Auto Moto

Δοκιμάζουμε το νέο C1 με την ανοιγόμενη οροφή

Δοκιμάζουμε το νέο C1 με την ανοιγόμενη οροφή

Οδηγούμε στα στενά της πόλης το νέο μικρό της Citroen με τον Pure Tech κινητήρα των 82 PS και αναφέρουμε!

Πάνε αισίως δέκα χρόνια από την πρώτη μας γνωριμία με τα… τρίδυμα προϊόντα της συνεργασίας του ομίλου PSA (Peugeot-Citroen) με την Toyota. Όμως από τα τέλη του 2014, τα C1/108/Aygo άλλαξαν πλήρως χαρακτήρα, εκσυγχρονίστηκαν, βελτιώθηκαν ουσιαστικά και καθένα εξ αυτών, διεκδικεί την επιτυχία στην κατηγορία των μικρών πόλης βασισμένο στα δικά του, ιδιαίτερα ατού.

Στην περίπτωση του C1, η σχετική λίστα ξεκινά με την φρεσκάδα του. Ένα όχημα χαριτωμένο ως… ελκυστικό, που υιοθετεί (σε συσκευασία τσέπης φυσικά) τη σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής μάρκας. Με τη χαρακτηριστική μάσκα, οβάλ φωτιστικά σώματα εμπρός, κάθετα LED φώτα ημέρας στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα πίσω, δίχρωμο αμάξωμα και αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Ειδικά το μοντέλο που είχαμε στην κατοχή μας, ίσως είναι αυτό που φέρνει ευκολότερα την… Άνοιξη, μιας και διαθέτει υφασμάτινη ηλεκτρονικά ανοιγόμενη οροφή. Ειδικά για ένα μοντέλο με τη συγκεκριμένη αποστολή, να αποτελεί δηλαδή συνοδοιπόρο σου στην ασφυκτική καθημερινότητα των συχνά αφόρητων δρόμων της πόλης, πρόκειται για ένα μεγάλο ατού που σε μία χώρα με πολύμηνη ηλιοφάνεια, σου φτιάχνει τη διάθεση.

Εικόνα στο ilialive.gr

Αυτή είναι η αίσθηση που χαρίζει γενικά το εσωτερικό του νέου C1, που είναι επίσης σημαντικά ανανεωμένο. Νεανικό όσο πάει, με καλύτερη ποιότητα υλικών και συναρμογής (αλλά περιορισμένη ηχομόνωση), έντονα χρώματα και παιχνιδιάρικο σχεδιασμό αλλά και πλούσιο εξοπλισμό που στην έκδοση Feel που οδηγήσαμε, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: ABS με EBD και Brake Assist, ESC (Electronic Stability Control), Hill Assist, αερόσακους οδηγού, συνοδηγού, πλαϊνούς και οροφής, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, περιοριστή/ρυθμιστή ταχύτητας, ράδιο MP3 με 4 ηχεία, Bluetooth, USB και χειριστήρια στο τιμόνι.

Όμως το νέο C1 δεν είναι μόνο χαριτωμένο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση κρύβει και… ουσία στα σωθικά του. Ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.2 lt το «γεμίζει» με 82 PS που αποδεικνύονται κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά για ένα όχημα των δικών του διαστάσεων. Εφοδιάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο με μακριά κλιμάκωση και διαθέτει βελτιωμένη ανάρτηση που επιτρέπει να κινηθείς πιο γρήγορα χωρίς να το C1 να επηρεάζεται από τις ανωμαλίες του δρόμου ή να παίρνει έντονες κλίσεις.

Εικόνα στο ilialive.gr

Σβέλτο και παιχνιδιάρικο, με καλή ροπή και παράλληλα οικονομικό. Αν προσθέσετε και την απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, έχετε ένα πακέτο που σίγουρα θα κάνει κλικ όχι μόνο στο μάτι αλλά και στην τσέπη σας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρες (cc): 1199cc
Ισχύς (PS/rpm): 82/5750
Ροπή (kgm/rpm): 12.0/2750
Μετάδοση: Στον εμπρός άξονα
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 170
Επιτάχυνση 0-100: 10.9 sec
Μεικτή κατανάλωση (l/100km): 4.3
Εκπομπές CO2 (gr/km): 99
Βάρος: 855
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3460/1620/1450
Χώρος αποσκευών: 180
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): -
Τιμή: από 9.690€
Τιμή μοντέλου δοκιμής: 11.430€ (με απόσυρση και green bonus)

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup