Τα συγκεκριμένα κιβώτια είναι πιο οικονομικά σε κατανάλωση σε σχέση με τα χειροκίνητα 5 σχέσεων και έχουν μικρότερο κόστος από τα σύγχρονα αυτόματα διπλού συμπλέκτη.
Ως μία εναλλακτική πρόταση τόσο των μηχανικών όσο και των αυτόματων παρουσιάζονται τα αυτοματοποιημένα κιβώτια. Τα ρομποτιζέ – όπως ονομάζονται επίσης – είναι πιο οικονομικά σε κατανάλωση σε σχέση με τα χειροκίνητα 5 σχέσεων και έχουν μικρότερο κόστος από τα σύγχρονα αυτόματα διπλού συμπλέκτη.
Η Opel πιστεύει σε αυτά και επεκτείνει την εμφάνιση του Easytronic 3.0 πέρα από τα αυτοκίνητα πόλης Karl, Adam, Corsa και στο νέο Astra. Το ρομποτιζέ κιβώτιο βασίζεται μεν σε μηχανικό, όμως έχει αυτόματη λειτουργία. Συνδυάζεται με σύστημα start/stop και στην περίπτωση του βενζινοκίνητου Astra 1.0 ecoFLEX συμβάλλει στη μέση κατανάλωση 4,2 lt/100 km (96 g/km).