Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ολόκληρη τη γκάμα υπηρεσιών της Opel OnStar που περιλαμβάνει την 24ωρη υπηρεσία κλήσεων επείγουσας ανάγκης δωρεάν τους πρώτους 12 μήνες μετά την ταξινόμηση.
Η Opel λάνσαρε στην Ευρώπη την υπηρεσία συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar και ήδη έχει ανταποκριθεί σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο αιτήματα πελατών, οι οποίοι επικοινωνούν μαζί της μέσω τηλεφώνου, εφαρμογής κινητού ή ενσωματωμένης κινητής τηλεφωνίας από τα αυτοκίνητα τους.
Η υπηρεσία OnStar λανσαρίστηκε πριν από 19 χρόνια για πρώτη φορά στη βιομηχανία σαν μία υπηρεσία που ενεργοποιούσε μία τηλεφωνική κλήση όταν έσκαγε κάποιος αερόσακος, Σήμερα ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση, δίνει οδηγίες πλοήγησης απευθείας στο όχημα, λαμβάνει και στέλνει e-mail για την κατάσταση του οχήματος. Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ολόκληρη τη γκάμα υπηρεσιών της Opel OnStar που περιλαμβάνει την 24ωρη υπηρεσία κλήσεων επείγουσας ανάγκης δωρεάν τους πρώτους 12 μήνες μετά την ταξινόμηση. Οι ιδιοκτήτες Smartphone θα μπορούν να συνδέουν τα οχήματά τους από απόσταση με μία Smartphone App.
Επιπλέον, η Opel OnStar βοηθά κατόχους οχημάτων και την αστυνομία σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο με το σύστημα έχει κλαπεί. Μπορεί επίσης να στέλνει στους συνδρομητές ένα e-mail κάθε μήνα με τη Διάγνωση του Οχήματος που θα περιλαμβάνει τα σημαντικότερα στοιχεία και δεδομένα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, μπορεί να ζητηθεί ένας διαγνωστικός έλεγχος οποιαδήποτε στιγμή πιέζοντας ένα μπουτόν, για μεγαλύτερη ξεγνοιασιά πριν την έναρξη ενός μεγάλου ταξιδιού.
Οι συνδρομητές της Opel OnStar στην Ευρώπη έχουν τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων τους και των υπηρεσιών Opel OnStar που λαμβάνουν. Πριν την ενεργοποίηση των υπηρεσιών θα πρέπει να συμφωνήσουν με τους όρους και τις προϋποθέσεις. Τέλος, δύναται να επιλέξουν κατά πόσον επιθυμούν να αποκαλύψουν την τρέχουσα τοποθεσία τους, πιέζοντας μάλιστα το μπουτόν Privacy η θέση τους παραμένει κρυφή.