Οι δυο διεκδικητές του τίτλου εκκινούν από την 1η σειρά της εκκίνησης και αναμένεται να δώσουν συγκλονιστική μάχη στους 70 γύρους του Καναδικού GP.
Ο Καναδάς έχει παράδοση σε συγκλονιστικούς αγώνες. Ποιος δεν θυμάται το Μπάτον το 2011 να κερδίζει ενώ ήταν τελευταίος με το Φέτελ να τον πιέζει ασφυκτικά στους τελευταίους γύρους; Ποιος δε θυμάται τους αδερφούς Σουμάχερ να μονομαχούν ρόδα με ρόδα για τη νίκη και άλλες πολλές μοναδικές στιγμές στο Μόντρεαλ. Σήμερα οι δυο πρωτοπόροι της βαθμολογίας Χάμιλτον και Φέτελ βρίσκονται στην 1η σειρά της εκκίνησης και πίσω τους στη 2η σειρά οι Μπότας κι Ράικονεν με την άλλη Mercedes/Ferrari αντίστοιχα. Έχουμε λοιπόν δυο Mercedes δεξιά και δυο Ferrari αριστερά στην εκκίνηση. Το τι θα γίνει στην πρώτη στροφή είναι κομβικό σε μια πίστα όπου τα προσπεράσματα δεν είναι πολύ δύσκολα καθώς υπάρχουν δυο σημεία στο τέλος του γύρου, στα φρένα πριν το πέταλο και στο τέλος της μεγάλης ευθείας που οδηγεί στο σικέιν στο οποίο βρίσκεται και η είσοδος των πιτ. Αξίζει να τονίσουμε ότι οι τρεις πρώτοι χτες στις κατατακτήριες δοκιμές (Χάμιλτον, Φέτελ, Μπότας) ήταν μ’ αυτή τη σειρά πέρυσι και στο βάθρο του αγώνα. Ο Ράικονεν έκανε λάθος στον τελευταίο γρήγορο γύρο και έτσι βρέθηκε αρκετά πίσω (8 δέκατα) από το Χάμιλτον.
Ο Βρετανός πήρε την 65η pole της καριέρας του και 6η στο Μόντρεαλ ισοφάρισε το ρεκόρ του Σένα και απέχει μόλις τρεις pole από το απόλυτο ρεκόρ του Μ.Σουμάχερ (68). Ο Χάμιλτον έχει και μια ιδιότυπη παράδοση στο Μόντρεαλ όποτε τερματίζει κερδίζει. Έχει κερδίσει πέντε φορές (2007, 2010, 2012, 2015, 2016). Αντίθετα ο Φέτελ έχει κερδίσει μόνο μια φορά το 2013.
Χτες μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών ο Χάμιλτον ήταν συγκινημένος καθώς του δόθηκε από την οικογένεια Σένα ένα από τα κράνη του Βραζιλιάνου οδηγού και συγκεκριμένα αυτό που χρησιμοποιούσε ο αείμνηστος τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Χάμιλτον μιλώντας για την απόδοση της Mercedes τόνισε ότι έμαθαν από τα λάθη τους στο Μονακό.
Ο Φέτελ δεν ήταν ικανοποιημένος με το γύρο του συνεχάρη το Χάμιλτον για τη δουλειά που έκανε και τόνισε ότι θεωρεί πως η Ferrari έχει το ρυθμό για να κερδίσει τον αγώνα: Θα είναι ένας αμφίρροπος αγώνας αύριο θα το διασκεδάσουμε».
Τώρα όσον αφορά στην στρατηγική αν ο Μπότας καταφέρει να περάσει το Φέτελ πιθανόν στη Mercedes να έχουν περισσότερες επιλογές για να κερδίσουν. Αντίστοιχα αν ο Ράικονεν περάσει το Μπότας πιθανόν ο Χάμιλτον να είναι πιο ευάλωτος στις επιλογές στρατηγικής της Ferrari. Παραδοσιακά στον Καναδά η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας μπορεί να φέρει μεγάλες ανατροπές και αυτό πρέπει να το έχουν υπόψη οι ομάδες. Λογικά θα δούμε μια ή δυο αλλαγές ελαστικών με μεγιστοποίηση χρήσης της πάρα πολύ μαλακής γόμας.
Εδώ μπορείτε να δείτε πόσα σετ ελαστικών και από ποιες γόμες έχουν περισσέψει σε κάθε οδηγό.
Σημειώστε πως η μαλακή γόμα σύμφωνα με την Pirelli έχει παραπλήσια απόδοση με την πολύ μαλακή. Αυτός που θα πάει για δυο αλλαγές θα προσπαθήσει να κερδίσει θέσεις στην πίστα προσπερνώντας. Ο Φέτελ φάνηκε να έχει μια ελαφρά υπεροχή σε τελική ταχύτητα χτες.
Ο αγώνας εκκινεί στις 21:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, COSMOTE.