H κορεατική εταιρία παρουσίασε επίσημα τον βενζινοκινητήρα 1.6 GDI, ο οποίος θα αποτελέσει την καρδιά ενός υβριδικού μοντέλου που θα αντιμετωπίσει το Toyota Prius.
H Hyundai προχώρησε πρόσφατα στην παρουσίαση του ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.6 GDI που αποδίδει 105 PS και προορίζεται κυρίως για υβριδικά μοντέλα που θα ακολουθήσουν στα επόμενα χρόνια.
Από πλευράς θερμοδυναμικής η απόδοση του φτάνει το 40% (όσο και του 1.8 VVT-i του νέου Toyota Prius), χάρη στην λειτουργία σε κύκλο Atkinson, στην επανακυκλοφορία των καυσαερίων, στην μείωση των μηχανικών τριβών, στον μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και άλλες βελτιώσεις.
Το νέο μοτέρ είναι το πρώτο της Hyundai σε κύκλο Atkinson (δηλ. με μεγαλύτερη χρονική επικάλυψη του ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής προσφέροντας μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου) και θα τοποθετηθεί σε μοντέλα της εταιρίας από το νέο έτος. Παράλληλα, οι Κορεάτες ανακοίνωσαν ένα νέο αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις που εξασφαλίζει έως 7,3% μικρότερη κατανάλωση και θα τοποθετηθεί σε προσθιοκίνητα μοντέλα με κινητήρες της σειράς Lambda, Theta turbo GDI και R.