Πώς έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γνωρίζονται τα ζευγάρια μέσα στις δεκαετίες; ...
Μαρσιάλ: «Καταπληκτική η ατμόσφαιρα, τρομερό να σκοράρεις σε αυτό το γήπεδο»
Αντίο (;) στο Google Translator
Ιδού η βασική έκδοση της νέας Porsche 911
Αυγερινοπούλου: Παραλαβή του λευκώματος “Μακεδονικός Αγώνας 120 χρόνια μετά”
NBA, Μπρόνι Τζέιμς: Το πρώτο καλάθι στην καριέρα του με την φανέλα των Λέικερς
Εγκέφαλος: Οκτώ tips για να τον κρατήσουμε «νέο»
Μικρή μείωση αφίξεων επιβατών εσωτερικού το πρώτο 9μηνο του 2024 στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας ...
Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους
Διάσωση 97 μεταναστών στο Ιόνιο - Τους μεταφέρουν στο Κατάκολο
Η ανανεωμένη Toyota GR Corolla αρχίζει μέσα στο 2025 το εμπορικό της ταξίδι, προσφέροντας μια άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στο αγοραστικό της κοινό, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο 8άρι.
Σε πείσμα των καιρών, φαίνεται ότι το ποσοστό που θέλει το χειροκίνητο κιβώτιο δεν είναι αμελητέο. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, υπολογίζεται ότι το 80% των πωλήσεων του «hot hatch» θα αφορούν στην χειροκίνητη έκδοση.
Πριν από λίγο καιρό η Toyota τοποθέτησε στην σκληροπυρηνική έκδοση GR Corolla ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, καθώς και ένα αναβαθμισμένο μοτέρ, ενώ όλα δείχνουν ότι δε θα μείνει μόνο σε αυτά.
Απόδειξη των παραπάνω αποτελεί η πρωτότυπη έκδοση δοκιμών της GR Corolla που εμφανίστηκε τον προηγούμενο μήνα σε γερμανικούς δρόμους με ανθρώπους της Toyota πίσω από το τιμόνι.
H Toyota GR Supra, που αποτελεί ένα από τα πιο ονομαστά μοντέλα στην κατηγορία των roadsters φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της εμπορικής της καριέρας, καθώς όπως όλα δείχνουν, θα σταματήσει να παράγεται το 2026.
Ακόμα δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υψηλόβαθμων στελεχών της Toyota ήδη έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός της επόμενης γενιάς του εν λόγω μοντέλου.
Εδώ και σχεδόν έναν χρόνο η Toyota έχει ξεκινήσει να δουλεύει πάνω σε ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρόσφατα δόθηκαν στη δημοσιότητα νέες πληροφορίες για τον τρόπο που θα λειτουργεί το κιβώτιο οι οποίες όμως περισσότερο μπερδεύουν παρά ξεκαθαρίζουν το τοπίο.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι δε δίνεται καμία διευκρίνηση για τον ηλεκτρομηχανικό τρόπο με τον οποίο θα λειτουργεί. Από τα σχέδια που διέρρευσαν μπορούμε μόνο να συμπεράνουμε μερικά πράγματα για τις επιλογές που θα έχει στα χέρια του ο οδηγός χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο σύνολο. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα προσομοιώνει σε μεγάλο βαθμό το μηχανικό κιβώτιο που έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια.
Στα σχέδια φαίνεται να έχει έξι θέσεις. Ωστόσο, ο οδηγός όταν φτάσει να χρησιμοποιεί τη 6η σχέση θα μπορεί να συνεχίζει να ανεβάζει σχέσεις φτάνοντας μέχρι και τη 14η ταχύτητα. Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι σε αντίθεση με τα σειριακά κιβώτια που έχουμε γνωρίσει, το κιβώτιο της Toyota θα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κατεβάσει ή να ανεβάσει 2 ή 3 σχέσεις με μία κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι για παράδειγμα από τη 5η σχέση θα μπορείς να βάλεις 3η σχέση, κάτι που στο σειριακό κιβώτιο δεν μπορείς να το κάνεις αφού πρέπει από τη 5η να περάσεις στη 4η και έπειτα στη 3η σχέση. Αναμένουμε το επόμενο διάστημα ακόμα περισσότερες πληροφορίες για τη νέα αυτή τεχνολογία που θα κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητο πιο γοητευτικά στους παραδοσιακούς λάτρης του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.