Στο εργοστάσιο της Ουτζίνα δίπλα στη Χιροσίμα, όπου κατασκευάζεται επίσης το MX-5, άρχισε η παραγωγή του νέου CX-5.
Το μεσαίο SUV της Mazda θα πωλείται από το Φεβρουάριο στην Ιαπωνία, ενώ θα ακολουθήσουν η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη. Δυστυχώς δεν θα το δούμε άμεσα στην Ελλάδα, καθώς δεν υπάρχει κάποιο νεότερο για την ίδρυση εισαγωγικής εταιρείας στη χώρα μας. Το CX-5 έχει μήκος 4,55 m. και τίθεται αντιμέτωπο με SUV όπως το Volkswagen Tiguan. Σχεδιαστικά, σηματοδοτεί το πέρασμα στη νέα εποχή της φιλοσοφίας KODO, που έχει υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια η Mazda. Δ
ιαθέσιμα είναι δύο σύνολα βενζίνης και ένα diesel, όλα τεχνολογίας SKYACTIV. Πρόκειται για τους SKYACTIV-G 2.0, SKYACTIV-G 2.5 και SKYACTIV-D 2.2 diesel, αντίστοιχα.
Ο εξοπλισμός με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνει το G-Vectoring Control, το οποίο κατανέμει τη ροπή σε κάθε τροχό ανάλογα με την κατεύθυνση που δίνει ο οδηγός μέσω του τιμονιού. Έτσι αυξάνονται τα όρια πρόσφυσης και το αυτοκίνητο αντιδρά πιο γρήγορα στις εντολές του οδηγού, στις στροφές, σε απότομους ελιγμούς, σε γλιστερό έδαφος (βροχή ή χιόνι). Αποτελούν μειονέκτημα για το CX-5 οι μεγάλοι σε κυβισμό κινητήρες;
Διαβάστε σχετικά ΕΔΩ.