Auto Moto

Η McLaren 675LT χάνει την οροφή της!

Η McLaren 675LT χάνει την οροφή της!

Ένα νέο μέλος απέκτησε η οικογένεια της McLaren Automotive κι αυτό δεν είναι άλλο από την "ανοιχτή" εκδοχή της 675LT!

H 675LT Spider έρχεται σχεδόν ένα χρόνο μετά το coupe μοντέλο και κοντά στα 20 χρόνια από την παρθενική χρήση του ονόματος «Long Tail» από τη βρετανική μάρκα. Το εν λόγω μοντέλο θα παραχθεί σε 500 κομμάτια και όπως με καμάρι αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση η McLaren Automotive, πρόκειται για το ταχύτερο, πιο επικεντρωμένο στις ανάγκες πίστας και πιο συναρπαστικό μοντέλο χωρίς οροφή που έχει παράγει!

Με τη βρετανική μάρκα να συνεχίζει τον προϊοντικό… οργασμό του 2015, πρόκειται για το πέμπτο μοντέλο που παρουσιάζει αυτή τη χρονιά μετά τις P1 GTR, 570S Coupe, 540C Coupe και 675LT Coupe, με το οποίο εμπλουτίζεται ακόμα περισσότερο η σειρά Super Series.

Μπορεί να έφυγε η οροφή αλλά σε ότι αφορά στην κινητήρια δύναμη, παραμένει ο πασπαρτού 3.8 lt V8 Twin-Turbo που στη συγκεκριμένη περίπτωση προσφέρει 675 PS (το μαρτυρά και το όνομα του μοντέλου) στις 7.100 rpm και 71.4 kgm ροπής στις 5.000-6,500rpm. Ωστόσο οι Βρετανοί έχουν επέμβει σε περισσότερο από το 50% των εξαρτημάτων του κινητήρα, επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή ισχύ, ροπή και οδηγησιμότητα. Για παράδειγμα, πιο αποδοτικό υπέρ-τροφοδότη, νέου σχεδιασμού κυλινδροκεφαλές και ταχύτερη αντλία καυσίμου.

Εικόνα στο ilialive.gr

Τα 0-100 έρχονται σε μόλις 2.9sec και τα 0-200 σε 8.1, δηλαδή μόλις 0.2sec πιο αργά από την πιο αποδοτική αεροδυναμικά 675LT Coupe. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 326 km/h, με τους ρύπους στα 275 g/km. Αρωγός στις επιδόσεις είναι φυσικά η χρήση ελαφριών υλικών και κυρίως ανθρακονημάτων. Συνολικά το βάρος έχει κρατηθεί στα 1270 κιλά (μόλις +40 από την coupe εκδοχή), δηλαδή 100 κιλά κάτω σε σχέση με την 650S Spider!

Έχει διατηρηθεί η ίδια ανάρτηση με την 675LT Coupe και η ίδια γεωμετρία αυτής. Φοράει χαμηλού βάρους τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, με ελαστικά P Zero Trofeo R της Pirelli.

Όσο για την εικόνα της 675LT Spider, έχει διατηρήσει όλη την άγρια ομορφιά της coupe «αδερφής» της. Στο εσωτερικό συναντάμε ξανά εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος αλλά και καθίσματα ανάλογα της P1. Air condition δεν θα βρείτε, αυτοκίνητο για πίστα είναι, τι να το κάνετε; Αν όμως το θέλετε ντε και καλά, μπορεί να προστεθεί κατά παραγγελία, προσθέτοντας όμως και 16 κιλά στο συνολικό βάρος.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup