Η γκάμα των κινητήρων είναι πλέον συμβατή με τις προδιαγραφές Euro 6, ενώ υποδέχεται το νέο 1.0 T-GDI (στην έκδοση GT Line).
Τον περασμένο Μάιο το cee’d έφθασε σε παραγωγή το 1 εκατ. μονάδες, ένα σημαντικό επίτευγμα για την Kia και τη διείσδυσή της στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι Κορεάτες προχωρούν τώρα σε ένα φρεσκάρισμα του μικρομεσαίου τους μοντέλου, το οποίο θα αρχίσει να διατίθεται στην Ευρώπη από τον προσεχή Ιούλιο.
Πέρα από τις αναμενόμενες σε τέτοιες περιπτώσεις «μικροεπεμβάσεις» στον προφυλακτήρα, τη γρίλια, τα φώτα (τα πίσω είναι LED), τις ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και την καμπίνα των επιβατών, η Kia ασχολήθηκε με την ηχομόνωση (κυρίως στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις), ώστε να περιοριστούν οι θόρυβοι και οι κραδασμοί. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και τη νέα γενιά του συστήματος πλοήγησης, με οθόνη αφής 7 ιντσών.
Η γκάμα των κινητήρων είναι πλέον συμβατή με τις προδιαγραφές Euro 6, ενώ υποδέχεται το νέο 1.0 T-GDI (στην έκδοση GT Line). Ο 3κύλινδρος turbo συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις ισχύος: με 100 και 120 PS. Η μέγιστη ροπή είναι κοινή, στα 17,5 kgm (διαθέσιμη από τις 1.500 έως τις 4.000 rpm). Η Kia δεν ανακοίνωσε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, καθώς περιμένει το ομολογκάρισμα του κινητήρα.
Επιπλέον, ο 1.6 CRDi με τους 110 ίππους εκπέμπει μόλις 94 g/km, σε συνδυασμό με start/stop. Στην πιο ισχυρή παραλλαγή του αποδίδει 136 PS και συνδυάζεται με το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT. Διαθέσιμοι θα εξακολουθήσουν να είναι ο 1.6 GDI με 128 PS, ο 1.4 MPI με 100 PS και ο 1.4 CRDi diesel.
Οι πιο ισχυρές εκδόσεις cee’d GT και pro_cee’d GT με τον 1.6 των 204 ίππων φέρουν μικρές αλλαγές, όπως οι νέες 18άρες ζάντες αλουμινίου και το σπορ τιμόνι με επίπεδο το κάτω μέρος της στεφάνης. Η χρήση νέου turbo βελτιώνει ελαφρώς την επιτάχυνση 0-100 (σε 7,6 από 7,7 sec) ενώ παράλληλα – σύμφωνα με την Kia – χαρίζει καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Προαιρετικά διατίθεται με μεγαλύτερους εμπρός δίσκους φρένων, που μειώνουν την απόσταση φρεναρίσματος.