Ξεπερνάει σε ισχύ κατά 50% τα πρωτότυπα της κατηγορίας LMP1 του θρυλικού αγώνα αντοχής.
Η Chiron, η αντικαταστάτρια της Veyron, βρέθηκε στο σιρκουί ντε λα Σαρτ πριν την έναρξη του «24ωρου μαραθωνίου» και πραγματοποίησε ένα γρήγορο γύρο. Με τον Πρόεδρο της Bugatti, Βόλφγκανγκ Ντουρχάιμερ, να κρατά το τιμόνι, η Chiron έπιασε στις ευθείες ταχύτητα 380 km/h, πολύ μεγαλύτερη από αυτή των αγωνιστικών Porsche, Audi και Toyota!
Μην ξεχνάμε ότι το νέο hypercar της Bugatti έχει περιοριζόμενη τελική ταχύτητα 420 km/h, απόρροια της παρουσίας του 8λιτρου W16 με ισχύ 1.500 PS και ροπή 163,2 kgm από τις 2.000 έως τις 6.000 rpm! Η Chiron θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 κομμάτια, με τη βασική τιμή να είναι… μόλις 2,4 εκατ. ευρώ. Περισσότερα από 200 αυτοκίνητα έχουν ήδη παραγγελθεί, ενώ η πρώτη παράδοση θα γίνει το φθινόπωρο.
Η Bugatti δεν είναι άγνωστη στις 24 Ώρες του Μαν, καθώς έχει κατακτήσει δύο φορές τη νίκη προπολεμικά και συγκεκριμένα το 1937 και το 1939, με τις Type 57G Tank και 57C Tank, αντίστοιχα.