Θυμάστε την εξάτροχη G63 AMG 6×6, με πέντε διαφορικά και κινητήρα 5,5 lt. που αποδίδει 544 ίππους; Ναι εκείνο τη θηρίο που λάτρεψαν οι πετρελαιάδες; Ε λοιπόν, η Mercedes παρουσιάζει μία G-Class με τέσσερις τροχούς αλλά με παραπλήσιες εκτός δρόμου δυνατότητες. Και όταν λέμε εκτός δρόμου, εννοούμε κάθε off διαδρομή μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους.
Η G 500 4×4² θα κάνει πρεμιέρα στη Γενεύη και ανάλογα με την αντίδραση του κοινού θα περάσει ή όχι στη γραμμή παραγωγής. Μην αμφιβάλλετε, πάντα θα υπάρχουν άτομα με πλούτο και εκκεντρικότητα να παραγγείλουν ένα παρόμοιο όχημα. Το νέο δημιούργημα της Mercedes δανείζεται τις τεχνολογικές λύσεις στην τετρακίνηση, τους άξονες και τις αναρτήσεις από την G63 AMG 6×6, έχει φυσιολογικά όμως τρία αντί για πέντε διαφορικά.
Διαφορετικός είναι επίσης ο κινητήρας, καθώς επελέγη ο νέος 4λιτρος V8 με διπλό turbo, που εφοδιάζει και τη νέα AMG GT. Πληροί βέβαια τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, ενώ η ισχύς του είναι περιορισμένη στα 422 PS. Σε σχέση με μία απλή G-Class, η απόσταση της G 500 4×4² από το έδαφος έχει υπερδιπλασιαστεί: από 21 στα 45 cm! Αυτό επιτυγχάνεται καθώς οι άξονες και τα διαφορικά βρίσκονται πάνω από το κέντρο των τροχών (portal axles). Το γεγονός ότι οι απολήξεις της εξάτμισης έχουν μεταφερθεί από το πίσω μέρος στο πλάι, αυξάνει τη γωνία αποχώρησης.
Η Mercedes τονίζει όμως τη συμπεριφορά της συγκεκριμένης G-Class και στην άσφαλτο, αναφέροντας ορισμένα «ατού»: Οι τεράστιοι τροχοί των 22 ιντσών πατούν σε ελαστικά 325/55, τα μετατρόχια είναι πιο φαρδιά κατά σχεδόν 30 cm, ενώ τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ έχουν θέση λειτουργίας Sport.