Τα ασημί βέλη ξεκίνησαν τη χρονιά με το δεξί πετυχαίνοντας το απόλυτο στον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία. Ο Χάμιλτον άφησε πίσω το Ρόσμπεργκ από την εκκίνηση και πήρε τη νίκη. Τρίτος ο Φέτελ, ανέβηκε στο βάθρο στον πρώτο του αγώνα με τη Ferrari.
Απογοητευτική ήταν η εικόνα του grid καθώς στην εκκίνηση παρατάχτηκαν μόλις 17 μονοθέσια. Ο Βάλτερι Μπότας (Williams) υπέφερε από χτες στις δοκιμές με ισχυρούς πόνους στην πλάτη και τελικά δεν πήρε το ΟΚ από τους γιατρούς για να συμμετέχει στον αγώνα.
Σαν να μην έφτανε αυτό οι Κβιάτ (Red Bull) και Μάγκνουσεν (McLaren) δεν μπόρεσαν να εκκινήσουν, έτσι το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε μόλις 15 μονοθέσια στο grid.
Την ίδια στιγμή από τη McLaren του Μάγκνουσεν έβγαιναν πυκνοί καπνοί ενδεικτικοί του προβλήματος που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη. Ο Κβιάτ πιθανόν αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης (συμπλέκτης). Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το συνήθη ύποπτο Παστόρ Μαλντονάντο στις μπαριέρες. Βέβαια για τη σύγκρουση δεν έφταιγε ο οδηγός της Lotus. Μπροστά του υπήρξε επαφή ανάμεσα στο Σάινθ με την Toro Rosso και το Ράικονεν με τη Ferrari και ο οδηγός από τη Βενεζουέλα βρέθηκε σε αδιέξοδο. Ο Μαλντονάντο εγκατέλειψε ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα μέχρι να απομακρυνθούν τα συντρίμμια του μονοθεσίου του. Αμέσως μετά εγκατέλειψε και η άλλη Lotus του Γκροζάν που είχε παρουσιάσει πρόβλημα ισχύος από το γύρο σχηματισμού, έτσι μετά τον πρώτο γύρο μόνο 13 μονοθέσια συνέχισαν τον αγώνα.
Μπροστά οι δυο Mercedes ήταν σε άλλο αγώνα και μόνο όταν κοντρόλαραν το ρυθμό τους, οι χρόνοι των Ferrari και Williams πλησίαζαν σε εφάμιλλο επίπεδο. O Χάμιλτον πήρε εύκολα την 34η νίκη της καριέρας του. Ο Φέτελ στον πρώτο του αγώνα με τη Ferrari έμεινε περισσότερο έξω στη φάση αλλαγής ελαστικών και κατάφερε να περάσει το Μάσα και να πάρει την 3η θέση στον πρώτο του αγώνα με τη Ferrari. Ο Ράικονεν θα μπορούσε να τερματίσει 4ος αλλά στο τελευταίο πιτ στοπ δεν τοποθέτησαν σωστά τον πίσω αριστερά τροχό οι μηχανικοί της Ferrari. Έτσι ο Φινλανδός οδηγήθηκε σ' εγκατάλειψη. Πίσω τους εντυπωσίασε ο Νασρ που στο ντεμπούτο του με τη Sauber πήρε τους 10 βαθμούς της 5ης θέσης. Ο νεαρός Βραζιλιάνος κράτησε χωρίς πρόβλημα στην 6η θέση τον τοπικό ήρωα Ντάνιελ Ρικιάρντο που δεν είχε ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
Η Red Bull και λόγω Renault είναι σαφώς πιο πίσω απ' ότι την περσινή χρονιά. Ενδεικτικό της προόδου που έχει γίνει στη μονάδα ισχύος της Ferrari είναι ότι οι Sauber που πέρυσι όλη τη χρονιά δεν είχαν πάρει βαθμό κατάφεραν να μπουν αμφότερες στους βαθμούς. Για το Μπάτον και τη McLaren είναι σημαντικό ο τερματισμός καθώς το μονοθέσιο της Βρετανικής ομάδας φέτος δεν είχε συμπληρώσει τόσους γύρους μαζεμένους.
Συνολικά ο αγώνας δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική. Οι Mercedes που έχουν να χάσουν από πέρυσι το καλοκαίρι στο Βέλγιο όταν συγκρούστηκαν μεταξύ τους, έκαναν περίπατο. Είναι δεδομένο πως η διαφορά από τον ανταγωνισμό έχει μεγαλώσει και δύσκολα μπορούμε να φανταστούμε τρόπο αυτή τη στιγμή να χάσουν κάποιον από τους υπόλοιπους 19 αγώνες. Οι Ferrari/Williams βρίσκονταν 8 δέκατα/γύρο πίσω ενώ η Red Bull προβληματίζει.
Επόμενος αγώνας το GP Μαλαισίας στις 29/3
Τελική κατάταξη: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμολογίαοδηγών: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμολογία κατασκευαστών: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|