Για όσους το στήσιμο και οι 431 ίπποι της Μ4 επιδέχονται . . . βελτίωσης, η BMW θα λανσάρει σύντομα την έκδοση GTS.
Η μάρκα από το Μόναχο παρουσιάζει στο Μοντερέι της Καλιφόρνια την πρωτότυπη Μ4 GTS, από την οποία θα προκύψει το σκληροπυρηνικό coupe που θα έχει μεν άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους, όμως η πίστα θα είναι το «σπίτι» του.
Υπήρξαν και στο παρελθόν ειδικές εκδόσεις της BMW M3, όπως η M3 Evolution (1988), η M3 GT (1995), η M3 CSL (2003) και η M3 GTS (2010). «Η M4 GTS Concept προαναγγέλλει ένα σπέσιαλ μοντέλο με μοναδικές δυνατότητες για την πίστα αλλά και άδεια κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο», σχολίασε ο Frank van Meel, Πρόεδρος της BMW M Division.
Η BMW δεν αποκάλυψε την ακριβή αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής της GTS σε σχέση με την απλή Μ4, τονίζει όμως τη χρήση του συστήματος ψεκασμού νερού που χρησιμοποιείται στην Μ4 Safety Car του MotoGP και ψύχει τον αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα. Στα… επιπλέον είναι η παρουσία του ρυθμιζόμενου εμπρός splitter και της πίσω αεροτομής (και τα δύο ανθρακόνημα) για μεγιστοποίηση της αεροδυναμικής συμπεριφοράς στην πίστα.
Από CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα) είναι κατασκευασμένο το καπό. Οι τροχοί (19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω) πατούν σε ελαστικά Michelin Sport Cup 2 (διαστάσεων 265/35 και 285/30, αντίστοιχα). Η M4 GTS εφοδιάζεται με πίσω φώτα OLED (οργανικοί λαμπτήρες LED), που αποτελούν τη νέα τάση στην τεχνολογία φωτισμού.