε αυτή το Ioniq 7 που θα είναι και το πρώτο SUV της γκάμας

    Το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV Hyundai Ioniq 7, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2024, βρίσκεται αυτή την εποχή σε φάση έντονων δοκιμών στη Γερμανία. Τοποθετημένο ως αντίπαλο του Volvo EX90, αυτό το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα είναι το τρίτο στη σειρά φουτουριστικών μοντέλων της Hyundai, μετά το crossover Ioniq 5 και το κουπέ-sedan Ioniq 6. Αντλώντας έμπνευση από το Hyundai Seven concept που αποκαλύφθηκε στις ΗΠΑ το 2021, το Ioniq 7, παρουσιάζει σχεδιαστικά στοιχεία παρόμοια με το concept. Οι ομοιότητες περιλαμβάνουν ένα μεγάλο πίσω παράθυρο, πολύ ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα και εξωτερικούς καθρέφτες, που παραπέμπουν σε ένα αυτοκίνητο με έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση. Χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα Hyundai-Kia E-GMP, που μοιράζεται με το Kia EV9, το Ioniq 7 αναμένεται να διαθέτει παρόμοια σύνολα κινητήρων.

    Η Hyundai στοχεύει να διαφοροποιήσει τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα μέσω του μοναδικού στυλ. Το Ioniq 7 υιοθετεί μια σχεδίαση “Parametric Pixel” για τα φωτιστικά του σώματα, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα σε όλα τα ειδικά σχεδιασμένα ηλεκτρικά της Hyundai, δίνοντας έμφαση σε ένα μείγμα ψηφιακού και αναλογικού στυλ. Εκεί που το Ioniq 7 παραγωγής ξεφεύγει από το πρωτότυπο είναι στη διαρρύθμιση της καμπίνας του. Το concept Seven παρουσίαζε μια ξεχωριστή διάταξη καθισμάτων με κινητές πολυθρόνες, μια διάταξη τύπου καναπέ και αντισυμβατικούς πίνακες ελέγχου, δημιουργώντας ένα ευρύχωρο εσωτερικό περιβάλλον. Παραμένει αβέβαιο πόσα από αυτά τα χαρακτηριστικά θα μεταφερθούν στο μοντέλο παραγωγής, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί και επίσημα προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το περιπετειώδες Hyundai Kona
    Το περιπετειώδες Hyundai Kona

    Οι επισκέπτες της Έκθεσης SEMA θα έχουν τη δυνατότητα να δουν μια ιδιαίτερη και περιπετειώδη έκδοση του Hyundai Kona που ταιριάζει γάντι στον πολυτάλαντο χαρακτήρα του.

    Η Hyundai θα αποκαλύψει το Kona Jayde Concept 2024, στην Έκθεση SEMA 2023 στις 31 Οκτωβρίου. Το Jayde Concept είναι ένα μοναδικό αστικό crossover σχεδιασμένο για περιπέτειες με απαράμιλλο στυλ και αίσθηση. Πέρα από την αξιοπρόσεκτο αισθητικό αποτέλεσμα, το Kona Jayde είναι ιδανικά εξοπλισμένο για αστικές εκδρομές, με χαρακτηριστικά όπως ένα κουτί φορτίου Thule και ένα ασορτί ηλεκτρονικό ποδήλατο από τα Vintage Electric Bikes.

    Οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις της Air Design δίνουν σε αυτό το Kona, ένα πλεονέκτημα, ειδικά το επιθετικό μπροστινό του χείλος, τα μοναδικά πάνελ rocker και η κομψή πίσω αεροτομή.

    Αίσθηση προκαλούν και οι ζάντες 20 ιντσών HRE 520M με μοναδικό βουρτσισμένο μαύρο φινίρισμα, στις οποίες είναι φορεμένα σπορ ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S 235/40/ZR20 για στυλ και απόδοση.

    Αυτός ο εκλεπτυσμένος συνδυασμός στυλ και λειτουργικότητας επεκτείνεται στο εσωτερικό αυτού του Kona, όπου τα καθίσματα RECARO Sportster CS έχουν προσαρμοστεί με μοναδικό καρό σχέδιο και αποκλίνουσες ραφές ,για να ταιριάζουν με το συνδυασμό χρωμάτων. Είναι επίσης εξοπλισμένο με φορητό φορτιστή Scosche PowerUp 32K και προσαρμογέα DC-to-AC InVert 200 για να διασφαλιστεί ότι η ενσωματωμένη τεχνολογία, όπως κινητά τηλέφωνα, φορητοί υπολογιστές και κάμερες δράσης, παραμένει έτοιμη για χρήση.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Αυτό είναι το Hyundai Ioniq 5 N
    Αυτό είναι το Hyundai Ioniq 5 N

    Η Hyundai είναι έτοιμη για την πρεμιέρα της σπορ εκδοχής του ηλεκτρικού Hyundai Ioniq 5 και ήδη οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου υψηλών επιδόσεων κάνουν το γύρο του διαδικτύου.

    Η ώρα της αναμονής για το πρώτο μοντέλο της σειράς Ν σε ηλεκτρική εκδοχή έφθασε. Το νέο Hyundai Ioniq 5 N θα παρουσιαστεί επίσημα στο Goodwood, όμως ήδη το διαδίκτυο φιλοξενεί οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής. Πιθανότατα αυτό θα μοιράζεται τεχνολογικά στοιχεία με το αντίστοιχο Kia EV6, αν και σίγουρα θα έχει ένα πιο ξεκάθαρο σπορτίφ προσανατολισμό.
    Το αμάξωμα όπως βλέπουμε είναι βαμμένο στο Performance Blue που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της σειράς «Ν». Θα υπάρχουν επίσης κάποιες μαύρες και κόκκινες πινελιές που θα προσθέτουν έξτρα χαρακτήρα στην γενικότερη παρουσία του μοντέλου. Στις εικόνες αυτές βλέπουμε και νέας σχεδίασης ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά διάστασης 275/35.
    Επίσης η αεροτομή στην οροφή είναι μεγαλύτερη από το απλό Ioniq 5, ενώ υπάρχει και τρίτο φως φρένων σε τραπεζοειδές σχήμα. Παράλληλα έχει προστεθεί και πίσω υαλοκαθαριστήρας, κάτι για το οποίο έχουν εκφράσει παράπονα οι ιδιοκτήτες των απλών Ioniq 5.

    To εσωτερικό έχει γίνει και αυτό πιο σπορτίφ, με νέο τιμόνι το οποίο διαθέτει περισσότερα κουμπιά από ότι συνήθως. Το σήμα «Ν» εμφανίζεται σε διάφορα σημεία ενώ εντοπίζουμε και διαφορά στο ταχύμετρο που τερματίζει πλέον στα 300 χλμ/ώρα. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, το πιθανότερο είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί ως βάση το Kia EV6 GT, με κάποιες επεμβάσεις στην ανάρτηση, τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης ώστε να γίνει πιο σπορ στην συμπεριφορά του.
    Όσο για την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων, ο εμπνευστής της σειράς «Ν» της Hyundai, Albert Biermann, έχει δηλώσει ότι η θα βρίσκεται στα 600 άλογα, μάλλον ελαφρά ανεβασμένη σε σχέση με το αντίστοιχο Kia. Πέρα από αυτό θα υπάρχει το N Drift Optimizer, ένα σύστημα που θα επιτρέπει τα drift μοιράζοντας ανάλογα την ροπή ανάμεσα στους ηλεκτροκινητήρες. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στο ηχητικό αποτύπωμα του αυτοκινήτου, το οποίο θα προσπαθεί με τεχνητά μέσα να πλησιάσει όσο γίνεται ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Οσονούπω το κορυφαίο Hyundai Ioniq 5 N
    Οσονούπω το κορυφαίο Hyundai Ioniq 5 N

    Η «καυτή» ηλεκτρική έκδοση του Hyundai IONIQ 5 θα πρωταγωνιστήσει στο φετινό Γκούντγουντ.

    Το τμήμα N της Hyundai είναι καθόλα έτοιμο για να παρουσιάσει το νέο της μοντέλο, που θα βασίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό IONIQ 5 και θα είναι βαμμένο στο χαρακτηριστικό μπλε γαλάζιο χρωματισμό Performance Blue.
    Οι φωτογραφίες από το μοντέλο εξέλιξης μας δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, τα χαμηλωμένο, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου, αμάξωμα, οι αλουμινένιες λεπτομέρειες, τα σπορ ελαστικά και οι μεγάλης διαμέτρου δίσκοι φρένων, επιβεβαιώνουν ότι το εν λόγω όχημα δεν είναι απλά μια ακόμα εκδοχή του IONIQ 5.


    Προς το παρόν η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει περισσότερες λεπτομέρειες που να αφορούν τα τεχνικά στοιχεία του IONIQ 5 N, αλλά σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές η ισχύς θα αγγίζει τους 600 ίππους.
    Τo ντεμπούτο του IONIQ 5 N θα γίνει στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ, στις 13 Ιουλίου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το νέο Hyundai Kona αγρίεψε...
    Το νέο Hyundai Kona αγρίεψε...

    Η απήχηση του μοντέλου της Hyundai, σε συνάρτηση και με τις αγωνιστικές της επιδόσεις, ανοίγουν την όρεξη…

    Το αυτοκίνητο που βλέπετε, δεν είναι φυσικά η επίσημη εκδοχή της Hyundai, για το πως θα μπορούσε να είναι το επόμενο Kona N.
    Είναι το αποτέλεσμα ενός ψηφιακού δημιουργού, που ενεργοποιεί τη φαντασία μας, για το πως θα μπορούσε να είναι η κορυφαία έκδοση της δεύτερης γενιάς του κορεατικού μοντέλου.
    Όπως αντιλαμβάνεστε και μόνοι το ενισχυμένο bodykit, κάνει το -οικογενειακού χαρακτήρα- Kona, να μυρίζει μπαρούτι από χιλιόμετρα. Ο μπροστινός διαχωριστής υπερηφανεύεται για τη… δραματική του στάση, τολμηρά κοντά στο έδαφος, ενώ ανάμεσα στους διαχωρισμένους προβολείς βρίσκεται μια αεροτομή από ανθρακονήματα.
    Οι προεκτάσεις των φτερών κρύβουν τα φαρδιά ρλαστικά Yohokama Advan ενώ οι ζάντες αλουμινίου aftermarket, κάνουν μια… τολμηρή δήλωση.

    Ίσως όχι τόσο τολμητή, όσο η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που υπερθεματίζει τον αγωνιστικό προσανατολισμό του.

    Το bodykit του Kona ξεπερνά τα όρια, ξεπερνώντας το πρωτότυπο Hyundai N Vision 74. Στο εσωτερικό, ένα πλήρες roll-cage εξασφαλίζει προστασία.

    Το μοντέλο παραγωγής προσφέρει μια σειρά επιλογών powertrain, συμπεριλαμβανομένων βενζινοκίνητων, υβριδικών και πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων. Επί του παρόντος, το πιο ισχυρό μοντέλο είναι το Hyundai Kona N-Line , εξοπλισμένο με T-GDi 1,6 λίτρων που αποδίδει 190 ίππους.

    Προφανώς, αυτό το σύνολο θα ήταν πολύ αδύναμο για το φανταστικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, που χρειάζεται μεγάλη ποσότητα ισχύος για να δικαιολογήσει τον χαρακτήρα του. Αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι ο ψηφιακός δημιουργός, το οραματίστηκε με ένα σύστημα κίνησης καύσης όπως υπονοείται από την εξάτμιση και το φίλτρο αέρα του στροβιλοσυμπιεστή να προεξέχει από το καπό.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς