Το Ρίο φιλοξενεί τους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016 και τα βλέμματα όλης της ανθρωπότητας είναι στραμμένα στη μεγαλούπολη της Βραζιλίας.
Ως χορηγός της διοργάνωσης, η Nissan χρησιμοποιεί τη δημοσιότητα γύρω από το κορυφαίο αθλητικό ραντεβού για να παρουσιάσει την τεχνολογία που έχει αναπτύξει. Πρεμιέρα στο Ρίο κάνει η εξελιγμένη έκδοση του πρωτότυπου BladeGlider. Βασίζεται μεν στο concept του 2013, δεν είναι όμως ένα εκθεσιακό μοντέλο αλλά λειτουργεί κανονικά και θα μεταφέρει VIP και δημοσιογράφους. Το φουτουριστικό όχημα διαθέτει εσωτερικό τριών θέσεων, με τον οδηγό στο κέντρο, μπροστά από τους δύο επιβάτες.
«Οι λάτρεις της οδήγησης θα πρέπει να αναμένουν με ενδιαφέρον το μέλλον όπου δεν θα εκπέμπονται ρύποι. Το BladeGlider αποτελεί το τέλειο παράδειγμα», δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της Nissan, Κάρλος Γκον.
Κύριο σχεδιαστικό γνώρισμα του BladeGlider είναι το στενό εμπρός μέρος και το φαρδύ πίσω, με στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης και της σταθερότητας στο δρόμο. Οι δύο πόρτες έχουν μεντεσέδες πίσω και ανοίγουν προς τα πάνω, αποκαλύπτοντας εντυπωσιακά την καμπίνα των επιβατών. Το πάνω μέρος είναι ανοικτό, όμως η δομή του αμαξώματος προσφέρει προστασία σε περίπτωση ανατροπής. «Η απόλαυση ενός ανοικτού αγωνιστικού μοντέλου συνδυάζεται με την ασφάλεια ενός coupe», αναφέρεται στο δελτίο Τύπου.
Το ηλεκτρικό σύστημα του μήκους 4,3 m. και βάρους 1.300 kg πρωτότυπου της Nissan προέρχεται από τη Williams Advanced Engineering. Δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα για κάθε έναν από τους πίσω τροχούς) προσφέρουν έκαστο ισχύ 177 ίππων, ενώ η συνδυαστική ανέρχεται σε 272 ίππους. Η επιτάχυνση είναι ανάλογη ενός σπορ αυτοκινήτου (0-100 km/h σε λιγότερο από 5 sec) και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 190 km/h. Η τεχνολογία torque vectoring «φρενάρει» τον εσωτερικό τροχό και στέλνει περισσότερη ροπή στον εξωτερικό για να περιοριστεί το φαινόμενο της υποστροφής.