Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Πήρε προβάδισμα τη βαθμολογία καθώς ο Rosberg τερμάτισε 2ος. Μάχη ανάμεσα σε Red Bull και Ferrari με το Ricciardo να διατηρεί την 3η θέση. Ο αγώνας δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική θα ξεχαστεί γρήγορα.
Με αφόρητη ζέστη υποδέχτηκε σήμερα η πίστα του Ουγγαρόρινγκ ομάδες και οδηγούς. Με την θερμοκρασία στον αέρα στους 27 βαθμούς Κελσίου και την θερμοκρασία στο οδόστρωμα στους 52 βαθμούς Κελσίου η κατάσταση για τα ελαστικά ήταν κρίσιμη. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα ενώ ο Raikkonen που ήταν 14ος επέλεξε να εκκινήσει με την μαλακή.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Lewis Hamilton να εκκινεί καλύτερα και να στρίβει πρώτος. Ο Ricciardo προσπάθησε από την εξωτερική στην δεξιά κατηφορική στροφή με την αρνητική κλίση. Προς ώρας φάνηκε ότι θα διατηρήσει τη 2η θέση όμως ο Rosberg τον πέρασε εύκολα και ρίχτηκε στο κυνήγι του Hamilton. Πίσω από τις Mercedes ακολουθούσαν οι Red Bull και ο Vettel και γύρο με το γύρο ο αγώνας άρχισε να βρίσκει ρυθμό και οι διαφορές να ομαλοποιούνται. Ο Button αντιμετώπισε προβλήματα με τη McLaren στα φρένα αλλά και την πίεση του υδραυλικού κυκλώματος. Οι συνομιλίες του με τους μηχανικούς της ομάδας, θεωρήθηκαν υπέρβαση κανονισμών από τους αγωνοδίκες (σ.σ: απαγορεύεται να γίνονται υποδείξεις στον οδηγό που βοηθούν στην απόδοση) και έτσι επιβλήθηκε ποινή διέλευσης στο Βρετανό οδηγό.
Ο Hamilton μπροστά με επαναλαμβανόμενους ταχύτερους γύρους προσπαθούσε να διευρύνει τη διαφορά του από το Rosberg.
Πιτ στοπ για το Vettel στον 15ο γύρο. Έβγαλε την πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα της Pirelli.
Ο Vettel ήταν ο πρώτος από τους οδηγούς που βρίσκονταν στην κορυφή της κούρσας που μπήκε στα πιτ στον 15ο γύρο. Έβαλε τη μαλακή γόμα και επέστρεψε στην πίστα. Ο Ricciardo έκανε το ίδιο στον επόμενο γύρο. Στον επόμενο γύρο το ίδιο έκαναν πρώτα ο Hamilton και μετά ο Rosberg. Όλοι τους έβαλαν τη μαλακή γόμα. Δεν υπήρξε καμία μεταβολή στην κατάταξη. Ο Verstappen που άργησε 2 γύρους σε σχέση με το Vettel βρέθηκε πίσω του παρά το γλίστρημα του Γερμανού στην στροφή 11.
Προσπάθεια του Verstappen να περάσει το Raikkonen από την εξωτερική, χωρίς επιτυχία.
O Verstappen ήταν και πίσω από το Raikkonen που δεν είχε αλλάξει ακόμη ελαστικά καθώς εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Ο νεαρός οδηγός της Red Bull προσπαθούσε απεγνωσμένα να περάσει το Φινλανδό αλλά αυτό δεν ήταν εύκολο.
Με τη μαλακή γόμα οι οδηγοί θα έπρεπε να συμπληρώσουν 25 γύρους και αυτό δεν ήταν εύκολο. Ο Ricciardo μάζευε τη διαφορά από τις Mercedes και ο Rosberg μείωνε αντίστοιχα από το Hamilton. Ήταν σαφές πως ο πρωταθλητής και πρωτοπόρος της κούρσας δεν είχε ιδανικό ρυθμό με τη μαλακή γόμα. Γύρο με το γύρο ο Βρετανός άρχισε να βρίσκει το πάτημα του και οι διαφορές να σταθεροποιούνται. Από τα πιτ της Mercedes τον προέτρεψαν να κινηθεί ταχύτερα. Ο Raikkonen μπήκε τελικά στα πιτ στον 31ο γύρο και βγαίνοντας βρέθηκε πίσω από τον Alonso στην 7η θέση. Η στρατηγική της Ferrari φάνηκε να δουλεύει σ’ αυτό το σημείο για το Φινλανδό άσσο. Ο Raikkonen έβαλε την πολύ μαλακή γόμα και αμέσως άρχισε να κινείται πολύ γρήγορα. Πέρασε αμέσως τον Alonso και ρίχτηκε στην προσπάθεια να μειώσει τη διαφορά από το Verstappen. Ο επόμενος γύρος του με 1:24.2 ήταν 1.6sec πιο γρήγορος από τον Hamilton. H διαφορά του από το Verstappen στα 17.5 sec ενώ βρισκόμασταν στο μέσο του αγώνα έδειχνε δύσκολο να καλυφθεί αλλά ο Φινλανδός που εκκίνησε από την 14η θέση έδειχνε σ’ αυτό σημείο να έχει εξασφαλίσει την 6η.
Ο πρώτος που μπήκε για 2η φορά στα πιτ στον 34ο γύρο ήταν ο Ricciardo. Δεδομένο ότι υπολείπονταν ένας γύρος για το μέσο του αγώνα δημιουργήθηκαν ερωτηματικά για το αν ο Αυστραλός θα έκανε τελικά 3 πιτ στοπ. Χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα για 18 γύρους και σίγουρα δε φάνταζε λογικό να προσπαθήσει να πάει με το δεύτερο σετ για 36! Τελικά όμως το κατάφερε κρατώντας την 3η θέση παρά την επίθεση του Vettel στο φινάλε.
Ο Rosberg ακολουθεί κατά πόδας το Hamilton.
Ο Vettel μπήκε στα πιτ για 2η φορά στον 46ο γύρο. Έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα και ήταν σαφές πως θα πήγαινε μ’ αυτή ως το τέλος. Το παράδειγμά του ακολούθησαν στους δυο επόμενους γύρους και οι δυο Mercedes χωρίς ν’ αλλάξει κάτι στην κατάταξη. Στον 51ο γύρο μπήκε για 2η φορά και ο Raikkonen έβγαλε την πολύ μαλακή γόμα με την οποία συμπλήρωσε 21 γύρους και έβαλε ένα ίδιο φρέσκο σετ. Αμέσως άρχισε την επίθεση προς το Verstappen έχοντας πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Στον πρώτο κιόλας γύρο μάζεψε 2 από τα 7 δευτερόλεπτα που τους χώριζαν. Πολύ σύντομα έφτασε πίσω από το νεαρό οδηγό της Red Bull προσπάθησε να περάσει στην είσοδο της 2ης στροφής αλλά χτύπησε και έσπασε μέρος της εμπρός αεροτομής πάνω στο μονοθέσιο του Verstappen. Ο Raikkonen άλλαξε δυο φορές γραμμή στην προσπάθειά του να περάσει. Συνέχισε έχοντας έντονους κραδασμούς στην ευθεία καθώς έλειπε μέρος του κάθετου πλαϊνού της αεροτομής μπροστά αριστερά όπως κοιτάει ο οδηγός. Ο Φινλανδός διαμαρτυρήθηκε ότι ο Verstappen άλλαξε δυο φορές γραμμή αλλά το replay δεν τον δικαιώνει.
Δεν ήταν όμως μόνο οι Verstappen – Raikkonen που είχαν μάχη για την 5η θέση. Μπροστά τους ο Vettel πλησίαζε γοργά τη Red Bull του Ricciardo ο οποίος προσπαθούσε να ολοκληρώσει τον αγώνα μ’ ένα πολύ ταλαιπωρημένο σετ μαλακής γόμας που είχε από το μέσον. Το πέσιμο της καρό σημαίας έδωσε τέλος σ’ έναν αρκετά βαρετό αγώνα που δεν είχε ιδιαίτερες μεταβολές στην κατάταξη. Η στρατηγική της Red Bull έριξε το Verstappen πίσω από το Vettel, ο Raikkonen εκμεταλλεύτηκε την ανωτερότητα της Ferrari για να φτάσει στην 6η θέση και μέχρι εκεί.
Ο Hamilton πανηγύρισε την 5η του φετινή νίκη σε 11 αγώνες την 5η του νίκη στο Ουγγαρόρινγκ και για πρώτη φορά φέτος πήρε κεφάλι στη βαθμολογία. Πλέον προηγείται με 6 βαθμούς από το Nico Rosberg ενώ απομένουν ακόμη 250 βαθμοί να μοιραστούν σε 10 αγώνες. Αρχής γενομένης από την ερχόμενη Κυριακή 31/7 και το Γερμανικό GP. Για τις Mercedes ήταν η πρώτη τους νίκη στην υβριδική εποχή της F1 στην Ουγγαρία. Ο Hamilton είχε κερδίσει εδώ τελευταία φορά για λογαριασμό της Γερμανικής ομάδας το 2013. Οι Hamilton, Rosberg, Ricciardo που ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών ήταν εμφανώς καταβεβλημένοι από τη ζέστη. Στη βαθμολογία των κατασκευαστών Ferrari και Red Bull έχουν πλέον την ελάχιστη δυνατή διαφορά και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί στη συνέχεια η μάχη για τη 2η θέση στο πρωτάθλημα.
Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν: