Τελευταία όμως πραγματοποιεί μία στροφή με βασικό πρωταγωνιστή το Toyota GT86 ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του High Octane θα δούμε και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης σε συνεργασία με τον οίκο Gazoo Racing.
Η μεγάλη επιστροφή όμως στις ειδικές του WRC φαίνεται ότι ψήνεται καθώς το αγωνιστικό ευρωπαϊκό τμήμα Toyota Motorsport GmbH στην Κολωνία ετοίμασε το αγωνιστικό Yaris προδιαγραφών R1. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι κάτω από το καπό υπάρχει ένας αγωνιστικός κινητήρας που σύμφωνα με πηγές από το τμήμα μπορεί να εξελιχτεί σε έναν κινητήρα προδιαγραφών WRC (υπερτροφοδοτούμενος 1.6lt).
Αν οι φήμες επιβεβαιωθούν τότε θα πρέπει να περιμένουμε το Yaris να είναι το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση καθώς είναι απέναντι στον ανταγωνισμό (Fiesta, DS3, Polo) από πλευράς διαστάσεων αλλά και από πλευράς λανσαρίσματος (Marketing).
Δεν ξέρουμε αν η Toyota θα λάβει την απόφαση για την μεγάλη επιστροφή στο WRC αν και πολύ το ευχόμαστε καθώς μετά τις Citroen, Ford, Mini και VW θα έχουμε και 5ο κατασκευαστή. Το σίγουρο όμως είναι ότι στην Toyota το κομμάτι του Motorsport το λαμβάνουν σοβαρά υπ’ όψιν καθώς δύο αγωνιστικά GT86 θα συμμετάσχουν στις 24 ώρες του Nurburgring στα μέσα Μαΐου. Επίσης ετοιμάστηκε και αγωνιστικό για ράλι GT86 το οποίο θα λάβει μέρος σε πρωταθλήματα ράλι σε χώρες της Άπω Ανατολής.