Το φρεσκάρισμα στην οικογένεια του εμβληματικού μοντέλου της Porsche συνεχίζεται, με τις κορυφαίες εκδόσεις.
Οι νέες 911 Turbo και 911 Turbo S αποκαλύφθηκαν στο διαδίκτυο, πριν κάνουν πρεμιέρα για το κοινό τον Ιανουάριο του 2016 στο σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Άμεσα διαθέσιμες (στη Γερμανία από τα τέλη Ιανουαρίου) τόσο σε coupe όσο και σε cabrio αμάξωμα, οι νέες Porsche εμφανίζουν αυξημένη ισχύ κατά 20 ίππους σε σχέση με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.
Στην περίπτωση της 911 Turbo, ο επίπεδος 6κύλινδρος 3.8 με το διπλό turbo αποδίδει 540 PS, ενώ στην έκδοση S 580 PS. Στην πρώτη περίπτωση η μεγαλύτερη ιπποδύναμη έχει επιτευχθεί μέσω τροποποιημένων στομίων εισαγωγής στην κυλινδροκεφαλή, νέα μπεκ ψεκασμού και υψηλότερη πίεση καυσίμου. Στη δεύτερη (αυτή της Turbo S) μέσω τοποθέτησης νέων turbo μεταβλητής γεωμετρίας.
Επιπλέον, οι κινητήρες φέρουν λειτουργία dynamic boost, για ακόμη καλύτερη απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Όταν π.χ. ο οδηγός αφήνει για λίγο το πόδι από το γκάζι, σταματά απλά ο ψεκασμός καυσίμου ενώ η πεταλούδα γκαζιού παραμένει ανοικτή. Έτσι, ο κινητήρας αντιδρά χωρίς καθυστέρηση τη στιγμή που ο οδηγός θα πατήσει και πάλι το γκάζι. Η συγκεκριμένη λειτουργία γίνεται πιο αισθητή στις θέσεις Sport και Sport Plus.
Η επιτάχυνση 0-100 πέφτει πλέον κάτω από τα 3 sec στην περίπτωση της 911 Turbo S coupe (2,9 sec) και η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 330 km/h (από 318 km/h στο απερχόμενο μοντέλο). Οι αντίστοιχοι αριθμοί για την 911 Turbo είναι 3 sec και 320 km/h. Παρά την βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά, η Porsche ανακοινώνει μείωση στην κατανάλωση χάρη σε επεμβάσεις στη χαρτογράφηση κινητήρα και κιβωτίου (9,1 lt/100 km για τις coupe και 9,3 lt/100 km για τις cabrio).
Η απόλαυση αυξάνεται και άλλο με το πακέτο Sport Chrono, με νέο τιμόνι που αντλεί έμπνευση από την υβριδική 918 Spyder και ενσωματώνει τον περιστροφικό διακόπτη για την επιλογή των τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης: Normal, Sport, Sport Plus και Individual. Το κουμπί στο κέντρο του διακόπτη ονομάζεται Sport Response και προσφέρει επιπλέον επιτάχυνση για διάστημα 20 sec.
Οι αλλαγές συνεχίζονται στον εξοπλισμό (π.χ. σύστημα υποβοήθησης για αλλαγή λωρίδας ή ανύψωση του εμπρός άξονα για πέρασμα από δύσκολα σημεία), τη σχεδίαση, τις νέες 20άρες ζάντες αλουμινίου, το σύστημα πολυμέσων με online πλοήγηση κ.α. Όλα αυτά σε τιμές που στη Γερμανία αρχίζουν από τα 175.000 ευρώ (203.000 για την Turbo S).