Οι βενζινοκινητήρες EcoBoost άρχισαν να παράγονται το 2009 και έκαναν πρεμιέρα στην Ευρώπη το 2010.
Με τους βενζινοκινητήρες EcoBoost η Ford έκανε ένα σημαντικό τεχνολογικό βήμα. Με τη βοήθεια υπερτροφοδότησης, απευθείας ψεκασμού και μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, η αμερικάνικη μάρκα κατάφερε να παράγει υψηλό έργο από χαμηλού κυβισμού σύνολα.
Το κοινό «αγκάλιασε» την κίνηση της Ford και πρόσφατα κατασκευάστηκε το 5.000.000ό αυτοκίνητο με το μπλε οβάλ σήμα, που εφοδιάζεται με κινητήρα EcoBoost. Πρόκειται για ένα Focus 1.0 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής κατασκευάστηκε στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Σε παγκόσμιο επίπεδο, κάθε μήνα κατασκευάζονται περισσότεροι από 200.000 EcoBoost, από τον 3κύλινδρο 1.000άρη μέχρι το θηριώδη 3.5 V6.
Οι EcoBoost άρχισαν να παράγονται το 2009 και έκαναν πρεμιέρα στην Ευρώπη το 2010. Στην ήπειρό μας συγκεκριμένα, ένα στα τέσσερα Ford που πουλήθηκαν το 2014 έφεραν κινητήρα της συγκεκριμένης οικογένειας. Πιο δημοφιλής είναι βέβαια ο 1.0 EcoBoost λόγω του χαμηλού κυβισμού και της ανάλογης κατανάλωσης. Ο 3κύλινδρος turbo εφοδιάζει μία σειρά μοντέλων από το μικρό Fiesta μέχρι το μεγάλο Mondeo.
Πλέον κυκλοφορεί σε έκδοση και με 140 PS (η πιο ισχυρή σε 1.000άρη κινητήρα για αυτοκίνητο παραγωγής) για τα Fiesta Red και Black Edition. Με κινητήρα 2.3 EcoBoost εφοδιάζονται τόσο η νέα Mustang (με απόδοση 314 PS) όσο και το νέο Focus RS (που ξεπερνά σε ισχύ τα 320 PS).