Πως λειτουργεί το πιο δυναμικό σύστημα τετρακίνησης;
Eδώ και 60 χρόνια η Subaru χρησιμοποιεί το σύστημα τετρακίνησης (SymmetricalAll-WheelDrive), το οποίο υπόσχεται υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε κάθε τερέν. Το Symmetrical AWD κατανέμει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με τις πληροφορίες που παίρνει από το κεντρικό διαφορικό και το Σύστημα VDC (Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος).
To κεντρικό διαφορικό φροντίζει μέσω ενός συνεκτικού συστήματος λειτουργίας για τη σωστή κατανομή ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα κίνησης, ενώ το σύστημα VDC με ηλεκτρονικούς αισθητήρες λαμβάνει υπόψη όλες τις παραμέτρους, ώστε, σε συνδυασμό με το κεντρικό διαφορικό, να κατανείμει τη ροπή στον τροχό που χρειάζεται.
Στη δοκιμασία της μεταλλικής ράμπας με νερό (μπορείτε να δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο) όπου ανεβαίνει το Forester, συμβαίνει ακριβώς αυτό: όταν, σε συνθήκες ελάχιστης έως καθόλου πρόσφυσης, κάποιος τροχός ανακτήσει έστω και στιγμιαία πρόσφυση, το VDC δίνει εντολή κίνησης με όση ακριβώς ροπή χρειάζεται, σε εκείνο τον συγκεκριμένο τροχό.
Μόλις βρει και ο επόμενος τροχός λίγη πρόσφυση, η εντολή θα μεταφερθεί και σε αυτόν, δίνοντας το ποσοστό ισχύος που είναι απαραίτητο. Το VDC αντισταθμίζει με τον ίδιο τρόπο την ενδεχόμενη πρόσφυση και στους 4 τροχούς.
{https://youtu.be/mryGnENTsoI}