Μετά τις δυο πρώτες παγωμένες νυχτερινές ειδικές στο Ράλι του Μόντε Κάρλο προηγείται ο Βρετανός Κρις Μικ που οδηγεί το εργοστασιακό DS3 της Abu Dhabi World Rally Τeam.
Οι συνθήκες στις δύο διαδρομές της Πέμπτης έκρυβαν αρκετές παγίδες, καθώς παρ΄ ότι το μεγαλύτερο μέρος του οδοστρώματος ήταν στεγνό, υπήρχαν πονηρά σημεία με πάγο, όπου τα πληρώματα καλούνταν να είναι προσεκτικά, ώστε να αποφευχθούν τυχόν δυσάρεστες συνέπειες. Παρά τις δυσκολίες ο 37χρονος Βρετανός οδηγός με συνοδηγό τον Ιρλανδό Πωλ Νάγκλ κατάφερε να πετύχει με το DS3 τον δεύτερο χρόνο στην 1η ειδική πίσω από τους Οζιέ/Ινκγρασία με το VW Polo R και κέρδισε την 2η ειδική διαδρομή. Έτσι προηγείται με διαφορά 6.9sec από τον Οζιέ ενώ στην 3η θέση ακολουθούν οι Μίκελσεν/Τζάγκερ 20 sec πίσω από τον Μικ. Μετά το τέλος της ημέρας ο Μικ τόνισε πως "όλα καλά", ενώ ο Οζιέ συμπλήρωσε: "Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ. Ο αγώνας μόλις ξεκίνησε...".
Οι Αθανασούλας/Ζακχαίος στη ράμπα της εκκίνησης μπροστά από το καζίνο του Μόντε Κάρλο.
Οι Αθανασούλας/Ζακχαίος βρίσκονται στην 36η θέση της γενικής κατάταξης και στην 11η της κατηγοράις WRC2 σε σύνολο 88 πληρωμάτων που συνεχίζουν τον αγώνα. Μετά τις δυο πρώτες ειδικές ο Έλληνας πρωταθλητής δήλωσε: «Κάθε αρχή και δύσκολη! Το ζητούμενο για εμάς σήμερα ήταν να ολοκληρώσουμε τις 2 δυσκολότερες ειδικές του αγώνα χωρίς απρόοπτα και το καταφέραμε χωρίς να πάρουμε το παραμικρό ρίσκο. Προσπαθούμε χιλιόμετρο με το χιλιόμετρο να προσαρμοστούμε στις πρωτόγνωρες συνθήκες και να βελτιώσουμε το στήσιμο του αυτοκινήτου! Αύριο είναι μια άλλη μέρα!».
Οι Αθανασούλας Ζακχαίος χτες στην 2η νυχτερινή ειδική διαδρομή.
Μια ακόμη ελληνική συμμετοχή αυτή του Ιορδάνη Σερδερίδη με συνοδηγό τον Φρεντερίκ Μικλότ βρίσκεται στην 52η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Σερδερίδης, έχοντας στο μυαλό του την περσινή άσχημη εμπειρία από τον αγώνα, όπου βγήκε εκτός δρόμου στη νυχτερινή ειδική, απέφυγε τα ρίσκα και βρίσκεται στη 13η θέση της κατηγορίας WRC2. Λίγο έλειψε να βρεθεί πρόωρα εκτός αγώνα, καθώς η Citroen DS3 R5 αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα πριν την 1η ειδική. Μετά το τέλος της μέρας δήλωσε: «Στις νυχτερινές διαδρομές, στοχεύαμε να ακολουθήσουμε ένα σταθερό ρυθμό, ώστε να τερματίσουμε, κάτι που δεν καταφέραμε πέρυσι. Λίγο έλειψε να εγκαταλείψουμε την προσπάθειά μας, καθώς πηγαίνοντας στην πρώτη διαδρομή, έσπασε το πίσω διαφορικό της Citroen. Επιλέξαμε να κινηθούμε επιφυλακτικά, ώστε να φτάσουμε έως το σέρβις και να επιδιορθώσουμε το πρόβλημα. Στην πρώτη ειδική χρησιμοποιήσαμε τα πολύ μαλακά ελαστικά που είχαμε στη διάθεσή μας, ενώ στη δεύτερη η οποία είχε αρκετά σημεία με πάγο, χρησιμοποιήσαμε τις δύο ρεζέρβες ελαστικών με καρφιά που είχαμε μαζί μας χιαστί, επιλογή που απεδείχθη σωστή».
Ο Σερδερίδης αντιμετώπισε πρόβλημα στο πίσω διαφορικό της Citroen.
Η σημερινή δεύτερη μέρα του αγώνα είναι μεγαλύτερη καθώς περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 116.5 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Το Ράλι Μόντε Κάρλο πρώτος αγώνας του WRC για φέτος θα ολοκληρωθεί την Κυριακή.