Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2024 15:31

Η BMW XM ανεβαίνει στους 900 ίππους

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Manhart δημιούργησε και διαθέτει στο ευρύ κοινό ένα κιτ που κάνει την XM κάτι ανώτερο από αυτό που ήδη είναι.

Αν και πρόκειται για ένα μοντέλο που δεν επιδέχεται πολλών εξωτερικών ή μηχανικών βελτιώσεων, η Manhart έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα και δημιούργησε ένα πληθωρικό κιτ βελτίωσης αποκλειστικά για την XM.
Το πακέτο αναβαθμίσεων των Γερμανών ονομάζεται MHXM 900 και βασίζεται στο εργοστασιακό XM Label Red. Βγαίνοντας από το βαυαρικό εργοστάσιο, η ΧΜ αποδίδει 748 ίππους και 1.000 Nm, χάρη στον twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 200 ίππων.
Η Manhart κατάφερε να αναβαθμίσει αρκετά το κινητήριο σύνολο, ώστε με το κιτ βελτίωσης η XM να αποδίδει 900 ίππους και 1.200 Nm. Η αναβάθμιση επιτυγχάνεται μέσα από μία σειρά από επιλογές, μεταξύ των οποίων αγωνιστικά downpipes χωρίς καταλυτικούς μετατροπείς, εξάτμιση Acrapovic ή μία ολόκληρη από ανοξείδωτο ατσάλι της Manhart.



Επιπλέον, το πακέτο έρχεται με ελατήρια H&R που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος και ζάντες Concave One με διάμετρο 24 ίντσες και παχιά ελαστικά. Το κιτ αμαξώματος έχει πολλά ανθρακονήματα και συμπληρώνει εξαιρετικά το μηχανικό σύνολο. Μεταξύ άλλων, αποτελείται από νέο splitter και εισαγωγές αέρα μπροστά, εξατομικευμένο καπό, ενισχυμένα μαρσπιέ, μία μεγάλη πίσω αεροτομή και έναν επιβλητικό διαχύτη.

Η εμφάνιση συμπληρώνεται ομοιόμορφα από αλλαγές στο εσωτερικό, οι οποίες κατά βάση αφορούν σε λεπτομέρειες από ανθρακονήματα τόσο στο ταμπλό, όσο και στην κεντρική κονσόλα.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2024 10:26

Σχετικά Άρθρα

  • Η εκρηκτική BMW M2 της Manhart
    Η εκρηκτική BMW M2 της Manhart

    Η νέα BMW M2 έχει μπει στο στόχαστρο πολλών βελτιωτικών οίκων και η πρόταση της Manhart είναι σίγουρο πως δεν περνά απαρατήρητη

    Ομολογουμένως, η BMW M2 είναι εθιστική, όμως αυτό δεν πτοεί τους βελτιωτικούς οίκους που έχουν πάντα να προσφέρουν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο αισθητικής αλλά και απόδοσης. Αυτό ακριβώς έκανε η Manhart, παρουσιάζοντας την MH2 GTR II, μία βελτιωμένη εκδοχή του βαυαρικού μοντέλου με πολύ περισσότερους ίππους.
    Στην όψη και μόνο, η MH2 GTR II μαγνητίζει με την ιδιαίτερη βαφή της, όπου το φούξια κυριαρχεί και συνδυάζεται με διακριτικά της Manhart.

    Το καπό έχει μια εισαγωγή αέρα από ανθρακονήματα, ενώ πρόσθετες εισαγωγές αέρα βρίσκονται χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ το χείλος μπροστά και η γρίλια είναι επίσης από ανθρακονήματα. Πίσω, οι επεμβάσεις είναι επίσης εμφανείς και έντονες, αφού υπάρχει μία τεράστια αεροτομή και ένας διαχύτης Alpha-N.
    Στο πλάι, παρατηρούνται εύκολα τα φουσκωμένα μαρσπιέ και οι χρυσοί τροχοί Raffa 20 και 21 ιντσών, εμπρός και πίσω, αντίστοιχα.
    Το σύνολο φορά ανάρτηση της KW η οποία είναι σφιχτή στη ρύθμιση με σπορ προσανατολισμό, ώστε να βοηθά την MH2 GTR II στην πίστα.

    Το εσωτερικό έχει επίσης καθαρόαιμο σπορ προσανατολισμό, καθώς τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και έχει προστεθεί ένα roll cage.

    Με τόσες αισθητικές τροποποιήσεις, δε θα μπορούσε το δημιούργημα της Manhart να έχει ακόμα την ιπποδύναμη (460 ίπποι) του εργοστασιακού εξακύλινδρου S58 της BMW. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος έχει αναβαθμίσει τον 3λιτρο κινητήρα ανεβάζοντας την απόδοση στους 715 ίππους και 850 Nm ροπής! Σύμφωνα με την Manhart, χρειάστηκε αρκετή δουλειά στην χαρτογράφηση της ECU και μία πιο αποδοτική εξάτμιση από ανθρακονήματα.

    Η εταιρεία δεν γνωστοποίησε την τιμή του νέου της θηρίου, αλλά εύλογα υπολογίζουμε ότι θα κοστίζει πολλά περισσότερα από τις περίπου 96.000 ευρώ της εργοστασιακής M2 στη Γερμανία.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Mercedes-AMG SL 700R της Manhart
    Η Mercedes-AMG SL 700R της Manhart

    Η Manhart αποφάσισε να ασχοληθεί με την AMG SL63 και το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό.

    Το 2022 ήταν η πρώτη φορά που η σειρά SL της Mercedes-Benz παράχθηκε από την Mercedes-AMG. Το τμήμα AMG ανάλαβε την εξέλιξη του μοντέλου 7ης γενιάς και το αποτέλεσμα ήταν εκρηκτικό με την SL 63 να ξεχωρίζει για τις επιδόσεις και την δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο.

    Για εκείνους τώρα που δεν συγκινήθηκαν ούτε από την πανίσχυρη έκδοση SL 63 με την φροντίδα της AMG, υπάρχει η Manhart για να κάνει πιο πικάντικα τα πράγματα. Η εταιρεία από το Βούπερταλ αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με την SL και δημιούργησε την εξωτική SL 700 R Limited.

    Εξωτερικά, υπάρχει πλέον διχρωμία στον χρωματισμό, κάτι που συνηθίζει να κάνει η Manhart, με το μαύρο να είναι το βασικό στοιχείο και να συνοδεύεται από χρυσές πινελιές. Οι ζάντες είναι 22 ιντσών στον ίδιο χρωματισμό με το αυτοκίνητο, ενώ τα φρένα είναι της AMG απλά η Manhart έχει προσθέσει τα λογότυπα της.

    Στον τομέα του κινητήρα το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί φυσικά τον V8 των 4.0 λίτρων με δύο τούρμπο ο οποίος με την αναβάθμιση σε intercooler, φίλτρο αέρα και λογισμικό αποδίδει 707 ίππους και 935 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 9τάχυτο αυτόματο, ενώ όλες οι αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη έχουν πάρει έγκριση από την TUV.

    Η Mercedes-AMG SL 700 R της Manhart θα κατασκευαστεί σε μόλις 10 αντίτυπα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H Manhart φτιάχνει την απόλυτη BMW X4 M
    H Manhart φτιάχνει την απόλυτη BMW X4 M

    Για άλλη μια φορά η εταιρία βελτιώσεων Manhart αναβαθμίζει τις επιδόσεις και τον δυναμισμό μιας κορυφαίας BMW κάνοντας την Χ4 Μ Competition πιο γρήγορη και απολαυστική από ποτέ.

    Η νέα BMW X4 M Competition, μετά τις περιποιήσεις της Manhart απέκτησε αμίμητο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις. Οι επεμβάσεις ξεκινούν από τον εξακύλινδρο σε σειρά twin turbo με χωρητικότητα 3,0 λίτρων, οποίος πλέον αποδίδει 125 ίππους παραπάνω από την εργοστασιακή του μορφή. Το αποτέλεσμα συνολικά, είναι 635 ίπποι και 785 Nm ροπής και έχει επιτευχθεί με τη χρήση παράλληλου εγκεφάλου αλλά και επαναπρογραμματισμού του υπάρχοντος στο μοντέλο, μαζί με την αλλαγή του συστήματος της εξάτμισης από την πολλαπλή μέχρι πίσω και τους νέου καταλύτες.

    Λεπτομέρειες για τις επιδόσεις του από τη Manhart δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά με δεδομένο το ότι η εργοστασιακή μορφή του αυτοκινήτου κάνει για τα 100 χλμ./ώρα από στάση μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, το MHX4 600 –όπως λέγεται το πειραγμένο μοντέλο- θα είναι σημαντικά γρηγορότερο. Από εκεί και πέρα, το μοντέλο εφοδιάζεται με νέα ελατήρια χαμηλώματος της H&R που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χιλιοστά, ενώ η Manhart προτείνει και κιτ αναβάθμισης των φρένων με μεγαλύτερους δίσκους και διαφορετικά υλικά τριβής.

    Η Manhart κάνει το δικό της μοντέλο να ξεχωρίζει με τις ζάντες πολλαπλών ακτίνων που έχουν διάμετρο 22 ιντσών της Alpina, που έχουν ελαστικά 255/35 εμπρός και 295/30 πίσω. Εξωτερικά οι αλλαγές ολοκληρώνονται με το σετ από ανθρακόνημα που περιλαμβάνει 8 στοιχεία με τα οποία αναβαθμίζεται η αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος. Στοιχεία για το κόστος των αναβαθμίσεων, δεν έχουν ανακοινωθεί από τη Manhart, ενώ δεν υπάρχουν πληροφορίες και για τις αλλαγές στην καμπίνα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Έρχεται η BMW XM των 650 ίππων
    Έρχεται η BMW XM των 650 ίππων

    Μπορεί να είναι καμουφλαρισμένο, όμως το πρωτότυπο βαυαρικό SUV των 650 ίππων δείχνει επιβλητικό από την πρώτη κιόλας ματιά.

    Ένας νέος βενζινοκινητήρας V8, χωρητικότητας 4,4 λίτρων σε συνδυασμό με μία ηλεκτρική μονάδα ισχύος, αποδίδουν συνολικά 650 ίππους (480 kW). Η συνδυασμένη ροπή ανέρχεται στα 800 Nm και μεταφέρεται μέσω του πρώτου συστήματος τετρακίνησης M xDrive που έχει εξελιχθεί ειδικά για υβριδικά μοντέλα.
    Το ντεμπούτο της XM έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο του 2022 και το λανσάρισμα της πρώτης PHEV του φημισμένου τμήματος να ακολουθεί στις αρχές του νέου έτους. Μία μπαταρία 25 kWh (με onboard φοριστή 7,4 kW AC) προσφέςρει ηλεκτρική αυτονομία για 80 χλμ. συνολικά, ενώ οι Γερμανοί ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με την εξέλιξη του νέου, οκτακύλινδρου κινητήρα και του ιδιαίτερα ισχυρού ηλεκτροκινητήρα.



    Τα απότομα ορεινά περάσματα και οι στενοί δρόμοι με στροφές προσφέρουν τις ιδανικές συνθήκες για να επιδείξουν τις δυνατότητες του συστήματος M xDrive, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού στο σύστημα μετάδοσης του πίσω άξονα. Το εντυπωσιακό πρωτότυπο μοντέλο εφοδιάζεται με πλήρη εξοπλισμό ηλεκτρονικών συστημάτων, ζάντες αλουμινίου 23 ιντσών και από τον βασικό κιόλας εξοπλισμό δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με τα M που έχουμε συνηθίσει στο παρελθόν χωρίς ηλεκτρικό χαρακτήρα.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο