Ο Βρετανός εκκινεί από την 1η θέση έχοντας δίπλα του την άλλη Mercedes του Νίκο Ρόσμπεργκ. Πίσω τους οι Red Bull. Η μάχη του τίτλου έχει ανάψει για τα καλά ανάμεσα στους οδηγούς της Mercedes.
Η πίστα Hermanos Rodriquez υποδέχτηκε ομάδες και οδηγούς μ' έναν ολόλαμπρο ήλιο. Το οδόστρωμα από το FP3 ακόμη πρόσφερε καλύτερο κράτημα και αυτό φάνηκε απ' ότι αρκετοί οδηγοί κατέβηκαν από το 1:20. Υπήρχε όμως και αρκετή κίνηση, καθότι ο γύρος είναι σχετικά μικρός (4.3km) με αποτέλεσμα να επηρεαστεί η προσπάθεια αρκετών οδηγών. Ανάμεσά τους ο Χάμιλτον αλλά και οι δυο Ferrari. Ταχύτερος όλων στο FP3 ήταν ο Μαξ Φερστάπεν (1:19.137) με τη Red Bull ενώ στο ίδιο δέκατο πίσω του βρέθηκε ο Χάμιλτον. Ρικιάρντο, Ρόσμπεργκ, Μπότας, Φέτελ, Ράικονεν, Μάσα συμπλήρωσαν την 8αδα όλοι κάτω από το 1:20.
Το ξεκίνημα του Q1 βρήκε αρκετούς οδηγούς να προβληματίζονται για το αν θα χρησιμοποιήσουν κατευθείαν την πολύ μαλακή γόμα ή υπάρχει περιθώριο για προσπάθεια με τη μαλακή γόμα της Pirelli. Αξιοσημείωτη ήταν και η διακύμανση της θερμοκρασίας, με 18 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και 50 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα. Θυμίζουμε πως η πίστα του Μεξικό βρίσκεται στα 2200 μέτρα υψόμετρο. Τελικά όλοι οι οδηγοί πλην του Μάγκνουσεν που έβαλε τη μέση γόμα για δυο γύρους επιχείρησαν κατευθείαν με την πολύ μαλακή γόμα. Στην πρώτη προσπάθεια ταχύτερος όλων ήταν ο Ράικονεν με τη Ferrari, είναι αλήθεια πως είχαμε καιρό να δούμε το Φινλανδό στην κορυφή των χρόνων. Τελικά ο μόνος που κατάφερε να κινηθεί ένα δέκατο ταχύτερα ήταν ο Χάμιλτον. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Haas των Γκροζάν και Γκουτιέρεζ, η Manor του Οκόν, η Sauber του Νάσρ, η Toro Rosso του Κβίατ που είχε πρόβλημα με την υβριδική μηχανή της Ferrari και η Renault του Πάλμερ που δε συμμετείχε καθόλου αφού οι μηχανικοί βρήκαν μια ρωγμή στο σασί του μονοθεσίου.
O Ράικονεν στην 1η του προσπάθεια στο Q1 πέτυχε ταχύτερο χρόνο απ' όλους. Ο Χάμιλτον χρειάστηκε 2η προσπάθεια για να τον περάσει και ήταν ο μόνος.
Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε αρκετούς οδηγούς να επιχειρούν με τη μαλακή γόμα. Ο λόγος είναι πως όσοι προκριθούν στο Q3 δηλαδή μπουν στην 10αδα εκκινούν τον αγώνα με το σετ ελαστικών που πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q2. Όσον αφορά λοιπόν στην στρατηγική αγώνα η εκκίνηση με τη μαλακή γόμα πιθανόν δίνει περισσότερες εναλλακτικές στρατηγικής και επίσης την πραγματοποίηση ενός πιτ στοπ λιγότερου. Με τη μαλακή γόμα δοκίμασαν οι δυο Mercedes, οι δυο Ferrari,οι δυο Force India και οι δυο Williams. O πρώτος που κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1:19 ήταν ο Φερστάπεν με τη Red Bull (1:18.972). Ο νεαρός Ολλανδός ήταν ταχύτερος όλων στο Q2 αλλά πέτυχε το χρόνο του με την πολύ μαλακή γόμα. Οι πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα στους οδηγούς ήταν ενδεικτικές ότι δεν υπήρχε κανένα περιθώριο λάθους.
Τελικά μόνο οι Χάμιλτον, Φέτελ Ρόσμπεργκ διατήρησαν το χρόνο τους με τη μαλακή γόμα της Pirelli. Όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί επιχείρησαν με τη πολύ μαλακή γόμα. Ο Ράικονεν όμως εγκατέλειψε την προσπάθεια αυτή, οπότε τόσο οι Ferrari όσο και οι Mercedes θα εκκινήσουν με τη μαλακή γόμα αύριο σε αντίθεση με τις Red Bull που θα εκκινήσουν με τη πολύ μαλακή. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι McLaren των Αλόνσο, Μπάτον, η Renault του Μάγκνουσεν, η Sauber του Έρικσον και η Manor του Βερλάιν. Προς απογοήτευση των θεατών αποκλείστηκε από τη συνέχεια και ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη Force India. Στις κερκίδες οι Μεξικάνοι φώναζαν "Checo, Checo" υποστηρίζοντας τον συμπατριώτη τους.
Η πρώτη προσπάθεια στο Q3 έγινε απ' όλους φυσικά με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα. Ο Χάμιλτον κατάφερε να σταματήσει το χρονόμετρο στο 1:18.7 και όλα έδειχναν πως δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να τον πιέσει. Αντίθετα ο Ρόσμπεργκ ήταν 4ος πίσω από τις Red Bull. Ενδεικτικό του πως αισθάνονταν ο Βρετανός πρωταθλητής ήταν ότι ξεκίνησε πρώτος την τελική του προσπάθεια. Από τη Mercedes τον συμβούλεψαν να κάνει δυο γύρους πριν το γρήγορο για να ζεστάνει καλύτερα τα ελαστικά του. Τελικά μόνο ο Ρόσμπεργκ κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στη δεύτερη προσπάθεια προσπερνώντας τις Red Bull. Εκπληκτική προσπάθεια επίσης από το Χούλκενμπεργκ που κατετάγη 5ος μπροστά από τις Ferrari.
Συνολικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
Ο αγώνας θα μεταδοθεί στις 21:00 Ελλάδος απευθείας από ΕΡΤ, ΟΤΕ. Θυμίζουμε ότι η διαφορά ανάμεσα σε Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον είναι στους 26 βαθμούς ενώ απομένουν 75 βαθμοί να μοιραστούν. Ο Γερμανός οδηγός της Mercedes αρκείται σε δυο δεύτερες και μια τρίτη θέση για να πάρει τον τίτλο αδιαφορώντας για το αν ο Χάμιλτον θα κερδίσει και στους τρεις αγώνες που απομένουν.