Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει τον 3λιτρο V6 TDI και ένα ηλεκτροκινητήρα, με τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται σε 373 ίππους και τη ροπή στα 71,4 kgm.
Τη δική της πρόταση στα μεγάλα «πράσινα» SUV θα λανσάρει σύντομα η Audi. Και ενώ ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα θα είχε τον περιορισμό της αυτονομίας, ένα plug-in hybrid συνδυάζει τη χαμηλή κατανάλωση με τη μεγάλη ακτίνα… δράσης. Όταν δε το ηλεκτρικό μοτέρ συνδυάζεται με πετρελαιοκινητήρα, τα οφέλη είναι ακόμη μεγαλύτερα.
Το Q7 e-tron quattro θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στις αρχές της άνοιξης, περίοδο κατά την οποία αναμένεται και στην Ελλάδα. Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει τον 3λιτρο V6 TDI και ένα ηλεκτροκινητήρα, με τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται σε 373 ίππους και τη ροπή στα 71,4 kgm. Η Audi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση μόλις 1,7 lt/100 km (46 g. CO2 ανά km), κάτι που θεωρητικά χαρίζει στο υβριδικό Q7 μέγιστη αυτονομία 1.400 km.
Η συγκεκριμένη έκδοση του μεγάλου SUV (το μήκος του ξεπερνά τα 5 m) ικανοποιεί όμως και με τις επιδόσεις της: 0-100 km/h σε 6 sec και τελική ταχύτητα 225 km/h. Το Q7 e-tron quattro θα μπορεί να καλύψει αποστάσεις έως 56 km με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Όσο για την τιμή του, αυτή στη Γερμανία θα ξεκινά από τα 80.500 ευρώ. Στην Ελλάδα θα είναι βέβαια αρκετά υψηλότερη αν κρίνουμε ότι οι συμβατικές εκδόσεις κοστίζουν 85.550 ευρώ.