Τέλη του Οκτωβρίου και στην έκθεση του Τόκιο, η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει το εντυπωσιακό σπορ μοντέλο που βλέπετε με μήκος που δεν ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα!
Στην Ιαπωνία τα μικρά σε διαστάσεις (αλλά και κινητήρες) σπορ μοντέλα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή (φανταστείτε το αντίθετο από ό,τι ισχύει στις ΗΠΑ). Το S-FR ακολουθεί αυτή την «τζαπάν» λογική και βασισμένο πάνω σε μία πλατφόρμα με μεταξόνιο 2.480 mm, έχει την κίνηση στον πίσω άξονα. Το αμάξωμα που εντυπωσιάζει και θυμίζει κάτι από Alfa Romeo (αλλά και από το Toyota Sports 800 του 1965 ή το σύγχρονο 86 Style Cb), έχει μήκος 3.990 mm και η μαύρη οροφή δημιουργεί μία όμορφη αντίθεση.
Από το θεωρητικά 2+2 εσωτερικό ξεχωρίζει η μινιμάλ άποψη με το ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ αισθητικά δεν είναι τόσο φουτουριστική και θα μπορούσε να αφορά σε μοντέλο παραγωγής. Προς το παρόν η Toyota δεν έχει ανακοινώσει οτιδήποτε για το σύστημα πρόωσης, αλλά από τις φωτογραφίες διακρίνεται ο 6άρης επιλογέας ταχυτήτων.
Οι Ιάπωνες, πάντως, λένε πως το S-FR απευθύνεται σε όσους θέλουν απολαυστική οδήγηση και εύκολη εξατομίκευση του αυτοκινήτου τους, ενώ οι φήμες αναφέρουν πως ίσως αυτό να είναι το μικρότερο από το GT86 μοντέλο που ζυγίζει κάτω από ένα τόνο και κινείται από turbo 1.500άρη κινητήρα 130 PS. Επίσης, οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν πως το SF-R θα περάσει στην παραγωγή το 2018, περισσότερα θα έχουμε τέλη του μήνα με την έναρξη της έκθεσης του Τόκιο.