Η «δύναμη» της Renault βρίσκεται αναμφίβολα στις μικρές κατηγορίες, με αξιόλογες προτάσεις στα αυτοκίνητα πόλης και τα baby SUV.
Συγκεκριμένα, στα Twingo, Clio, Captur οφείλεται η άνοδος των ευρωπαϊκών πωλήσεων της γαλλικής κατά το πρώτο τρίμηνο 2015. Ο Όμιλος Renault κινήθηκε ανοδικά 0,8% σε παγκόσμιο επίπεδο το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου, με τη σημαντική αύξηση στην Ευρώπη (+9,9%) να καλύπτει τη… χασούρα σε Βραζιλία και Ρωσία.
Οι εκτιμήσεις της γαλλικής εταιρείας για την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου είναι ότι θα κλείσει το 2015 με άνοδο 5% σε σχέση με το περασμένο έτος. Με το λανσάρισμα των νέων Kadjar, Laguna και Megane, η Renault θα ενισχυθεί σε σημαντικά segments (τα C, D αλλά και των compact SUV) όπου κυριαρχούν μοντέλα από την Ευρώπη και την Ιαπωνία.
Διαβάστε εδώ για τον αντίπαλο του Nissan Qasqhai, το Kadjar