Ναι! Πρόκειται για το πιο πολυσυζητημένο αυτοκίνητο των τελευταίων μηνών. Η Nissan πραγματοποιεί την πρώτη δημοσιογραφική παρουσίαση στο Ντουμπρόβνικ και το newsauto.gr βρίσκεται εκεί και σας μεταφέρει τις πρώτες εντυπώσεις.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΤΟΥΜΠΡΟΒΝΙΚ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ
Επι τη εμφανίσει, δε χρειάζεται να πούμε πολλά. Όπως λέει και ο λαός μας, περι ορέξεως… κολοκυθόπιτα και το Nissan Micra ανοίγει τις… ορέξεις και τρομάζει τον ανταγωνισμό. Κι αυτό γιατί πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται στο 35% της Ελληνικής αγοράς (λόγω κατηγορίας), το οποίο κατά γενική ομολογία είναι ιδιαίτερα θελκτικό. Με απλά λόγια τα… σπάει με τους Ιάπωνες της… Γαλλίας να έχουν έμπνευση. Μεγάλη έμπνευση: ένα μυώδες αμάξωμα που το εμπρόσθιο τμήμα ερεθίζει και το οπίσθιο σου κάνει το… κρύο ντους της προσγείωσης!
Αλλά όπως είπαμε, περί ορέξεως. Στο εσωτερικό του η κατάσταση ξεφεύγει… Οι Γάλλοι από την Ιαπωνία έχουν «χώσει» χρήμα πολύ για το συγκεκριμένο αποτέλεσμα και αυτό είναι αντιληπτό με το πρώτο χάδι στα υλικά που συνθέτουν την κονσόλα. Στο κέντρο δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής, 7,0 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ διαθέτει κουμπί εκκίνησης κινητήρα, αναλογικό πίνακα οργάνων με μεγάλη ψηφιακή οθόνη κεντρικά τοποθετημένη όπως επίσης και πολυλειτουργικό τιμόνι.
Όπως είχαμε αποκαλύψει εδώ και καιρό στο newsauto, το νέο Micra θα είναι διαθέσιμο με τον τούρμπο κινητήρα βενζίνης 0,9 λίτρου του ομίλου που αποδίδει 90 ίππους, το γνωστό 1.5 diesel των -επίσης- 90 ίππων, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ο 1.0 ατμοσφαιρικός βενζίνης με ισχύ 75 ίππους. Σκέψεις υπάρχουν και για ηλεκτρική έκδοση…
Στο δρόμο, αρχικά είχαμε την βενζινοκίνητη έκδοση με τον 0,9lt κινητήρα. Θα είμαι ψύχραιμος στους χαρακτηρισμούς μου. Το μοτέρ τα… σπάει. Βάζει τα γυαλιά, σε μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες σε δύναμη και τα… κιάλια στην κατανάλωση σε diesel κινητήρες. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, με ιδιαίτερα σβέλτη οδήγηση (για τις ανάγκες της δοκιμής) καταγράψαμε κατά μέσο όρο 5,8 lt/100km κατανάλωση, με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων. Με λίγο (όχι πολύ) προσοχή, η κατανάλωση μπορεί να πέσει κάτω από 4lt!
Στο δρόμο δε, το αυτοκίνητο έχει μία πολυτελή, ραφιναρισμένη συμπεριφορά! Οι αναρτήσεις αποσβένουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι λίγο πιο έντονες από ότι θα περιμέναμε, στο βωμό της άνεσης – βέβαια.
Οι δοκιμές του νέου Micra συνεχίζονται εδώ στο Ντουμπρόβνικ! Μείνετε συντονισμένοι…