Απομένει μόνο η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας ότι θα παραμείνει στο θεσμό σε συνεργασία με τη Renault.
Ο Μπέρνι Έκλεστον το είχε προεξοφλήσει από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο Σότσι: "Λύθηκε το θέμα θα παραμείνει η Red Bull με Renault και η Toro Rosso με Ferrari".Ο διευθύνων σύμβουλος της F1, φυσικά δεν ήθελε να φύγουν οι ομάδες της Red Bull από το σπορ και έκανε ότι μπορούσε γι' αυτό. Χτες έγιναν γνωστά τα αποτελέσματα των ενεργειών του.
Σε μια αίθουσα με άπλετη θέα στη λίμνη της Γενεύης, πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ώρες μια έκτακτη σύσκεψη μεταξύ των ανθρώπων της FIA, παρουσία του προέδρου Ζαν Τοντ και των κατασκευαστών μονάδων ισχύος (Mercedes, Ferrari, Honda, Renault) της F1.
Εκεί αποφασίστηκε να ετεροχρονιστεί η απόφαση για πιο αυστηρούς κανονισμούς στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος. Έτσι για το 2016 παραμένουν στη διάθεση των κατασκευαστών όπως και φέτος 32 αλλαγές. Επιπλέον οι κατασκευαστές μπορούν από σήμερα μέχρι και την αρχή του πρωταθλήματος να εξελίξουν τη μονάδα ισχύος όσο θέλουν πριν την ομολογκάρουν. Επίσης κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος θα κάνουν τις αλλαγές που θέλουν έως τις 32.
Αυτό πρακτικά θα βοηθήσει πολύ τις Renault και Honda να φτάσουν στο επίπεδο των άλλων δυο κατασκευαστών και θα δώσει μια ισορροπία στην απόδοση των μονάδων ισχύος.
Πρόκειται για μια απόφαση που αλλάζει θεαματικά το σκηνικό για τη νέα χρονιά ειδικά αν όπως όλα δείχνουν βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα των McLaren, Red Bull. Μετά απ' αυτό θεωρείται δεδομένο πως η Red Bull θα παραμείνει σε συνεργασία με τη Renault στη F1. Επιπλέον θα επιτραπεί η χρήση περσινών μονάδων ισχύος από τις μικρότερες ομάδες. Έτσι η Toro Rosso θα χρησιμοποιεί περσινή μονάδα ισχύος Ferrari και η Manor περσινή μονάδα ισχύος Mercedes.
Όλα τα ανωτέρω μένει να επιβεβαιωθούν στο παγκόσμιο συνέδριο της FIA στις αρχές Δεκεμβρίου εκεί όπου θα γίνει και η βράβευση των πρωταθλητών. Όμως όπως διαβεβαίωσε ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ του οποίου η παρουσία στη συνάντηση, ήταν καταλυτική, πρόκειται για τυπική διαδικασία και ότι αποφασίστηκε χτες στη Γενεύη πρέπει να θεωρείται δεδομένο. Τα νέα είναι καλά λοιπόν τόσο για τους οπαδούς της Red Bull όσο και για τους φίλους της F1.
Παρασκηνιακά ο Έκλεστον πίεσε ασφυκτικά Mercedes και Ferrari εκμεταλλευόμενος την άρνησή τους να δώσουν μονάδες ισχύος στη Red Bull ώστε να αποδεχτούν τις αλλαγές στους κανονισμούς που θα επιτρέψουν στην Renault να ξαναγίνει ανταγωνιστική. Οι δυο κατασκευαστές υποχώρησαν και όλα πλέον είναι στα χέρια των μηχανικών της Renault και της Honda. Πρέπει να φτιάξουν συστήματα ανάκτησης ενέργειας και μονάδες ισχύος εφάμιλλες των αντιπάλων τους.