Το «φωνάζαμε» εδώ και πολύ καιρό. Η Toyota χρειάζεται μικρούς turbo κινητήρες για να κοντράρει στα ίσα μάρκες όπως η Volkswagen, η Ford, η Renault και η Peugeot. Οι Ιάπωνες έστω και με καθυστέρηση μπαίνουν στο… παιχνίδι, παρουσιάζοντας στη Γενεύη το ανανεωμένο Auris 1.2 T. Πρόκειται για ένα 4κύλινδρο σύνολο, χωρητικότητας 1.197 cc, το οποίο αποδίδει 116 ίππους και μέγιστη ροπή 18,9 kgm (στις 1.500-4.000 rpm).
Ο μικρός βενζινοκινητήρας είναι τεχνολογίας μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, την οποία η Toyota ονομάζει πλέον VVT-iW (Variable Valve Timing – intelligent Wide). Συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εμφανίζει στο Auris μέση κατανάλωση 4,7 lt/100 km (109 g/km). Με το προαιρετικό κιβώτιο CVT η κατανάλωση υποχωρεί στα 4,6 lt/100 km (106 g/km). Όσο για τις επιδόσεις, η Toyota ανακοινώνει 0-100 km/h σε 10,1 sec, και ρεπρίζ 80-120 km/h με 5η σχέση στο κιβώτιο σε 13,7 sec. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 km/h.
Δίπλα στον 1.2 turbo θα παραμείνουν οι βενζινοκινητήρες 1.33 Dual VVT-i και 1.6 Valvematic. Οι πληροφορίες μας για την παρουσία στο Auris του 1.6 diesel της BMW με τα 112 PS και τα 27,5 kgm ροπής επιβεβαιώθηκαν. Έτσι το δημοφιλές μικρομεσαίο γίνεται το δεύτερο μοντέλο της Toyota που εφοδιάζεται με τον 1.6 D-4D, ο οποίος αντικαθιστά το 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα. Εδώ η μέση κατανάλωση είναι 4,1 lt/100 km και οι ρύποι 104 g/km.
Η γκάμα εξακολουθεί να περιλαμβάνει τον 1.4 diesel απόδοσης 90 PS, αλλά και την υβριδική έκδοση με τον 1.8 βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ, που αποδίδουν συνδυαστικά 136 PS (οι εκπομπές ρύπων είναι 79 g/km). Το νέο Auris αναμένεται στην Ελλάδα το δεύτερο εξάμηνο του 2015.