To NewsAuto.gr μετέδωσε σε απευθείας σύνδεση με την Κολωνία την παρουσίαση του νέου κορυφαίου Focus. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο νέος 2.3 EcoBoost, με μέγιστη ισχύ που ξεπερνά τα 320 PS! Κόντρα στις φήμες των τελευταίων μηνών, τo Focus RS εφοδιάζεται με τετρακίνηση προκειμένου να κοντράρει ανάλογες προτάσεις, όπως το Golf R και το RS3. Η παραγωγή του θα γίνεται στο Ζααρλούι της Γερμανίας, με ημερομηνία έναρξης προς τα τέλη του 2015.
Το Focus RS εφοδιάζεται με τον 2.3 EcoBoost, που πρωτοεμφανίστηκε στη νέα Mustang και στροφάρει έως τις 6.800 rpm. Για την περίσταση αποδίδει περισσότερα από 320 PS, καθιστώντας το RS ως ένα από τα πιο ισχυρά μικρομεσαία hatch παραγωγής. Ως κιβώτιο επελέγη το 6τάχυτο μηχανικό, το οποίο έχει δεχτεί βέβαια τροποποιήσεις ώστε να αντέξει την υψηλότερη ροπή (στοιχεία πάντως για τη ροπή δεν έγιναν γνωστά). Στάνταρ είναι το start/stop, προκειμένου να συμβάλει στον περιορισμό της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων.
Όπως γράψαμε και στην εισαγωγή, η τρίτη γενιά του Focus RS φέρει τετρακίνηση, η οποία βασίζεται σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες. Πέρα από την κατανομή ροπής εμπρός/πίσω (έως 70% της ροπής στον πίσω άξονα), το σύστημα Dynamic Torque Vectoring στέλνει έως το 100% της διαθέσιμης ροπής σε έναν από τους πίσω τροχούς. Αυτό ενεργεί ευεργετικά στις στροφές, καθώς η επιπλέον ροπή στον εξωτερικό τροχό περιορίζει το φαινόμενο της υποστροφής.
Στη Ford δεν ξέχασαν βέβαια να ασχοληθούν με την εξωτερική εμφάνιση του Focus RS, χαρίζοντάς του ένα δυναμικό body kit. Στάνταρ είναι τα φώτα Bi-Xenon HID, οι τροχοί αλουμινίου των 19 ιντσών, αλλά και το σύστημα Active City Stop που φρενάρει το αυτοκίνητο από ταχύτητες έως 50 km/h.
Μάθετε τα πάντα για τα νέα μοντέλα της Ford στην FORD ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