Έστω και με σημαντική καθυστέρηση, η Ford αποφάσισε να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά τη νέα γενιά του αυτοκινήτου πόλης.
Το προηγούμενο Ka κατασκευαζόταν από τη Fiat στην Πολωνία και δε γνώρισε την εμπορική επιτυχία που ανέμενε η μάρκα με το μπλε οβάλ σήμα. Το νέο μοντέλο ονομάζεται Ka+, πατάει στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων της Ford και έχει μήκος σχεδόν όσο αυτό του Fiesta (3,93 m).
Το Ka+ θα αποτελεί μία επιλογή για όσους θέλουν ένα ευρύχωρο μεν, προσιτό δε αυτοκίνητο πόλης. Αποτελεί αντίπαλο του Opel Karl και με αντίστοιχη τιμή: στη Γερμανία θα κοστίζει από 9.990 ευρώ. Στα θετικά του είναι οι χώροι για πέντε επιβάτες και το πορτμπαγκάζ με όγκο 270 lt. Η εικόνα του εσωτερικού πάντως παραπέμπει στο προηγούμενο Fiesta, κάτι που έγινε προφανώς για να διατηρηθεί χαμηλά το κόστος.
Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανικά μέρη, καθώς η Ford δεν τοποθέτησε κάτω από το καπό του Ka+ τον 1.000άρη EcoBoost αλλά ένα νέο 1.2 Duratec βενζίνης. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 70 και 85 PS, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση είναι 5 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων 114 g. CO2 ανά km. Θα κυκλοφορήσει και έκδοση Eco (με διαφορετική κλιμάκωση του κιβωτίου), με ελαφρώς βελτιωμένη κατανάλωση και ρύπους (4,8 lt/100 km και 110 g/km, αντίστοιχα).
Οι επιδόσεις του Ford Ka+ δε διεκδικούν… βραβείο, καθώς τα 100 km/h έρχονται από στάση σε 15,3 sec (13,3 για το αυτοκίνητο με τους 85 ίππους) και η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 159 km/h (169 km/h).