Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2024 15:40

Τίτλοι τέλους στον ατμοσφαιρικό V8 της Mercedes-AMG

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Με την ειδική έκδοση της αγωνιστικής Mercedes-AMG GT3 αποχαιρετούμε το θρυλικό μοτέρ των 6,3 λίτρων.

Θέλοντας να γιορτάσει 130 χρόνια ιστορίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Mercedes-AMG δημιουργεί την ισχυρότερη GT3 που έχει κατασκευάσει, με κωδικό όνομα «Edition 130Y Motorsport».

Παράλληλα, ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας των 6,3 λίτρων λέει «αντίο» με αυτό το μοντέλο, έχοντας πρώτα αναβαθμιστεί στο μέγιστο. Για την ακρίβεια, στη συγκεκριμένη GT3 αποδίδει 680 ίππους και 730 Nm.

Η εταιρεία από το Affalterbach έβαλε τα δυνατά του για αυτά τα νούμερα, αφαιρώντας πρώτα τον περιοριστή αέρα και έπειτα τοποθετώντας ένα πιο αποδοτικό σύστημα εξάτμισης.
Η μετάδοση γίνεται, όπως και σε όλες τις GT3, μέσω ενός 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Να αναφερθεί ότι το εν λόγω μηχανικό πακέτο κατάφερε να δώσει στην ειδική αυτή έκδοση νέο ρεκόρ για την κατηγορία των GT αυτοκινήτων, στην πίστα Mount Panorama με χρόνο 1:56.6.


Το αμάξωμα της GT3 Edition 130Y Motorsport διαφοροποιείται σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, καθώς το splitter και οι εισαγωγές αέρα έχουν ανασχεδιαστεί, όπως και ο διαχύτης, ενώ η πίσω αεροτομή είναι μεγαλύτερη.
Με τα παραπάνω αεροδυναμικά βοηθήματα, η AMG GT3 παράγει 15% περισσότερη κάθετη δύναμη από την αρχική έκδοση. Το σύνολο στέκεται σε τροχούς 18 ιντσών από μαγνήσιο.
Αναφορικά με την σχεδίαση, τα χρώματα είναι εμπνευσμένα από την κλασική Mercedes-Benz 300 SL W194 του 1952, με τις μπλε λεπτομέρειες να ξεχωρίζουν έντονα σε διάφορα σημεία.

Το εσωτερικό είναι επίσης εμπνευσμένο από την 300 SL, με πιο ξεχωριστά από όλα τα καθίσματα που έχουν καρό σχεδίαση και επένδυση σε χρωματικό συνδυασμό μπλε-άσπρο, παραπέμποντας στον αείμνηστο Juan Manuel Fangio. Τέλος, οι λαβές στο τιμόνι είναι από ξύλο και οι διακόπτες από ανοδιωμένο αλουμίνιο.


Μόλις 13 μονάδες της GT3 Edition 130Y Motorsport θα βγουν από το εργοστάσιο, με την τιμή να έχει οριστεί λίγο πάνω από το 1 εκατομμύριο ευρώ (προ φόρων).
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2024 13:36

Σχετικά Άρθρα

  • Άρωμα F1 για την Mercedes-AMG GT
    Άρωμα F1 για την Mercedes-AMG GT

    Η Mercedes-AMG παρουσίασε μια ειδική έκδοση της AMG GT με σαφείς αισθητικές επιρροές από το αγωνιστικό μονοθέσιο της F1.

    Η Mercedes-AMG παρουσίασε μια έκδοση περιορισμένης έκδοσης του κουπέ AMG GT, την «Motorsport Collectors Edition», γιορτάζοντας την πορεία της στην F1.
    Εμπνευσμένη από τα αυτοκίνητα της Formula 1 που υποστηρίζονται από την Petronas, η ειδική έκδοση είναι περιορισμένη σε μόλις 200 μονάδες. Παρά τη δύσκολη σεζόν της F1, όπου η Mercedes περνάει δύσκολες στιγμές απέναντι σε αντιπάλους όπως η Red Bull, η McLaren και η Ferrari, η μάρκα τιμά αυτή την περίοδο με έναν μοναδικό σχεδιασμό.
    Το αμάξωμα διαθέτει μια τολμηρή βαφή με ζωγραφισμένα στο χέρι αστέρια, τις χαρακτηριστικές aquamarine πινελιές της Petronas και το Obsidian Black μεταλλικό χρώμα, που συμπληρώνεται από το AMG Nite Package. Οι φωτεινές λεπτομέρειες που μοιάζουν με νέον επεκτείνονται στα πλευρικά γραφικά, στους τροχούς 21 ιντσών και στις δαγκάνες των φρένων, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή αντίθεση με το σκούρο αμάξωμα.

    Στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με ένα μείγμα δέρματος Nappa και υφάσματος μικροϊνών, που φωτίζεται από φωτισμό περιβάλλοντος στις ίδιες αποχρώσεις της Petronas. Σε μηχανολογικό επίπεδο η ειδική έκδοση φιλοξενεί τον κινητήρα της GT Pro, έναν 4,0-λίτρων κινητήρα V8 bi-turbo που αποδίδει 612 ίππους και μπορεί να επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 317 χλμ/ώρα.

    Πηγή: Protothena.gr
  • Μία Mercedes-AMG GLE με άγρια εμφάνιση
    Μία Mercedes-AMG GLE με άγρια εμφάνιση

    H Manhart παρουσιάζει την GER 800, ένα μοντέλο που βασίζεται στην Mercedes-AMG GLE.

    Όσοι από τους ήδη ιδιοκτήτες της Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe που έχουν χρήματα για ξόδεμα και θέλουν να αναβαθμίσουν ακόμα παραπάνω το συγκεκριμένο SUV, η Manhart έχει τη λύση.

    Ο βελτιωτικός οίκος αποκάλυψε την GER 800 που ουσιαστικά αποτελεί μία βελτιωμένη εκδοχή της Mercedes-AMG GLE με ενισχυμένο αμάξωμα, μεγαλύτερες ζάντες, διαφορετική εξάτμιση και αναβαθμισμένο κινητήρα για αύξηση της ιπποδύναμης.


    Το τελευταίο είναι και το πιο εντυπωσιακό, διότι ο twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων αποδίδει στο συγκεκριμένο μοντέλο της Manhart 800 ίππους και 1.000 Nm ροπής.

    Η γερμανική εταιρεία φέρεται να πρόσθεσε έναν επιπλέον ηλεκτρικό κομπρέσορα, ενώ παράλληλα αναβάθμισε τα turbo, την ECU και το σύστημα της εξάτμισης.

    Με τόση παραπάνω ιπποδύναμη, φυσικό και επόμενο ήταν η Manhart να ασχοληθεί και με το αμάξωμα, ώστε η δική της AMG GLE να ξεχωρίζει.

    Το συγκεκριμένο χαρακτηρίζεται από πολλά μέρη από ανθρακονήματα που βρίσκονται στα φτερά και στους προφυλακτήρες. Επίσης, ξεχωρίζουν έντονα η επιμηκυμένη αεροτομή και το καπό με τον αεραγωγό.

    Επιπλέον, η Manhart έχει προσθέσει κίτρινες λεπτομέρειες που δημιουργούν ένα όμορφο κοντράστ με το carbon και το πράσινο ματ που κυριαρχεί στο αμάξωμα.

    Το σύνολο στέκεται σε τροχούς 23 ιντσών που έχουν απόχρωση μαύρου σατέν και κίτρινες λεπτομέρειες, ίδιες με αυτές του αμαξώματος.


    Ο βελτιωτικός οίκος χαμήλωσε ακόμα περισσότερο τη GLE Coupe, φέρνοντας το δάπεδο 30 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος.

    Τροποποιήσεις έχουν φυσικά γίνει και στο εσωτερικό, με πολλές κίτρινες ραφές που δημιουργούν επίσης ένα όμορφο κοντράστ με τη μαύρη επένδυση από δέρμα και Alcantara, ενώ δεν απουσιάζουν φυσικά τα ανθρακονήματα. Τέλος, δεν μπορούσαν να λείπουν τα λογότυπα της Manhart από τα προσκέφαλα και τα πατάκια.


    Η Manhart δεν έχει προς το παρόν ανακοινώσεις τιμές για τις αναβαθμίσεις της στην Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η εντυπωσιακή Mercedes 190E της HWA
    Η εντυπωσιακή Mercedes 190E της HWA

    Η HWA ανακοίνωσε ότι η πρώτη της Mercedes 190E 2.5-16 EvoII θα βγει σε δημοπρασία και θα κοστίζει παρακαλώ όσο μια πολυτελέστατη βίλα...

