Η Renault μετά το hatch και το station wagon προσθέτει ένα τρίτο αμάξωμα στη νέα γενιά του Megane.
Το τετράθυρο μικρομεσαίο sedan θα αντικαταστήσει στη γκάμα της γαλλικής μάρκας το Fluence, από το οποίο υπερέχει αισθητά στους τομείς της σχεδίασης και του εξοπλισμού. Δυνατό σημείο βέβαια είναι ο μεγάλος χώρος αποσκευών, με όγκο στα 508 lt.
Το Megane sedan βασίζεται στην πλατφόρμα CMF C/D της Renault και θα κατασκευάζεται στην Προύσα της Τουρκίας. Θα λανσαριστεί σε 24 χώρες, κυρίως στην κεντρική και την ανατολική Ευρώπη. Παρότι ανάμεσά τους βρίσκονται η Ιταλία, η Πολωνία, η Τσεχία, η Σλοβενία κ.α. στη λίστα δεν περιλαμβάνεται η Ελλάδα.
Η σχεδίαση του εμπρός και του πίσω μέρους παραπέμπουν ξεκάθαρα στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας Megane, ενώ η προαιρετική γυάλινη οροφή δίνει την αίσθηση της διχρωμίας στο αμάξωμα. Στην καμπίνα των επιβατών ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και η οθόνη τύπου tablet στην κεντρική κονσόλα (8,7’’) στην οποία εμφανίζονται οι λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων R-LINK 2.
Ανάλογα με την αγορά, η γκάμα κινητήρων του Megane sedan - ή Grand Coupe σε ορισμένες χώρες - περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης (τον ατμοσφαιρικό 1.6 με 115 ίππους και τον turbo 1.2 TCe 130 PS) και τρία πετρελαίου (1.5 dCi 90 PS, 1.5 dCi 110 PS, 1.6 dCi 130 PS).