Η κορυφαία έκδοση της νέας γενιάς Astra πιθανότατα κάτω από τα καπό δεν θα έχει έναν δίλιτρο turbo, αλλά έναν 1.600άρη!
To περίφημο downsizing στα σπορ μοντέλα είναι μία… περίεργη και κατά το δοκούν υπόθεση. Και αυτό, διότι εκεί που η MINI χρησιμοποιούσε υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 1.6lt για τις κορυφαίες της εκδόσεις, στη νέα γενιά επέστεψε στα δίλιτρα. Το αντίθετο σκοπεύει να κάνει η Opel με το νέο Astra OPC -που θα κυκλοφορήσει το 2017- χρησιμοποιώντας πιθανότατα μία βελτιωμένη εκδοχή του 1.600άρη turbo -από το Corsa OPC- που θα αποδίδει περίπου 280 άλογα.
Και λέμε πιθανότητα, καθώς τα συμπεράσματα προκύπτουν από δηλώσεις που έκανε ο επικφαλής μηχανολόγος για το Astra, Μαρκ Σμιντ, στο Αυστραλιανό CarAdvice λέγοντας μεταξύ άλλων πως το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα μηχανικό σύνολο βενζίνης που θα τοποθετηθεί στο νέο Astra θα έχει χωρητικότητα 1,6lt». Ωστόσο, ο Σμιντ προφανώς αναγνωρίζοντας πως κάτι του ξέφυγε, δεν επιβεβαίωσε πως το Astra OPC δεν θα έχει δίλιτρο μοτέρ, αλλά δεν χρειάζεται να είσαι εξπέρ για να καταλάβεις τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια… της Opel, που προφανώς θα της έρθει και πιο οικονομικά η χρήση ενός σχεδόν έτοιμου και μικρότερου μοτέρ.