    Η Mercedes 190E 2.5-16 EvoII είναι ένα ορόσημο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να βάλει τη Mercedes-Benz στους αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού και πολύ λίγοι τυχεροί κατάφεραν να το απολαύσουν στους δρόμους αφού παράχθηκε σε πολύ περιορισμένο αριθμό.
    Όταν λοιπόν η HWA ανακοίνωσε πριν από σχεδόν έναν χρόνο ότι θα αναβιώσει αυτό το θρυλικό αυτοκίνητο, οι φανατικοί του είδους ενθουσιάστηκαν. Πλέον, ήρθε η στιγμή να δούμε για πρώτη φορά την τελική μορφή της Mercedes 190E 2.5-16 EvoII της HWA καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τον Ιούλιο θα δοθεί προς δημοπρασία το πρώτο μοντέλο.



    Η restomod Mercedes με τον αριθμό πλαισίου #000 θα είναι πιστό αντίγραφο της W201, ωστόσο θα έχει και πολλές αναβαθμίσεις για να ταιριάζει στη σύγχρονη εποχή. Ο κινητήρας για παράδειγμα θα είναι πλέον V6 3.0 λίτρων ο οποίος με τη βοήθεια τούρμπο θα αποδίδει 493 ίππους και 550 Nm ροπής. Θα συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και η κίνηση θα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.

    Ιδιαίτερη δουλειά έχει γίνει στις αναρτήσεις και τα φρένα με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω και τεράστιους δίσκους 380 χιλ. εμπρός, ενώ το βάρος του θα είναι στα 1.350 κιλά. Εκεί που τα όνειρα τελειώνουν για τους περισσότερους είναι η τιμή που θα έχει το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με την RM Sotheby’s η τιμή εκκίνησης είναι 714.000 ευρώ! Αν πάντως δεν προλάβετε το πρώτο μοντέλο, θα παραχθούν ακόμα 100 από την HWA.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ανανέωση για τη Mercedes EQS
    Ανανέωση για τη Mercedes EQS

    H ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes φρεσκάρεται αποκτώντας κάποια πιο παραδοσιακά αισθητικά στοιχεία και ακόμα πιο πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο

    Η Mercedes προχώρησε στην ανανέωση της EQS πριν καν συμπληρωθούν τρία χρόνια από την επίσημη πρεμιέρα της. Όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις οι βασικές γραμμές του αμαξώματος δεν έχουν αλλάξει, αλλά αυτό που έχει αλλάζει είναι το εμπρός μέρος και η μάσκα που πλέον είναι πιο εμφατική και περιλαμβάνει και χρωμιωμένες γρίλιες για κάποιες εκδόσεις.

    Αν σε αυτό προστεθεί και το αστέρι που υπάρχει πλέον στο καπό είναι προφανές πως η γερμανική εταιρεία υιοθέτησε κάποια από τα παραδοσιακά αισθητικά στοιχεία της στην EQS. Προκειμένου να τη φέρει πιο κοντά στο στυλ των «κλασικών» μοντέλων της και τελικά και στις προτιμήσεις του κοινού της.

    Στο εσωτερικό το σύμπλεγμα των τριών οθονών που το ξέρουμε ως Hyperscreen είναι πλέον στάνταρ, ενώ έχουν αυξηθεί και άλλο οι δυνατότητες εξατομίκευσης. Ακόμα μεγαλύτερη έμφαση έχει δοθεί και στην άνεση όσων κάθονται πίσω, με στάνταρ ανάκλιση έως και 36 μοιρών για τα πίσω καθίσματα, που στο εξτρά πακέτο Rear Comfort Plus γίνονται 38. Στο ίδιο πακέτο υπάρχει και θέρμανση για τον αυχένα και τους ώμους, καθώς και τη δυνατότητα αναδίπλωσης του καθίσματος του συνοδηγού προς τα εμπρός.
    Στο ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης η σημαντική αλλαγή είναι η αύξηση της ενεργειακής χωρητικότητας της μπαταρίας από τις 108,4 στις 118 kWh, που μεταφράζεται σε μια αντίστοιχη αύξηση της αυτονομίας έως και κατά 82 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει πως η ανανεωμένη EQS 450 4MATIC θα μπορεί πλέον με μια φόρτιση να καλύψει από 717 έως και 700 χιλιόμετρα.

    Η λήψη παραγγελιών για την ανανεωμένη Mercedes EQS, που έχει και διευρυμένες δυνατότητες για το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησής της, αναμένεται να ξεκινήσει στις 25 Απριλίου.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά η κορυφαία Mercedes-AMG GT Coupé
    Στα σκαριά η κορυφαία Mercedes-AMG GT Coupé

    Η Mercedes-AMG εμπλουτίζει ακόμα περισσότερο τη γκάμα της νέας γενιάς GT Coupé.

    Πέραν της βασικής Mercedes-AMG GT Coupé με τους 421 ίππους, η οποία παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό, η γερμανική εταιρεία έχει στα σκαριά την δημιουργία και μίας κορυφαίας και πισωκίνητης έκδοσης.

    Η δεύτερη γενιά της GT Coupé, είτε ως GT 45 με τον V8 κινητήρα των 476 ίππων, είτε στην GT 55 με τους 585 ίππους, διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+. Ωστόσο, τα στελέχη της Mercedes-AMG αποφάσισαν να ικανοποιήσουν την επιθυμία όσων πελατών της θα ήθελαν το νέο μοντέλο μόνο με κλασική διάταξη, δηλαδή με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.


    Ήδη λοιπόν τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών της GT Coupé με τον V8 κινητήρα έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Οι σχεδιαστικές διαφορές είναι εμφανέστατες, με διαφορετικής σχεδίασης τροχούς και χάλκινου χρώματος κάλυμμα στις δαγκάνες του συστήματος πέδησης. Επίσης, στο πίσω μέρος υπάρχει μια σταθερή αεροτομή και ένας διαφορετικής σχεδίασης αεροδυναμικός διαχύτης.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, πιθανότατα πρόκειται για την έκδοση GT Coupé 63 Performance, η οποία θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητη και θα απευθύνεται σε όσους θέλουν να έχουν έναν πιο σκληροπυρηνικό οδηγικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητό τους.
    Από την εταιρεία δεν επιβεβαιώνεται ούτε διαψεύδεται η διαδικασία εξέλιξης της νέας έκδοσης της GT Coupé. Κάποιοι εκτιμούν ότι ενδεχομένως να διαθέτει τον V8 κινητήρα που συνδυάζεται με plug-in υβριδική τεχνολογία, ο οποίος τοποθετείται ήδη στην S-Class 63 E Performance. Σε αυτή, η συνδυαζόμενη μέγιστη ισχύς του υβριδικού συστήματος αποδίδει 802 ίππους και ροπή 1.430 Nm.

    Προς το παρόν, δεν υπάρχουν στοιχεία για την απόδοση της νέας έκδοσης της GT Coupé. Όμως, έχει γίνει γνωστό ότι αναμένεται να παρουσιαστεί προς το τέλος του 2024 ή τις αρχές του 2025, το αργότερο.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Δοκιμές εξέλιξης για την ηλεκτρική Mercedes-AMG
    Δοκιμές εξέλιξης για την ηλεκτρική Mercedes-AMG

    Η Mercedes-AMG ετοιμάζεται πυρετωδώς για να παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της.

    Εδώ και αρκετό καιρό γνωρίζουμε τις προθέσεις της Mercedes-AMG για την δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, που θα αποτελεί το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας.

    Η εταιρεία από το Affalterbach ήδη δοκιμάζει το συγκεκριμένο σεντάν μοντέλο σε απαιτητικές καιρικές συνθήκες και το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2025.

    Από τις πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες είναι φανερό ότι ο φερόμενος ως ο βασικός ανταγωνιστής της Porsche Taycan θα διαθέτει ένα κομψό και ιδιαίτερα αεροδυναμικό σχεδιασμό, με την απόδοσή του να φτάνει τους 1.000 ίππους.

    Αυτό το ηλεκτρικό uber saloon θα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα AMG.EA και θα σηματοδοτήσει μια σημαντική αλλαγή για το τμήμα επιδόσεων της Mercedes-Benz.

    Είναι πιθανό να αντικαταστήσει την GT 4-Door Coupé με τον V8 κινητήρα, διαθέτοντας τεχνολογία αιχμής στο σύστημα μετάδοσης κίνησης που θα το καταστήσει το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου στη γκάμα της Mercedes-Benz.

    Το τετραθέσιο μοντέλο, το οποίο αρχικά παρουσιάστηκε ως Vision 2025 concept, υπόσχεται μια προσανατολισμένη στις επιδόσεις εκδοχή της ηλεκτρικής εποχής της γερμανικής εταιρείας, διαφορετική από τις mainstream προτάσεις της Mercedes-Benz.

    Διαθέτοντας χαμηλό αμάξωμα και επιθετικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως έξι κυκλικά πίσω φώτα και έναν αγωνιστικής σχεδίασης διαχύτη, σηματοδοτεί τη δέσμευση της AMG για κορυφαίες ηλεκτρικές επιδόσεις.

    Καθώς τα πρωτότυπα περνούν τις τελικές φάσεις δοκιμών, είναι προφανές ότι το μοντέλο παραγωγής θα παραμείνει όσο γίνεται πιο πιστό στην τολμηρή σχεδιαστική γλώσσα του πρωτοτύπου Vision 2025.

    Οι πρώτες εικόνες μας δείχνουν ένα μεγάλο και ευρύχωρο μοντέλο που μοιάζει αρκετά με τα Lucid Air και Porsche Taycan, προσφέροντας άφθονο χώρο για τα πόδια και τις αποσκευές.

    Οι αξιοσημείωτες αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν μια αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή, χωνευτές χειρολαβές θυρών και ένα διαιρούμενο πίσω παράθυρο, όλα με στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά η ηλεκτρική Mercedes-AMG CLA
    Στα σκαριά η ηλεκτρική Mercedes-AMG CLA

    Η Mercedes φαίνεται πως έχει στα σχέδια της την εξέλιξη της σπορ έκδοσης AMG για την επόμενη γενιά της αμιγώς ηλεκτρικής CLA

    Όπου υπάρχει μια ευκαιρία για τη Mercedes-Benz, υπάρχει μια ευκαιρία και για την AMG, οπότε ήταν θέμα χρόνου ν’ ανοίξει η συζήτηση για μια πιο «καυτή», αμιγώς ηλεκτρική, CLA. Αν και το concept του 2023 ήταν αυστηρά ηλεκτρικό, η πλατφόρμα Mercedes Modular Architecture μπορεί, επίσης, να συνδυαστεί με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και κινητήρες εσωτερικής καύσης.
    Από εκεί και πέρα, οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες. Η μπαταρία της κορυφαίας ηλεκτρικής AMG υποστηρίζεται ότι διαφέρει από τις μονάδες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP) και λιθίου-νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC). που προσφέρονται στις τυπικές CLA, με διαφορετικές κυψέλες και άλλες τροποποίησεις.

    Η ιπποδύναμη αναμένεται να φτάνει έως και 500 ίππους και το πιθανότερο είναι η κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Από τις διαρροές, δεν προκύπτουν κάποιες ρηξικέλευθες αλλαγές στο σχεδιασμό του μοντέλου, σίγουρα όμως θα υπάρχουν πινελιές, που θα υπογραμμίζουν ότι δεν είναι μια… απλή CLA.
    Όπως η αεροτομή τύπου ducktail, στο πίσω μέρος, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, αλλά και τα ενισχυμένα φρένα. Ανάλογη διαφοροποίηση, χωρίς κραυγαλέες αλλαγές, θα πρέπει να περιμένουμε και στην εικόνα του εσωτερικού.
    Το αυτοκίνητο αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2025, συνεπώς οι επόμενοι μήνες, μας επιφυλάσσουν περισσότερες αποκαλύψεις.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Έρχεται η νέα Mercedes EQC
    Έρχεται η νέα Mercedes EQC

    H Mercedes έχει ξεκινήσει την εξέλιξη της δεύτερης γενιάς του ηλεκτρικού SUV με το οποίο μπήκε στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

    Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV. Αυτό τουλάχιστον αποδείχθηκε από κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν δημόσια και μαρτυρούν, πως η Mercedes δουλεύει πάνω σε μια νέα EQC, ώστε να διαθέτει έναν ανταγωνιστικό αντίπαλο απέναντι στη νέα BMW iX3 και το Tesla Model Y.

    Το λανσάρισμα του νέου μοντέλου υπολογίζεται για το 2026, επομένως η εταιρεία από τη Στουτγάρδη μετράει αντίστροφα για την ολοκλήρωση της νέας σχεδίασης και φιλοσοφίας της EQC. Οι Γερμανοί στοχεύουν στα υψηλότερα επίπεδα ευρυχωρίας, της χωρητικότητας αποσκευών, αλλά ταυτόχρονα και στη μείωση του βάρους για μεγαλύτερη οδηγική ευελιξία. Επιπρόσθετα θα υπάρχουν μεγαλύτερες μπαταρίες με αυξημένη αυτονομία. Το πρωτότυπο που κυκλοφόρησε σε δημόσιους δρόμους και φωτογραφίες του δημοσιοποιήθηκαν δεν μας δίνει μία ξεκάθαρη εικόνα και μοιάζει πιο πολύ ως το επόμενο EQC, παρά σαν κάτι εντελώς νέο. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes αναμένεται να κατασκευάζεται στο εργοστάσιό της στο Βανς, της Αλαμπάμα.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch