Auto Moto

GP Μαλαισίας: Διακοπή στα ελεύθερα λόγω φωτιάς!

GP Μαλαισίας: Διακοπή στα ελεύθερα λόγω φωτιάς!

Το ξεκίνημα των σημερινών ελεύθερων δοκιμών στο GP της Μαλαισίας έκρυβε μια δυσάρεστη έκπληξη για τους ανθρώπους της Renault.

O Κέβιν Μάγκνουσεν είδε το μονοθέσιό του στις φλόγες την ώρα που επέστρεφε στα πιτ μετά το δεύτερο αναγνωριστικό γύρο. Ο Δανός οδηγός είχε όπως οι περισσότεροι βγει στην πίστα με το ξεκίνημα της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών για να κάνει μερικά χιλιόμετρα ώστε να πάρουν δεδομένα απ’ όλους τους αισθητήρες οι μηχανικοί του για να σετάρουν στη συνέχεια το μονοθέσιο. Δεν είχαν περάσει παρά μόνο επτά λεπτά από την έναρξη της διαδικασίας όταν ο Μάγκνουσεν επέστρεψε στα πιτ.

Η Renault τυλίχθηκε στις φλόγες, ο οδηγός ευτυχώς απομακρύνθηκε αστραπιαία και εις μάτην για αρκετή ώρα οι μηχανικοί προσπαθούσαν με τους πυροσβεστήρες να σβήσουν το μονοθέσιο. Τελικά τους πήρε 15 λεπτά για να τα καταφέρουν Η αναστάτωση στα πιτ υποχρέωσε τον αλυτάρχη της FIA, Τσάρλι Ουίτινγκ να διακόψει το FP1 με κόκκινη σημαία. Χάθηκαν έτσι 20 λεπτά. Οι μηχανικοί της Renault κάνουν λόγω για διαρροή καυσίμου. Ο τεχνικός διευθυντής της Renault Νικ Τσέστερ τόνισε: "Το τεπόζιτο ήταν γεμάτο. Υπήρξε κάποιο πρόβλημα πίεσης γιατί η διαρροή προήρθε από ένα σημείο "αναπνοής".

Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο τη στιγμή της φωτιάς...



Στη συνέχεια οι υπόλοιποι οδηγοί συνέχισαν τις προσπάθειές τους με τον Νίκο Ρόσμπεργκ
να είναι ταχύτερος όλων. Ο Γερμανός οδηγός που έχει κερδίσει στα τελευταία 3 GP πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του με την μαλακή γόμα. Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας της: Σκληρή, μέση, μαλακή. Οι Ferrari βρέθηκαν πίσω από τις Mercedes καθώς χρησιμοποίησαν επίσης τη μαλακή γόμα τη στιγμή που οι Red Bull αξιολόγησαν τη μέση γόμα. Ο Φέτελ διαμαρτύρονταν για κραδασμούς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

Image

Συνολικά οι χρόνοι από το FP1 ήταν:

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος .

Διαφορά .

Γύροι

1

Nico Rosberg

Mercedes

1m35.227s

-

25

2

Lewis Hamilton

Mercedes

1m35.721s

0.494s

25

3

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m36.315s

1.088s

16

4

Sebastian Vettel

Ferrari

1m36.331s

1.104s

18

5

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m36.510s

1.283s

18

6

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m36.753s

1.526s

27

7

Max Verstappen

Red Bull/Renault

1m36.973s

1.746s

26

8

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m37.513s

2.286s

26

9

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m37.601s

2.374s

27

10

Jenson Button

McLaren/Honda

1m37.613s

2.386s

20

11

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Ferrari

1m37.847s

2.620s

29

12

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m37.861s

2.634s

17

13

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m37.886s

2.659s

22

14

Esteban Gutierrez

Haas/Ferrari

1m37.921s

2.694s

20

15

Carlos Sainz

Toro Rosso/Ferrari

1m38.055s

2.828s

25

16

Felipe Nasr

Sauber/Ferrari

1m38.184s

2.957s

18

17

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m38.313s

3.086s

20

18

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m38.339s

3.112s

24

19

Jolyon Palmer

Renault

1m39.148s

3.921s

23

20

Esteban Ocon

Manor/Mercedes

1m40.036s

4.809s

28

21

Pascal Wehrlein

Manor/Mercedes

1m40.627s

5.400s

26

22

Kevin Magnussen

Renault

-

-

2

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών τα πράγματα εξελίχθηκαν πιο ομαλά. Οι μηχανικοί της Renault έδωσαν αγώνα δρόμου για να επισκευάσουν το μονοθέσιο του Μάγκνουσεν ο οποίος συμμετείχε κανονικά στο FP2.

Οι περισσότεροι οδηγοί επικεντρώθηκαν στο σετάρισμα για τον αγώνα
συμπληρώνοντας αρκετούς γύρους σε κάθε εμφάνισή τους στην πίστα. Έπεσε αρκετή γκρίνια για την φθορά του εμπρός αριστερά ελαστικού. Λόγω της χάραξης της πίστας το συγκεκριμένο ελαστικό πιέζεται πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι οδηγοί χρησιμοποίησαν την μαλακή γόμα με το κίτρινο σιρίτι. Η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε στους 56 βαθμούς Κελσίου, ενώ το νέο οδόστρωμα γλιστρούσε αρκετά. Όσο όμως στρώνεται με γόμα η αγωνιστική γραμμή η κατάσταση βελτιώνεται.

Image

Μπλοκάρισμα από το Ράικονεν που αντιμετώπισε πρόβλημα στην κατανομή της πέδησης.

Ταχύτερος όλων ήταν ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes.
Πίσω του οι Ρόσμπεργκ, Φέτελ, Ράικονεν είχαν τις αναμενόμενες μεταξύ των διαφορές. Οι Red Bull δείχνουν να χάνουν λίγο έδαφος στη συγκεκριμένη πίστα λόγω της υστέρησης σε δύναμη της υβριδικής μηχανής της Renault. Στη McLaren δείχνουν να πατούν καλύτερα τόσο ο Αλόνσο όσο και ο Μπάτον χάρη στην νέα αναβάθμιση της υβριδικής μηχανής της Honda. Αυτή τη φορά οι Ιάπωνες επικεντρώθηκαν στο θερμικό κινητήρα (1.6lt, turbo V6). Έχουν αποφασίσει όμως να μη χρησιμοποιήσουν την αναβαθμισμένη έκδοση αύριο και μεθαύριο.



Συνολικά οι χρόνοι στο FP2 διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος .

Διαφορά .

Γύροι

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m34.944s

-

35

2

Nico Rosberg

Mercedes

1m35.177s

0.233s

36

3

Sebastian Vettel

Ferrari

1m35.605s

0.661s

37

4

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m35.842s

0.898s

31

5

Max Verstappen

Red Bull/Renault

1m36.037s

1.093s

29

6

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m36.284s

1.340s

33

7

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m36.296s

1.352s

27

8

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m36.337s

1.393s

30

9

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m36.390s

1.446s

37

10

Jenson Button

McLaren/Honda

1m36.715s

1.771s

22

11

Carlos Sainz

Toro Rosso/Ferrari

1m36.836s

1.892s

30

12

Jolyon Palmer

Renault

1m36.940s

1.996s

36

13

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m37.016s

2.072s

37

14

Esteban Gutierrez

Haas/Ferrari

1m37.048s

2.104s

28

15

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m37.110s

2.166s

19

16

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Ferrari

1m37.297s

2.353s

29

17

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m37.449s

2.505s

28

18

Felipe Nasr

Sauber/Ferrari

1m37.547s

2.603s

26

19

Kevin Magnussen

Renault

1m37.664s

2.720s

19

20

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m37.789s

2.845s

25

21

Pascal Wehrlein

Manor/Mercedes

1m37.878s

2.934s

34

22

Esteban Ocon

Manor/Mercedes

1m37.990s

3.046s

36

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις