Η Audi έχει δημιουργήσει εδώ και χρόνια μια παράδοση με τα διαφημιστικά της σποτ, που ξεχωρίζουν με τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους, κάτι που ισχύει, ίσως και στο μέγιστο βαθμό, με το φετινό εορταστικό.
Για το οποίο χρησιμοποίησαν δάνεια από τη διάσημη ταινία Toy Story και την τεχνική του animation.
Το φιλμάκι των τριών λεπτών δείχνει μία πολύ όμορφη χριστουγεννιάτικη «περιπέτεια» μιας κούκλας και ενός R8, ενώ εκτός από το τέλειο αισθητικό αποτέλεσμα υπάρχει και ένα μήνυμα για την ισότητα των φύλων και την ανάγκη να «αλλάξουμε το παιχνίδι» των στερεοτύπων.