Το Αφάλτερμπαχ, βορειοανατολικά της Στουτγάρδης είναι η έδρα της AMG, του επίσημου βελτιωτικού οίκου της Mercedes-Benz.
Εκεί σχεδιάζονται και κατασκευάζονται τα σπορ μοντέλα της γερμανικής μάρκας, τα οποία γνωρίζουν μεγάλη εμπορική επιτυχία τα τελευταία χρόνια. Τόση που τα στελέχη της αποφάσισαν να λανσάρουν όλο και περισσότερες εκδόσεις.
Μετά τη Σειρά 63 η Mercedes-AMG άρχισε να κυκλοφορεί πιο «ήπιες» εκδόσεις, στις οποίες δίνει τον αριθμό 43. Με μικρότερου κυβισμού και ισχύος κινητήρες, πιο… προσγειωμένο στήσιμο και βέβαια χαμηλότερη τιμή. Τελευταίο μοντέλο αυτής της οικογένειας είναι η GLC 43 4MATIC Coupe, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στα τέλη Σεπτεμβρίου στο Παρίσι και θα βρίσκεται στις εκθέσεις της Mercedes στα τέλη του έτους.
Όπως και σε άλλα μοντέλα της Σειράς 43, κινητήρας είναι ο V6 twin-turbo χωρητικότητας 2.996 cc, με 367 ίππους και 53 kgm ροπής. Συνδυάζεται με το αυτόματο 9 σχέσεων, 9G-TRONIC, το οποίο έχει προγράμματα λειτουργίας για σπορ οδήγηση (Sport, Sport Plus και Manual). Το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC κατανέμει τη ροπή σε αναλογία 31/69 μπρος-πίσω. Το μεσαίο σπορ SUV με το coupe προφίλ χρειάζεται 4,9 sec για το 0-100 και φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 250 km/h (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη).
Η αερανάρτηση AIR BODY CONTROL έχει ρυθμιστεί με έμφαση στη σπορ συμπεριφορά στις στροφές και τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις θέσεις Comfort, Sport και Sport Plus, για να ρυθμίσει ανάλογα τη σκληρότητα της ανάρτησης. Με το πάτημα ενός κουμπιού αυξάνεται η απόσταση από το έδαφος, ώστε η GLC 43 4MATIC Coupe να περάσει από δύσκολα σημεία.