Η νέα "αλπίνα" θα κυκλοφορήσει στις αγορές από το νέο έτος και πιθανότατα θα κινείται από το νέο μηχανικό σύνολο των 1.800 cc, σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες.
Μέχρι τώρα τα πρώτα στοιχεία έδειχναν πως το επερχόμενο Renault Alpine θα είχε κάτω από το καπό του έναν turbo 1.600άρη ρυθμισμένο στα περίπου 250 άλογα. Ωστόσο, οι πιο πρόσφατες φήμες αναφέρουν την χρήση ενός νέου επίσης τετρακύλινδρου μοτέρ στα 1.800 cc, που θα βασίζεται στο «ρεκτιφιαρισμένο» μπλοκ του μικρότερου κινητήρα που τοποθετείται και στο Clio RS.
Μάλιστα, το εν λόγω μοτέρ και κατά την προσφιλή μέθοδο της εταιρίας, θα έχει την ονομασία 1.8 TCe και θα είναι διαθέσιμο σε τρείς διαφορετικές εκδοχές: στην βασική με 250 PS, στην ενδιάμεση με 275 PS και στην πιο εξεζητημένη με 300 PS. Παρόλο που ο 1.8 TCe θα βασίζεται στον μικρότερο 1.600άρη, θα έχει εντελώς διαφορετική ηλεκτρονική διαχείριση, νέο σύστημα ψύξης, νέο «καπάκι» (κυλινδροκεφαλή) και θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο 1.8 TCe θα χρησιμοποιηθεί και στο νέο Megane, καθώς και σε μελλοντική έκδοση Nismo του Nissan Pulsar με ισχύ στα 270 PS.