Οι ψίθυροι γίνονται όλο και πιο έντονοι, με τους Γερμανούς -ανεπίσημα βέβαια- να ψάχνουν το… καρφί, που αποκάλυψε το σκάνδαλο με το λογισμικό που μείωνε τους ρύπους, κατα τη διάρκεια των ελέγχων που έκαναν οι Αμερικανοί.
Σημειώστε δε, πως παρόλο που οι Αμερικανοί αξιωματούχοι φαίνεται να γνωρισζα τουλάχιστον μία διετία ότι υπήρχε θέμα με τις εκπομπές διοξειδίου του αζώτου σε κινητήρα της VW (όπως μπορεί να υπάρχει και με άλλους κατασκευαστές) η αποκάλυψη έγινε λίγους μήνες πριν η Γερμανική εταιρεία αντικαταστήσει τον συγκεκριμένο κινητήρα με έναν σύννομο με τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων. Παράλληλα, κρατήστε, πως το Γερμανικό γκρουπ φέτος κατατροπώνει εμπορικά τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ακόμα και στη νευραλγική αγορά των ΗΠΑ.
Οι γνωρίζοντες τα του αυτοκινήτου ξέρουν οτι το αύριο της Αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι ούτε η GM, ούτε οι Chrysler, Ford. Άλλωστε είναι εμφανές που οι συγκεκριμένες εταιρείες τα δίνουν όλα στην Ευρώπη. Το δυνατό χαρτί των Αμερικανών στην μεγάλη αγορά της αυτοκίνησης θα είναι η Apple.
Η αμερικανική εταιρεία με τα τεράστια κέρδη εχει ανακοινώσει οτι μπαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία με ενα τεράστιο μπατζετ, παράγοντας αρχικά ένα ηλεκτρικό αυτοκινητο πόλης, το οποίο θα κυκλοφορήσει το αργότερο το 2017.
Οι Αμερικανοί, διαθέτοντας πακτωλό χρημάτων, έχουν ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό «παιδομάζωμα» στελεχών της αγοράς του αυτοκινήτου, δίνοντας ακόμα και τους διπλούς μισθούς-bonus για να τους εντάξουν στο δυναμικό της. Σημειώστε πως ήδη απο το VW γκρουπ πάρει υψηλόβαθμα στελέχη και έπεται συνέχεια…
Η Apple λοιπόν, παίρνοντας τα συγκεκριμένα στελέχη, όπως είναι φυσικό, έχει πληροφόρηση για όλα τα μυστικά σχέδια των Γερμανών, όπως για παράδειγμα για το…σκανδαλιάρικο λογισμικό.
Οι Αμερικανοί έχουν κάνει πολλές μελέτες και μετρήσεις στην Παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου και γνωρίζουν καλά οτι ο βασικότερος ανταγωνιστής τους, σε ότι αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα είναι οι Γερμανοί της Volkswagen οι οποίοι στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, μπροστά μας, ανακοίνωσαν την παραγωγή είκοσι ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων, μέχρι το 2020!
Οι ψίθυροι λοιπόν, που ακούγονται τελευταία ιδιαίτερα έντονα, στους διαδρόμους του αρχηγείου της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ δεν είναι τυχαίοι, ενώ με αγωνία αναμένεται και η δεδομένη απάντηση στην Αμερικανική επίθεση, ίσως και με αντίστοιχο, κάτω από τη ζώνη, χτύπημα…