Η GTS χρησιμοποιεί τον 6κύλινδρο σε σειρά turbo των Μ3/Μ4, όμως χάρη στην τεχνολογία ψεκασμού νερού που ψύχει τον αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα, η μέγιστη ισχύς του 3λιτρου συνόλου ανεβαίνει από τα 431 στα 500 PS!
Δύο μήνες αφότου παρουσίασε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια την M4 GTS σε πρωτότυπη μορφή, η BMW επιστρέφει με την τελική έκδοση παραγωγής του καυτού coupe. Η ειδική έκδοση της Μ4 θα κατασκευαστεί σε μόλις 700 αντίτυπα, με αφορμή τα 30ά γενέθλια της Μ3. Η BMW M4 GTS έχει προσανατολισμό τη χρήση στις πίστες, όμως συνοδεύεται από άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους.
Η GTS χρησιμοποιεί μεν τον 6κύλινδρο σε σειρά turbo των Μ3/Μ4, όμως χάρη στην τεχνολογία ψεκασμού νερού (χρησιμοποιείται στην Μ4 Safety Car του MotoGP) που ψύχει τον αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα η μέγιστη ισχύς του 3λιτρου συνόλου ανεβαίνει από τα 431 στα 500 PS! Ομοίως, η ροπή αυξάνεται στα 61,2 kgm (περνά στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της BMW M).
Η αύξηση στην ιπποδύναμη, σε συνδυασμό με τη διατήρηση του βάρους στα 1.510 kg και τη χρήση αεροδυναμικών βοηθημάτων χαρίζουν στην M4 GTS επιδόσεις που συναντάμε συνήθως στα supercar: 0-100 σε 3,8 sec και τελική 305 km/h. Τα καθίσματα είναι ανθρακονημάτινα, ενώ το καπό, η οροφή και η εμπρός αεροτομή είναι κατασκευασμένα από πλαστικό ενισχυμένο από ανθρακόνημα (CFRP). Η BMW ανακοινώνει ότι το νέο της δημιούργημα σημείωσε χρόνο 7:28 στο Νίρμπουργκρινγκ.
Οι πορτοκαλί ζάντες αλουμινίου 19/20 ιντσών (εμπρός/πίσω) δημιουργούν αντίθεση στο ανθρακί αμάξωμα και πατούν σε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, διαστάσεων 265/35 και 285/30 αντίστοιχα. Η ανάρτηση είναι φυσιολογικά ρυθμιζόμενη, ώστε να προσαρμόζεται στα διαφορετικά δεδομένα κάθε πίστας. Τα κεραμικά φρένα αναλαμβάνουν να ακινητοποιήσουν την M4 GTS με ασφάλεια, υπό οποιαδήποτε συνθήκη. Η M4 GTS εφοδιάζεται με πίσω φώτα OLED (οργανικοί λαμπτήρες LED), που αποτελούν τη νέα τάση στην τεχνολογία φωτισμού.