Auto Moto

"Πιστάδικες" εκδόσεις για τα Subaru BRZ & WRX STI

"Πιστάδικες" εκδόσεις για τα Subaru BRZ & WRX STI

Περισσότερα στοιχεία για τις «πιστάδικες» επετειακές εκδόσεις των BRZ & WRX STI έδωσε στη δημοσιότητα η ιαπωνική φίρμα.

Ξεκινώντας από το WRX STI Type RA, όπως είναι η κωδική του ονομασία, η Subaru έχει προχωρήσει σε αναβάθμιση των μηχανικών μερών και σε μείωση του βάρους. Πιο αναλυτικά, έχει τοποθετηθεί αεροτομή από Carbon, η ρεζέρβα έχει αφαιρεθεί και έχουν εφαρμοστεί νέες ζάντες από ελαφρύ κράμα της BBS. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί και στο στήσιμο του αυτοκινήτου, όπου βλέπουμε τις νέες αναρτήσεις από την εταιρεία Bilstein και τα νέα 6πίστονα φρένα της Brembo. Παράλληλα, για να ενισχυθεί ο αγωνιστικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου, η Subaru έχει κάνει αρκετές και διαφορετικές ρυθμίσεις στο σύστημα ευστάθειας VDC. Για την κίνηση του μοντέλου φροντίζει και πάλι ο τούρμπο κινητήρας των 2,5 λίτρων με την απόδοσή του να έχει φτάσει στους 310 ίππους. Για να επιτευχθεί αυτό η Subaru έχει επαναπρογραμματίσει τον εγκέφαλο, έχει βελτιώσει το σύστημα ψύξης και εισαγωγής αέρα και έχει βάλει πιο ενισχυμένα πιστόνια. Μικρές αλλαγές έχουν γίνει και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Περνώντας στο BRZ Ts τώρα, η ιαπωνική φίρμα ασχολήθηκε μόνο με το στήσιμο του αυτοκινήτου και δεν πείραξε καθόλου τον 2λιτρο boxer ατμοσφαιρικό κινητήρα των 200 ίππων. Έτσι, εκτός από την πιο επιθετική εμφάνιση που απαρτίζεται από τη μεγάλη αεροτομή και τα «αθλητικά» spoilers, αλλαγές έχουμε στην ανάρτηση & στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ έχουν τοποθετηθεί και νέου τύπου ελαστικά για καλύτερο κράτημα.

Τα δύο μοντέλα της Subaru θα κατασκευαστούν σε 500 μονάδες το καθένα και προορίζονται αποκλειστικά για την αγορά της Αμερικής. Το λανσάρισμά τους θα ξεκινήσει στις αρχές του 2018.

Περισσότερα στοιχεία για τις «πιστάδικες» επετειακές εκδόσεις των BRZ & WRX STI έδωσε στη δημοσιότητα η ιαπωνική φίρμα.

Ξεκινώντας από το WRX STI Type RA, όπως είναι η κωδική του ονομασία, η Subaru έχει προχωρήσει σε αναβάθμιση των μηχανικών μερών και σε μείωση του βάρους. Πιο αναλυτικά, έχει τοποθετηθεί αεροτομή από Carbon, η ρεζέρβα έχει αφαιρεθεί και έχουν εφαρμοστεί νέες ζάντες από ελαφρύ κράμα της BBS. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί και στο στήσιμο του αυτοκινήτου, όπου βλέπουμε τις νέες αναρτήσεις από την εταιρεία Bilstein και τα νέα 6πίστονα φρένα της Brembo. Παράλληλα, για να ενισχυθεί ο αγωνιστικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου, η Subaru έχει κάνει αρκετές και διαφορετικές ρυθμίσεις στο σύστημα ευστάθειας VDC. Για την κίνηση του μοντέλου φροντίζει και πάλι ο τούρμπο κινητήρας των 2,5 λίτρων με την απόδοσή του να έχει φτάσει στους 310 ίππους. Για να επιτευχθεί αυτό η Subaru έχει επαναπρογραμματίσει τον εγκέφαλο, έχει βελτιώσει το σύστημα ψύξης και εισαγωγής αέρα και έχει βάλει πιο ενισχυμένα πιστόνια. Μικρές αλλαγές έχουν γίνει και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Περνώντας στο BRZ Ts τώρα, η ιαπωνική φίρμα ασχολήθηκε μόνο με το στήσιμο του αυτοκινήτου και δεν πείραξε καθόλου τον 2λιτρο boxer ατμοσφαιρικό κινητήρα των 200 ίππων. Έτσι, εκτός από την πιο επιθετική εμφάνιση που απαρτίζεται από τη μεγάλη αεροτομή και τα «αθλητικά» spoilers, αλλαγές έχουμε στην ανάρτηση & στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ έχουν τοποθετηθεί και νέου τύπου ελαστικά για καλύτερο κράτημα. Τα δύο μοντέλα της Subaru θα κατασκευαστούν σε 500 μονάδες το καθένα και προορίζονται αποκλειστικά για την αγορά της Αμερικής. Το λανσάρισμά τους θα ξεκινήσει στις αρχές του 2018.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις