Η τεχνολογία «εκδημοκρατίζεται» σιγά-σιγά στην αυτοκίνηση, κάτι που σημαίνει ότι ολοένα και μικρότερα ή φθηνότερα μοντέλα αποκτούν εξοπλισμό που μέχρι σήμερα βλέπαμε μόνο στα πολυτελή και μεγάλα αυτοκίνητα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το νέο Ignis, το baby SUV της Suzuki με μήκος μόλις 3,7 m. Οι Ιάπωνες το εξοπλίζουν με το σύστημα Dual Camera Brake Support (DCBS), το οποίο αναγνωρίζει πιθανούς κινδύνους μέσα στην πόλη ή δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Δύο κάμερες, τοποθετημένες μέσα από το παρμπρίζ, σκανάρουν το δρόμο για άλλα οχήματα ή πεζούς και ειδοποιούν τον οδηγό να αντιδράσει άμεσα.
Δείτε στο ακόλουθο γράφημα τα τέσσερα στάδια λειτουργίας του DCBS.
Αρχικά μόλις διαπιστωθεί πιθανότητα σύγκρουσης, το σύστημα ειδοποιεί οπτικά και ηχητικά τον οδηγό.
Στη συνέχεια - αν ο κίνδυνος αυξάνεται - το αυτοκίνητο φρενάρει ελαφρά, παράλληλα με το οπτικό και ηχητικό σήμα.
Στο τρίτο στάδιο, εφόσον ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του φρένου, η δύναμη πέδησης αυξάνεται αυτόματα.
Στο τελικό στάδιο, όταν το σύστημα ανιχνεύσει ότι είναι άμεσος ο κίνδυνος σύγκρουσης, τότε ενεργοποιείται η αυτόνομη πέδηση σε πλήρη ισχύ. Στόχος να αποτραπεί η σύγκρουση ή να περιοριστούν οι συνέπειές της. Αφού δείτε το επεξηγηματικό video, κάντε
ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες για τους κινητήρες και την τετρακίνηση του Ignis.
{https://youtu.be/-IhQjwy0PdI}